Jump to content
sup3rior

Øresunds LAN April 2011

Recommended Posts

Arrangement er super, men indholdet er ikke lige mig - bryder mig ikke om strategispil som SC etc. :-) Jeg er mere til wow eller noget shoot em up. Kan man ikke bare kigge forbi omkring spisetid ? griner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Tænkte på (andre forslag er også velkomne): Gris - "Pulled" gris i en burgerbolle med coleslaw og bbq-sauce Okse - Bøf 'sousvide' med kartoffel (denne gang bliver det dog halve bagte kartofler eller pommes anna alt efter mit humør) Fisk - Marineret ovnbagt hvid fisk på en bund af persillerod med kartoffel og persillecreme til Lam - "Pulled" lam ala sharwarma med brød/salt til
Jeg fik jo ikke min sous vide bøf sidst, så jeg stemmer stadig for bøf. :) Fisk er ikke lige mig, hvad med kylling?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Arrangement er super, men indholdet er ikke lige mig - bryder mig ikke om strategispil som SC etc. :-) Jeg er mere til wow eller noget shoot em up. Kan man ikke bare kigge forbi omkring spisetid ? griner.
Sidst var der en udbryder gruppe som gik igang med Left 4 Dead som vist mere er i din genre, ligesom der også blev gået til den i COD4... Så jeg tror ganske givet der er noget for dig også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Yeah - vi kom sgu endda igennem "Fyld benzin på bilen i the mall" banen. Det var kanon. Jeg er også med på lidt afbræk. Har fået hentet COD4 ned til Mac og er ved at være ok til det også. Skal lige øve lidt SC2 igen. Så er jeg klar :-D Mht mad: Jeg er med på hvilken mad som helst bare der ikke er brækcoli i :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Er alle deltagere hardcore gamere eller hur? Jeg spiller stort set aldrig, kun lige en enkelt weekend en gang imellem når der er kommet et nyt spil, inden jeg bliver træt af det. Men dette virker som et godt arrangement, og en kærkommen lejlighed for at møde nogen andre fra Malmö, så hvis newbies med mac er velkommen, så kunne jeg godt være frisk. Er der andre der spiller med mac? og i såfald er det via bootcamp, parallels, crossover?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Er alle deltagere hardcore gamere eller hur? Jeg spiller stort set aldrig, kun lige en enkelt weekend en gang imellem når der er kommet et nyt spil, inden jeg bliver træt af det. Men dette virker som et godt arrangement, og en kærkommen lejlighed for at møde nogen andre fra Malmö, så hvis newbies med mac er velkommen, så kunne jeg godt være frisk. Er der andre der spiller med mac? og i såfald er det via bootcamp, parallels, crossover?
jeg spiller på mac og Hr. Lund gør også :) og alle er velkommen, jeg kunne heller ikke spille de spil første gang jeg var med.. Og er stædigvæk langt fra god til SC2 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Er alle deltagere hardcore gamere eller hur? Jeg spiller stort set aldrig, kun lige en enkelt weekend en gang imellem når der er kommet et nyt spil, inden jeg bliver træt af det. Men dette virker som et godt arrangement, og en kærkommen lejlighed for at møde nogen andre fra Malmö, så hvis newbies med mac er velkommen, så kunne jeg godt være frisk. Er der andre der spiller med mac? og i såfald er det via bootcamp, parallels, crossover?
Du skal være mere end velkommen. Jeg selv spiller mere eller mindre kun, når vi mødes hvert kvartal. Alle kan være med. De andre med Mac spiller vist kun 'native' spil. Ved ikke hvor stort udbudet af native spil til Mac er, men der er vist lidt forskelligt på "Steam", ser det ud til: http://store.steampowered.com/browse/mac/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
jeg spiller på mac og Hr. Lund gør også :) og alle er velkommen, jeg kunne heller ikke spille de spil første gang jeg var med.. Og er stædigvæk langt fra god til SC2 :)
Der kommer et bredt udvalg af maskiner, lige fra Windows dåser over til MAC, Linux og Toyota kølede monstere :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det lyder super - jeg vil gerne tilmelde mig så. Det er sq mange år siden jeg har spillet lan games, tilbage i de gode gamle Counter Strike dage :). Bananas - Du må meget gerne sende mig en PM med adresse, betaling etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

mickiii - de 2 eneste spil du lige behøver er nok StarCraft 2 og Left 4 Dead 2. Begge findes til Mac'en og fungerer glimrende sammen med Windows deltagerne. Så længe du lige har spillet en lille smule af begge, så kan du sagtens være med. Nogen skal jo tabe :-DDDDD /me ducks

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen det lyder super - jeg vil gerne tilmelde mig så. Det er sq mange år siden jeg har spillet lan games, tilbage i de gode gamle Counter Strike dage :). Bananas - Du må meget gerne sende mig en PM med adresse, betaling etc.
Du er hermed sat på... Bananas skyder PM med adresse, betaling for ædelse sker onsite ved menace og han annoncerer formentlig budgettet inden dagen oprinder :)
Oh yeeees' date=' jeg er da også game!! Er frisk på det hele og jeg spiser hvad der bliver serveret - i hvert fald hvis Menace leger kok :P Madøre FTW :P[/quote'] Du er sat på - og går der for meget madøre i den bliver du også sat på kur ;) BTW, nogen der kunne slæbe noget GB switch halløj med? Jeg medbringer selv, men da vi har 2 borde i hver sin ende af lejligheden kan det blive lettere udfordrende at forbinde alle til den :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Selvfølgelig bliver det tilberedt sousvide :-) Kræver bare lidt længere tid da vi snakker om +20 timer Nogen der kan bage nogen ciabatta boller ? Ellers køber vi bare nogen (hvis vi er enige om gris)
Der var ikke rigtigt afsætning på bageriet, så jeg køber nogle boller. Har du et favoritsted til den slags Dennis, eller skal jeg bare nappe et sted jeg ved de laver nogle gode nogen?
BTW, nogen der kunne slæbe noget GB switch halløj med? Jeg medbringer selv, men da vi har 2 borde i hver sin ende af lejligheden kan det blive lettere udfordrende at forbinde alle til den :D
Nogen der kunne slæbe en ekstra switch med? Vi behøver ikke mere end 5-6 GB porte for at klare den...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Er lige ved at finde ud af hvad det kommer til at koste og om der er nogen der godt må købe boller :-) Kommer lidt an på slagteren og kødet selvfølgelig :-) Der skal bruges en speciel kødudskæring som er lidt besværlig at skaffe nemlig...... Tror jeg har en switch jeg kan hive med, dog kun 100mbit, men det er vel også fint nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Er lige ved at finde ud af hvad det kommer til at koste og om der er nogen der godt må købe boller :-) Kommer lidt an på slagteren og kødet selvfølgelig :-) Der skal bruges en speciel kødudskæring som er lidt besværlig at skaffe nemlig...... Tror jeg har en switch jeg kan hive med, dog kun 100mbit, men det er vel også fint nok
Jeg skal nok sørge for at handle boller ind :) Har du ønske til størrelse og eventuelt antal? Hvis der ikke dukker nogen op som kan medbringe en Gigabit switch, kan du have den med i tasken for en sikkerheds skyld. Men jeg lader lige forespørgslen stå da Giga er at foretrække :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener også, at vi har et par gamle 10/100mbit layer2 switches liggende i en rodebunke på jobbet. Jeg skal prøve at huske at medbringe - igen, bare som endnu en backup-switch, hvis alt andet slår fejl...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis nogen skal til danmark den dag' date=' så laver "Den rigtig bager" i lyngby rigtig rigtig gode boller, og store :)[/quote'] Det er noteret... Min tanke gik nok på den Quattro Fontane Due som bager rigtigt italiensk brød, men er åben for andre forslag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har besluttet at bage nogen boller de passer til bbq pulled pork bbq texas style er jo et amerikansk koncept, så ciabatta boller er måske ikke det bedste for at holde det i den stil.... så bager nogen boller der passer til, det er sku lettest.... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har besluttet at bage nogen boller de passer til bbq pulled pork bbq texas style er jo et amerikansk koncept, så ciabatta boller er måske ikke det bedste for at holde det i den stil.... så bager nogen boller der passer til, det er sku lettest.... :-)
Der er sku gået en kok tabt i dig ;) Sig til hvad jeg ellers skal medbringe til arrangementet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...