swoop Skrevet September 5, 2003 Rapporter Skrevet September 5, 2003 Hejsa, Jeg ved at man kan få SU rabat på DSB's Øresundskort/Pendlerkort , men kan man også få tilsvarende rabat på Skånetrafiken's Øresundskort? Det er samme afstand, periode mv... bare købt i Malmö i stedet for i København. PS, god weekend til alle.
swoop Besvaret September 5, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret September 5, 2003 Hejsa, Jeg ved at man kan få SU rabat på DSB's Øresundskort/Pendlerkort , men kan man også få tilsvarende rabat på Skånetrafiken's Øresundskort? Det er samme afstand, periode mv... bare købt i Malmö i stedet for i København. PS, god weekend til alle.
Nils Besvaret September 5, 2003 Rapporter Besvaret September 5, 2003 Du kan godt få studenterrabat (35%) på Øresundskortet hos Skånetrafiken.
Guest csa Besvaret September 5, 2003 Rapporter Besvaret September 5, 2003 Med rabat koster det 956 SEK dvs ca 775 DKK
ulmus Besvaret September 6, 2003 Rapporter Besvaret September 6, 2003 Hej Swoop - hvorfor vil du købe dit øresundskort i Sverige - det er billigere at købe det i DK - bare til orientering.
swoop Besvaret September 6, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret September 6, 2003 Hej Ulmus, Man skal jo tjecke prisen på begge sider, før det er til at konkludere hvad der er billigst. Til Niels og CSA; takker for info'en, men med 35% rabat fra Skånetrafiken er det billigst med DSB :-(
ulmus Besvaret September 6, 2003 Rapporter Besvaret September 6, 2003 Dette lige for at informere evt. nye brugere af øresundskortet. Prisen for et månedskort er hos Skånetrafiken Sek. 1650,00 - omregnet i tidens kurs ca. 81 bliver prisen i Dkr. 1336,00. Samme kort købes hos DSB for Dkr. 1200,00. Bare lige for at slå forskellen fast.
Nils Besvaret September 6, 2003 Rapporter Besvaret September 6, 2003 Det er da vist kun 1470 SEK fra A til FL med Skånetrafiken, eller samme pris som DSB's 1200 DKK - det var det i hvert fald den 25. juli, men de har måske hævet priserne. Til gengæld er DSB's kort mere fleksibelt, fordi man selv kan vælge antal dage - og mere ufleksibelt, fordi det er personligt, men prisen er da den samme, eller hur?
ulmus Besvaret September 6, 2003 Rapporter Besvaret September 6, 2003 UHA-UHA, jeg ER vel nok heldig med mine oplysninger. Jeg synes ikke, det er ret længe siden, jeg tjekkede priserne og måtte konstatere, at det stadigvæk var billigere at købe kortet i DK, men det er åbenbart lang tid siden, for omregnet er det jo så 10 Dkr. billigere at købe kortet i S. Jeg beklager virkelig.
Gio Besvaret September 6, 2003 Rapporter Besvaret September 6, 2003 Jeg købte kort sidst d. 9 august: 1470 sek.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu