darksaint Skrevet November 29, 2003 Rapporter Skrevet November 29, 2003 Hej med jer :-) Jeg står og skal holde en mindre julefrokost for en håndfuld gamle venner ca. 20 stk. af slagsen kommer er der nogle som kender nogle gode steder man kan erhverve sig nogle billige klapstole har prøvet både Ikea og Jysk sengetøjslager men begge steder koster disse en mindre formue nogen som kender et billigt sted - en anden tanke jeg fik var den blå avis findes der ikke noget lignende herovre syntes jeg har hørt noget om kan bare ikke huske hva det heder damn :-) Håber der er nogen som kan hjælpe så vi ikke skal spide middagen på gulvet.
darksaint Besvaret November 29, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret November 29, 2003 Hej med jer :-) Jeg står og skal holde en mindre julefrokost for en håndfuld gamle venner ca. 20 stk. af slagsen kommer er der nogle som kender nogle gode steder man kan erhverve sig nogle billige klapstole har prøvet både Ikea og Jysk sengetøjslager men begge steder koster disse en mindre formue nogen som kender et billigt sted - en anden tanke jeg fik var den blå avis findes der ikke noget lignende herovre syntes jeg har hørt noget om kan bare ikke huske hva det heder damn :-) Håber der er nogen som kan hjælpe så vi ikke skal spide middagen på gulvet.
Miriam Besvaret November 30, 2003 Rapporter Besvaret November 30, 2003 Hej Thomas www.bbonline.se er modsvarende til den blå avis.
vincent Besvaret November 30, 2003 Rapporter Besvaret November 30, 2003 Hvad med nogle hvide plasticstole? De plejer at koste ca. 50,- stykket?
darksaint Besvaret November 30, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret November 30, 2003 hvor har du set dem?
vincent Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Der plejer at være i diverse stormagasiner (f.eks OBS, Bilka osv.) Jeg købte selv to havesæt på et tidspunkt til 300 kr. 8 stole og 2 borde i OBS - du kan jo evt. låne dem hvis jeg kan finde dem *G* ... tror jeg smed dem ud bagefter.
Guest palle Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Jeg har købt 2 stk klapstole til 49 kr stk. I Biva, i dk.... der er ikke særlig kønne, men skulle kun bruges een gang ;o) De ser dog ud til at holde ok....
ulmus Besvaret December 1, 2003 Rapporter Besvaret December 1, 2003 Jeg har set træklapstole i Silvan, Fisketorvet, til 49,00 dkr. idag. Jeg har selv nogle af dem og de har holdt i mange år.
martin12 Besvaret July 28, 2010 Rapporter Besvaret July 28, 2010 jeg har selv lige købt mine klapstole her http://www.zederkof.dk/shop/klapstole-90c1.html de er kanon holdbare.
thomas_lund Besvaret July 28, 2010 Rapporter Besvaret July 28, 2010 Ehhhh - hvordan får man lige svaret på en 7 år gammel tråd?!?!?!?! :-D
larscph Besvaret July 28, 2010 Rapporter Besvaret July 28, 2010 Det er nok fordi Martin er marketingansvarlig i Zederkof: Martin B.S. Olsen Marketingansvarlig Zederkof A/S
Recommended Posts