Jump to content

Halmstad og omegn

Recommended Posts

Skrevet

Jeg funderer på om alle medlemmer hér er i Malmö og om siden oprindeligt kun er tænkt for Skåningar? Jeg selv bor i Halmstad og alt fra badminton til barbesøg ville jo være lidt lettere om man ikke skulle "helt" til Malmö? happy.gif Maj

Besvaret

Jeg funderer på om alle medlemmer hér er i Malmö og om siden oprindeligt kun er tænkt for Skåningar? Jeg selv bor i Halmstad og alt fra badminton til barbesøg ville jo være lidt lettere om man ikke skulle "helt" til Malmö? happy.gif Maj

Besvaret
Besvaret

He he - jeg tror jeg forstår pointen! Der var ellers en venlig sjæl der fortalte mig, at hér var masser af mennesker fra hele Sverige ;-)

Besvaret

Sååå...begynder folk stille og roligt at komme ud af deres skjul. *s*

Besvaret

Og jeg/vi bor i Konga, det er der sikkert ikke mange der kender. men det er i Svalöv kommune, ikke langt fra Ring Knutstorp, hvis der er nogen der kender den :-) Så ikke alle bor i Malmø :-)

Besvaret

Og vi bor i V. Ingelstad - Vellinge kommun, mellem Vellinge og Svedala. Vi glæder os til at flytte til Svedala i april 2004.

Besvaret

Og jeg bor i Kävlinge. Samme kommun som Bärsebäck (så jeg har fået en gratis clockradio). 1 ½ time til Kbh. K. med toget. Hilsen Jesper

Besvaret

Vi bor i Trelleborg. Et stenkast fra vandet (hvis man kan kaste ca. 2 km) Anders & Lene

Guest christian
Besvaret

Vi bor i Skegrie der ligger i Trelleborg kommune. Har boet i lejlighed i Trelleborg inden vi købte hus. Camilla og Christian

Guest caroline
Besvaret

14 dage til, så bor vi i det nordlige Helsingborg... 1 time syd for halmstad ;o) Caroline & Dan

Besvaret

Bor stadig i Malmö (Kryddgården, på den yderste kant af Rosengården) i min dejlige 3'er med udsigt over Malmö, Lund, Barsebäck og i klart vejr - Øresund happy.gif Desuden kun 1½ time fra Halmstad, og 10 minutter til broen pga. beliggenheden ved C-Ringen.

Besvaret

Så kan jeg skrive mig på som sydligst boende "Nyskåning"...700m nord for "Sveriges Sydligaste Udde" (dvs. i Smygehamn) Kanon fed side, har afhjulpet meget besvær, tak !!

• 2 weeks later...
Besvaret

Ja medmindre man kører i en Ford Fiesta Diesel ... men hvem gør jo også det?? happy.gif Desuden er der noget med alkoregler og kørsel (don't drink & drive) - så vidt jeg husker! happy.gif Men det bliver jo ikke aktuelt medmindre man bliver fuld - og hvis man gør har man jo allemansrätten happy.gif

Besvaret

S. Åkarp i Vellinge kommune - dejligt fredfyldt sted i en kommune med en helt egen flygtningepolitik... :-)

Besvaret

Ja, jeg bor jo lige midt imellem og kører tit til både Halmstad og Malmö.Jeg har 45 min til begge sider og kan derfor tilslutte mig Vincents tid :-)

Besvaret

Ja Vincent, i en Ford Fiesta Diesel tar det kun 1 time og 1 kvarter, men jeg kan bare køre lidt langsommere - så kan vi følges ;-)

Besvaret

Okay, jeg følte mig jo bare lidt udenfor som ikke-skåning happy.gif Gio, jeg tror ikke vi skal offentliggøre racet hér - så kommer de bare "efter os".

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...