Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Opdateret 27 juni 2012 En liste med computer-shops, webshops og fysiske, som der er erfaringer med fra brugerne herinde:

jmedata.se (Butik i Malmö)
(Konkurs)
Misco.se (webshop)
(tidligere datorbutiken.com - butik i Malmö på
)
(Butikker i Malmö og Trelleborg)
(webshop)
(Butik i Malmö)
(Butikker i bl.a. Malmö, Lund og Helsingborg)

...og så kan i andre jo selv fylde på, hvis i har erfaringer med en biks - web-shop som fysisk butik.

Besvaret

Opdateret 27 juni 2012 En liste med computer-shops, webshops og fysiske, som der er erfaringer med fra brugerne herinde:

jmedata.se (Butik i Malmö)
(Konkurs)
Misco.se (webshop)
(tidligere datorbutiken.com - butik i Malmö på
)
(Butikker i Malmö og Trelleborg)
(webshop)
(Butik i Malmö)
(Butikker i bl.a. Malmö, Lund og Helsingborg)

...og så kan i andre jo selv fylde på, hvis i har erfaringer med en biks - web-shop som fysisk butik.

• 6 years later...
Besvaret

Friske på at opdatere ovenstående liste lidt? :) Jeg har opdateret med inet.se, som har taget over efter datorbutiken.se - samt tilføjet dustin.se Jeg har ikke fået nok kaffe endnu, så jeg er lige gået blank for yderligere (anbefalelsesværdige) shops. :D

Besvaret
Friske på at opdatere ovenstående liste lidt? :) Jeg har opdateret med inet.se, som har taget over efter datorbutiken.se - samt tilføjet dustin.se Jeg har ikke fået nok kaffe endnu, så jeg er lige gået blank for yderligere (anbefalelsesværdige) shops. :D
Kjell.com (som så også har stort set alt andet mellem himmel og jord) :D
Besvaret
va med netonnet.se (godt nok købt af siba)
Jeg bruger også netonnet og webhallen' date=' god erfaringer med begge steder, begge har butik i malmø (eller omegn)[/quote']netonnet.se tilføjet.
  • 1 year later...
  • 4 months later...
Besvaret
Opdatering. JME Data er gået konkurs og resterne af selskabet er opkøbt af Inet. Det vides ikke om der kommer en butik igen i Malmö.
Inet har åbnet butik i Malmö på Lilla Nygatan 7

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...