Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Efter at have haft diverse benzin/betalings-kort gennem et par år (alle regninger betalt gennem PBS, til tiden og jeg skal gi' dig) - flyttede vi jo til Sverige. Q8 og Statoil fortsatte som intet var hændt, men Shell ... de lukker kortet, uden at informere mig om dette (det er forresten ret fedt at stå i en lang kø for at betale med et lukket kort). I integrationens navn har Shell besluttet ikke at tillade at lade sine kortejere flytte til udlandet. Af en eller anden grund, føler Shell sig ikke sikret mod evt svindlere der ikke betaler regninger. Småting jeg ved det godt, og man har jo stadig sine andre benzin kort. Og i bund og grund er det Shell der taber på det, da man tanker på alle andre benzintanke. Men man kan nu godt blive lidt arrig over den komplete mangel på service og omtanke der danner grundlag for Shell's kundepleje. Og så må man undres hvad det er som Q8 og Statoil kan finde ud af, som åbenbart ikke kan lade sig gøre hos Shell. Hey, jeg fandt noget negativt ved at flytte til Sverige ... uhmnn.. eller er det bare Shell der stinker ?

Besvaret

Efter at have haft diverse benzin/betalings-kort gennem et par år (alle regninger betalt gennem PBS, til tiden og jeg skal gi' dig) - flyttede vi jo til Sverige. Q8 og Statoil fortsatte som intet var hændt, men Shell ... de lukker kortet, uden at informere mig om dette (det er forresten ret fedt at stå i en lang kø for at betale med et lukket kort). I integrationens navn har Shell besluttet ikke at tillade at lade sine kortejere flytte til udlandet. Af en eller anden grund, føler Shell sig ikke sikret mod evt svindlere der ikke betaler regninger. Småting jeg ved det godt, og man har jo stadig sine andre benzin kort. Og i bund og grund er det Shell der taber på det, da man tanker på alle andre benzintanke. Men man kan nu godt blive lidt arrig over den komplete mangel på service og omtanke der danner grundlag for Shell's kundepleje. Og så må man undres hvad det er som Q8 og Statoil kan finde ud af, som åbenbart ikke kan lade sig gøre hos Shell. Hey, jeg fandt noget negativt ved at flytte til Sverige ... uhmnn.. eller er det bare Shell der stinker ?

Besvaret

Upppssss Det lyder da lidt trist - for dig. Jeg flyttede i slutningen af 2003 og oplyste overfor Shell, at jeg gjorde det. Mit kort fungerer fortsat aldeles udmærket. Så en opfordring til alle andre - gå ikke i panik - se tiden an - måske er Persson bare en "enlig svale", der har været uheldig.

Guest martin
Besvaret

Hejsa.. Jeg må desværre tilslutte mig Persson's fornemmelse for Shell.. Jeg meldte også min flytning til dem og fik et pænt brev om at hvis jeg fortsat ville være kunde hos dem, så skulle jeg tilmelde mig i Sverige. Hvilket jeg selvfølgelig ikke har gjort da det jo er total dårlig service. Jeg har stadig både: OK, Hydro-Texaco, Metax(hmm.. er det ikke shell?) og Jet kort.. Så det kan være jeg ikke var god nok kunde, men de er sgu da i hele Europa!!

Guest thomas
Besvaret

Jeg var ude for det samme, men det er nu ikke kun shell. Der er også banker der ikke vil have kunder der bor i sverige

Besvaret

Hejsa.. Da jeg ringet til Jet-benzin i Danmark og medele at jeg flyttet til Sverige, fik jeg at vide at hvis jeg fortsat ville være kunde hos dem, skulle jeg flytte over i den svensk afd. Og herefter fik jeg et brev fra Jet i Sverige og mit dansk jet-kort virket ikke mere. Så nu bruger jeg mit svensk jet-kort til at tanken Diesel med, i danmark, hvor der nu er kommet svensk tekst på tanke når man bruger et svensk kort.

Besvaret

Jeg flyttede bare, og bruger stadig mit Jet-kort. Så længe der betales via PBS over dansk konto, ser Jet intet. Det problem jeg fik og stadig har er, at PBS ikke kan finde ud af at sende deres PBS oversigter til Sverige, fordi deres system ikke kan håndtere 5 cifrede postnumre!!

Guest palle
Besvaret

Zeni, det går da ellers fint for mig. Jeg fik en så sent som igår.

Besvaret

??, så forstår jeg ingen ting .... og det skal ikke kommenteres

Besvaret

Ja, jeg har altså heller ingen problemer med PBS, fik også en igår. Jeg ville henvende mig i min bank, for at få en ordentlig forklaring, og henvise til os andre.

Guest palle
Besvaret

Persson... Jajaja...den er vel til mig ;o) Nej, du kan ikke blive oprettet som eBoks bruger, hvis man er bosat i Sverige. Hvis man derimod var oprettet inden man flyttede til SE, så virker det fint.

Guest palle
Besvaret

Ja, det er jo ikke alt man skal oplyses om... Men, det var da på tide at det kan lade sig gøre.

Guest kasper
Besvaret

Jeg får mine PBS bilag tilsendt af banken. Mja eBoks er både ondt og godt, det står nede i vores maskinstue ;o)

Guest nikolaj
Besvaret

PBS oversigter kan fremsendes via ens danske bankforbindelse. Få bankrådgiveren til at ændre adressen i deres system. Man modtager dem lidt senere end normalt.

Guest kasper
Besvaret

Palle, der er flere som har "købt" sig ind, men det hele står hos KMD

Besvaret

Ja, og når så en journalist for lyst til at skrive om det, så bliver de smidt ud på en avisside til beskuelse for alle, og så kan det være at de ændrer nogle ting.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...