Gio Skrevet September 4, 2004 Rapporter Skrevet September 4, 2004 Opdateret 27 juni 2012 En liste med computer-shops, webshops og fysiske, som der er erfaringer med fra brugerne herinde: jmedata.se (Butik i Malmö) (Konkurs) misco.se Misco.se (webshop) inet.se (tidligere datorbutiken.com - butik i Malmö på Lilla Nygatan 7) eksitdata.se net2world.se (Butikker i Malmö og Trelleborg) dustinhome.se (webshop) webhallen.com (Butik i Malmö) kjell.com (Butikker i bl.a. Malmö, Lund og Helsingborg) netonnet.se komplett.se cdon.se ...og så kan i andre jo selv fylde på, hvis i har erfaringer med en biks - web-shop som fysisk butik.
Gio Besvaret September 4, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret September 4, 2004 Opdateret 27 juni 2012 En liste med computer-shops, webshops og fysiske, som der er erfaringer med fra brugerne herinde: jmedata.se (Butik i Malmö) (Konkurs) misco.se Misco.se (webshop) inet.se (tidligere datorbutiken.com - butik i Malmö på Lilla Nygatan 7) eksitdata.se net2world.se (Butikker i Malmö og Trelleborg) dustinhome.se (webshop) webhallen.com (Butik i Malmö) kjell.com (Butikker i bl.a. Malmö, Lund og Helsingborg) netonnet.se komplett.se cdon.se ...og så kan i andre jo selv fylde på, hvis i har erfaringer med en biks - web-shop som fysisk butik.
Gio Besvaret May 11, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2011 Friske på at opdatere ovenstående liste lidt? :) Jeg har opdateret med inet.se, som har taget over efter datorbutiken.se - samt tilføjet dustin.se Jeg har ikke fået nok kaffe endnu, så jeg er lige gået blank for yderligere (anbefalelsesværdige) shops. :D
sup3rior Besvaret May 11, 2011 Rapporter Besvaret May 11, 2011 Friske på at opdatere ovenstående liste lidt? :) Jeg har opdateret med inet.se, som har taget over efter datorbutiken.se - samt tilføjet dustin.se Jeg har ikke fået nok kaffe endnu, så jeg er lige gået blank for yderligere (anbefalelsesværdige) shops. :D Kjell.com (som så også har stort set alt andet mellem himmel og jord) :D
newport Besvaret May 11, 2011 Rapporter Besvaret May 11, 2011 va med netonnet.se (godt nok købt af siba)
Swan Besvaret May 11, 2011 Rapporter Besvaret May 11, 2011 http://www.webhallen.com/ gode erfaringer herfra, også ved defekte varer. Butik i Malmø.
Gio Besvaret May 11, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2011 Kjell.com (som så også har stort set alt andet mellem himmel og jord) :DTilføjet va med netonnet.se (godt nok købt af siba)Har du gode erfaringer med dem? http://www.webhallen.com/ gode erfaringer herfra, også ved defekte varer. Butik i Malmø.Tilføjet
Lollikken Besvaret May 11, 2011 Rapporter Besvaret May 11, 2011 Jeg bruger også netonnet og webhallen, god erfaringer med begge steder, begge har butik i malmø (eller omegn)
Gio Besvaret May 11, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2011 va med netonnet.se (godt nok købt af siba) Jeg bruger også netonnet og webhallen' date=' god erfaringer med begge steder, begge har butik i malmø (eller omegn)[/quote']netonnet.se tilføjet.
webodin Besvaret May 11, 2011 Rapporter Besvaret May 11, 2011 ... har erfaringer med herovre: net2world.se (Butikker i Malmö og Trelleborg) god erfaring i den fysiske butik. da de er billigst når det gælder Linksys/Cisco routere af fysisk placeret butik i Malmö....området...
tReaX Besvaret May 12, 2011 Rapporter Besvaret May 12, 2011 Komplett - de par gange de er blevet brugt har de været ganske fine.
Gio Besvaret May 12, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret May 12, 2011 Komplett - de par gange de er blevet brugt har de været ganske fine.Tilføjet
credde Besvaret June 25, 2012 Rapporter Besvaret June 25, 2012 Opdatering. JME Data er gået konkurs og resterne af selskabet er opkøbt af Inet. Det vides ikke om der kommer en butik igen i Malmö.
Gio Besvaret June 25, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret June 25, 2012 Opdatering. JME Data er gået konkurs og resterne af selskabet er opkøbt af Inet. Det vides ikke om der kommer en butik igen i Malmö.Noteret.
PSAUSA Besvaret June 26, 2012 Rapporter Besvaret June 26, 2012 cdon.se købte for 1,5 år siden en billige computer hos dem, hurtigt nemt og billigt!
Gio Besvaret June 26, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret June 26, 2012 cdon.se købte for 1' date='5 år siden en billige computer hos dem, hurtigt nemt og billigt![/quote']Tilføjet.
Gio Besvaret June 27, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret June 27, 2012 Jeg glemte helt Misco.se (webshop)Tilføjet. Er der den store forskel på Misco og Dustin?
credde Besvaret November 5, 2012 Rapporter Besvaret November 5, 2012 Opdatering. JME Data er gået konkurs og resterne af selskabet er opkøbt af Inet. Det vides ikke om der kommer en butik igen i Malmö. Inet har åbnet butik i Malmö på Lilla Nygatan 7
Gio Besvaret November 5, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret November 5, 2012 Inet har åbnet butik i Malmö på Lilla Nygatan 7:th2: & opdateret
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu