Admin Besvaret December 14, 2004 Rapporter Besvaret December 14, 2004 "hvorfor sunddebatten ikke ligner en million, og ikke er farvestrålende og flashy som de andre sites." Så tror jeg sq jeg kaster håndklædet i ringen.
Guest jesper Besvaret December 14, 2004 Rapporter Besvaret December 14, 2004 Judith, jeg giver op, du er jo jo stæreblind!! Jeg skrev ordret "Nu har dette nye site som også er pænere i layout, men ikke så pænt som oresundsinfo.dk, sørget for at få webmasteren på dette site op af stolen.. dejligt." Du citerer mig for at sige ordret"og at webmaster endelig kom op at stolen" Der er rimelig stor forskel på de to linier. Alene det faktum at du ikke vil eller kan se det gør jo alt videre diskussion umulig.. Hvis du skal citere så gør dog mig den lille tjeneste at gøre det i korrekt kontekst. Godt at du har været med fra starten. Godt at der sker lidt mere. Så langt er vi da enige.
Guest jesper Besvaret December 14, 2004 Rapporter Besvaret December 14, 2004 Gio. Faktisk mener jeg ikke dette debatforum. For debatten handlede om malmorelocation og pendlerguiden... Hvis mit indlæg blev opfattet negativt kritiserende af dig og judith jamen det kan jeg ikke gøre så meget ved, det var ikke ment negativt kritiserende. Blot som en konstatering af at konkurrence er godt og at jeg ikke kunne se at der var kopieret. Dit indlæg med overskriften "utak er verdens løn" havde vel også blot den funktion at deltage i debatten ikke sandt? Men jeg nævner faktisk ikke et eneste ord om sunddebat.com for det var jo slet ikke den der var oppe at vende vel? Så alle dine lovprisninger og henvisninger til opkast og oprydning og en i øvrigt rimelig rammende og nedværdigende bemærkning om sunddebats udseende kunne du have sparet dig. Jeg kommenterede blot på at der var kommet et andet site. Men igen læs dog det der bliver skrevet.. Andet kan jeg ikke sige.
Guest jesper Besvaret December 14, 2004 Rapporter Besvaret December 14, 2004 Steen, gio siger det som HAN ser det.
Guest jesper Besvaret December 15, 2004 Rapporter Besvaret December 15, 2004 Jesper: Du skriver "det er konstateringer og en subjektiv vurdering af layout" og "Nu har dette nye site som også er pænere i layout, men ikke så pænt som oresundsinfo.dk, sørget for at få webmasteren på dette site op af stolen.. dejligt." opfatter jeg som om du ikke syntes scanianet er visuelt tilfredsstillende. Og så siger jeg "Og så er det netop jeg pointerer hvorfor sunddebatten ikke ligner en million, og ikke er farvestrålende og flashy som de andre sites. Forandring fryder ikke altid. Desværre." for at understrege at størstedelen af brugerne på både scanianet og sunddebatten har det ovenud fantastisk over den måde som det nu engang er skruet sammen på. Undskyld min sammenblanding af scanianet og sunddebatten - men ofte bliver de to ting kaldt det samme, eller der menes ofte sunddebatten når det er scanianet der omtales. Det beklager jeg. Der er bestemt ingen kritik af lay-out og opsætning af site´t fra min side. Tværtimod. Så du behøver ikke skyde mig i skoene at jeg lyder negativ overfor Steen´s arbejde. Fordi det modsatte er tilfældet. Men igen, så er jeg jo også typen der har det helt fint med at grave mig igennem Usenet for at finde informationer, og vægter indhold fremfor udseende. Så at dette forum samt scanianet ikke "blinker og siger lyde" når jeg besøger det, er bestemt et plus i min bog. Steen...snup du bare håndklædet igen! *gg*
Guest sanni Besvaret December 15, 2004 Rapporter Besvaret December 15, 2004 Gio: Quote: "Det er altid let at kaste op, og så forvente at andre rydder op efter én..." *LOL* ;)
Gio Besvaret December 15, 2004 Rapporter Besvaret December 15, 2004 Sanni: Ja..*g*...dén var vist intern. Men bestemt uden undertoner ;o)
Thyper Besvaret August 11, 2009 Rapporter Besvaret August 11, 2009 Jeg kan ikke komme ind på denne side. Er den ophørt ?
larscph Besvaret August 11, 2009 Rapporter Besvaret August 11, 2009 Domænet er ikke længere registeret hos DK Hostmaster - så ja det tror jeg ;)
Recommended Posts