Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa, Jeg ved at man kan få SU rabat på DSB's Øresundskort/Pendlerkort , men kan man også få tilsvarende rabat på Skånetrafiken's Øresundskort? Det er samme afstand, periode mv... bare købt i Malmö i stedet for i København. PS, god weekend til alle.

Besvaret

Hejsa, Jeg ved at man kan få SU rabat på DSB's Øresundskort/Pendlerkort , men kan man også få tilsvarende rabat på Skånetrafiken's Øresundskort? Det er samme afstand, periode mv... bare købt i Malmö i stedet for i København. PS, god weekend til alle.

Besvaret

Hej Ulmus, Man skal jo tjecke prisen på begge sider, før det er til at konkludere hvad der er billigst. Til Niels og CSA; takker for info'en, men med 35% rabat fra Skånetrafiken er det billigst med DSB :-(

Besvaret

Dette lige for at informere evt. nye brugere af øresundskortet. Prisen for et månedskort er hos Skånetrafiken Sek. 1650,00 - omregnet i tidens kurs ca. 81 bliver prisen i Dkr. 1336,00. Samme kort købes hos DSB for Dkr. 1200,00. Bare lige for at slå forskellen fast.

Besvaret

Det er da vist kun 1470 SEK fra A til FL med Skånetrafiken, eller samme pris som DSB's 1200 DKK - det var det i hvert fald den 25. juli, men de har måske hævet priserne. Til gengæld er DSB's kort mere fleksibelt, fordi man selv kan vælge antal dage - og mere ufleksibelt, fordi det er personligt, men prisen er da den samme, eller hur?

Besvaret

UHA-UHA, jeg ER vel nok heldig med mine oplysninger. Jeg synes ikke, det er ret længe siden, jeg tjekkede priserne og måtte konstatere, at det stadigvæk var billigere at købe kortet i DK, men det er åbenbart lang tid siden, for omregnet er det jo så 10 Dkr. billigere at købe kortet i S. Jeg beklager virkelig.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...