Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Åhhh nej ikke igen. Hej Bjarne Har du ikke en pendler aftale med 50 klip? Det har jeg, så jeg håber ikke at jeg nu for problemer igen.:fight: Jeg køre konsekvent igennem lastbilbanen der er næsten altid friet.;) (Hvad køre du på af MC ?) mvh Rene

• Svar 145
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Jeg har pendler til bilen.....men konen kan godt bruge en del af dem så de slipper op sidst på måneden....så må jeg bruge min MC-bizz. Så det er ikke min pendleraftale der er probs med..... Jeg kører sæføli Fireblade -06....hva' ellers ?:D (HONDA FOREVER) :scared: :th2:

• 6 months later...
Besvaret

Vi må lige have denne dejlige tråd på banen igen. Nu læste jeg lige i en anden tråd (kan ikk' huske hvor(og gider ikke bruge søg :scared: )) at der vist var en der brugte et bro-PAS-KORT ??? Dvs at man kan få et KORT og bruge KORT-banerne (altså ikke fordi de ikke er særlig lange men fordi man kan bruge kredit-KORT :laugh: ) ???? Og i samme indlæg stod der at det var til samme pris (57kr) ?? Nu har jeg selvfølgelig kigget på L....broens HP og det ser underligt nok ud til det er rigtigt (dvs der står ikke specifikt at det IKKE kan lade sig gøre??? Kom glad.....øs ud af jeres erfaringer på området ?? Nå i ved det heller ikke ...eller ??

Besvaret
Nu læste jeg lige i en anden tråd (kan ikk' huske hvor(og gider ikke bruge søg :scared: )) at der vist var en der brugte et bro-PAS-KORT ???
Det vil jeg så gerne ha' verificeret. Hvordan i alverden kan kortbanen se om man er i bil eller på mc ??
Besvaret

Tja, jeg har også fået dette af vide... Det kunne lade sig göre hvis man trykkede på en hjälp-funktion eller noget. Det var en medarbejder på broen som fortalte mig det, men det var også selvsamme, som fortalte, at jeg kunne köre i lastbilbanerne og det har ikke väret den store succes:( Så kortbanerne er ikke forsögt endnu...

• 3 weeks later...
Besvaret

Så er der nyt i sagen......?? Læs lige det her og hjælp med med at forstå......(og kig lige på datoen jeg sendte spørgsmålet....fik først svar idag !!!! ) --------------------------------------------------------------- Kære Bjarne Larsen Tak for din mail om BroPas til motorcykler. Det er korrekt, at man kan tegne en BroPas aftale og sætte den til kat. 1 - som er motorcykler og så kan man køre I BroBizz banerne. Du har mulighed for at tegne aftalen på vores hjemmeside, uden priser og rabataftaler. Her vælger du BroPas aftalen, bestiller og ved kategori vælger du 1. Best Regards / Venlig hilsen / Vänliga hälsningar Line Lund Øresundsbron Kundservice Privat/Kundeservice Privat Här hittar du oss/Her finder du os -----Original Message----- Sent: 7. februar 2007 21:53 To: KundeService Danmark Subject: [KONTAKT PÅ WWW]: Forespørgsmål på priser Mail from www.oeresundsbron.com ----------------------------------------------- Name: Bjarne Larsen ---------------------------------------------- Hejsa. Jeg har hørt at det er muligt (og kan også læse på jeres HP) at man med et BROpas-kort tegnet specielt til Motorcykel kan køre i kort banerne og slippe for at holde i turistkøen i op til 20 min, og stadigvæk komme overfor 57 dkr. Dette vil jeg gerne have bekræftet. Det ville jo være dejligt, og spare al den palaver der har været gennem flere år med os MC-pendlere. Og som ekstra bonus kunne i jo få lidt positiv omtale blandt pendlerne for en gang skyld. Glæder mig til at høre fra jer. Hilsen Bjarne PS: kig lidt her : http://debat.sunddebat.com/newreply.php?do=postreply&t=1879 ------------------------------------------------------------------- Jeg fatter hat.....men hvis i siger at jeg har ret skal jeg gerne undersøge det 100%, men jeg mener altså at jeg nu har på skrift at det skulle kunne lade sig gøre !!!

• 4 weeks later...
Besvaret

From: Bjarne Larsen Sent: 23. februar 2007 21:35 To: KundeService Danmark Subject: Re: [KONTAKT PÅ WWW]: Forespørgsmål på priser Ok...nu er jeg lidt forvirret....jeg sender et spørgsmål om bropas-KORTET og får et svar om bropas-BIZZEN ?? Jeg vil gerne have svar på følgende 2 spørgsmål !!! : 1: Kan jeg få et abbonement til motorcykel med BIZZ til BIZZ-banerne ?? 2: Kan jeg få et abbonement til motorcykel med KORT til KORT-banerne ?? På forhånd tak Bjarne Larsen -------------------------------------------------- Hej Bjarne, Vi beklager meget at den information du har fået er lidt forvirrende. Jeg har i dag undersøgt det nærmere for at være sikker på at give dig et korrekt svar. Svaret er at man ALTID skal køre i Manuel bane når man kører på Motorcykel. Hvis du tegner en BroPas aftale i Kat 2, kan du bruge den til bil, bil m anhænger og til motorcykel. En aftale i Kat 1 gælder kun til motorcykel. Du kan bruge både din brobizz og dit brokort (i kortautomat) at betale med. Kører du bil kan du køre i brobizzbane. Men som sagt, kører du på motorcykel er det altid Manuel bane du skal køre i. Vänliga hälsningar/Venlig hilsen Elisabeth Winge Øresundsbron Kundservice Privat/Kundeservice Privat --------------------------------- =/¤"(=/¤("¤/(¤!=)(/¤&&!¤%!&¤#%!¤#=)(¤!/ !!!! :fight: DET ER IKKE IORDEN !!!!!! :mad: :mad: :mad:

Besvaret

Nej, det er fanme ikke i orden! :fight: Jeg vil også begynde at skrive breve til dem og dette misforhold! Jeg har både fået at vide jeg må köre i lastbilbrobizzbanen med min bizz OG i kortbanen med mit brokort, så de må give mig en god grund til hvorfor vi SKAL köre i manuelbanen:mad: (ikke at det hjälper sikkert, men deres svar og mangel på argumenter er simpelthen for latterlige)

• 2 weeks later...
Besvaret

Synes lige jeg skal bidrage. Var inde på kontoret på broen for at tegne et bropass til min motorcykel, hvor til den flinke lyshåret mand med briller på ca. 25 år oplyse, at jeg kan da bare bruge min brobizz. I brobizz banerne.. ja ja, det vil jeg så gøre indtil de 50 ture er kørt(eller de stopper mig :rolleye: )

• 1 month later...
Besvaret

Jeg går simpelthen snart amok !!!:fight: Jeg er lige kommet hjem fra endnu en tur over broen... jeg ventede 10 minutter på at komme igennem. En turist med camping stoppede hele køen ! Det KAN sgu da ikke være rigtigt at man skal regne med 5-10min. hver eneste gang man vil over broen ! Nu må de sgu snart komme ind i kampen !!!

Besvaret

Ja jeg får sgu også lange kogler af det ræs....manuel bane min bare..... :fight: .... Hvad kan man snart gøre ?? Altså : Er der nogen der ved hvem man skal henvende sig til for virkelig at få en der tør/kan tage en beslutning i tale ?? Det kan for faen ikke vare svært at lave en knap ved eks kort-automaterne hvor man trykker "MOTORCYKEL", stikker sit kort ind, smiler mens der bliver taget et billede (så de kan se man ikke lister en bil igennem), triller forsigtigt forbi bommen (som jo engang var deres argument for at det kunne være åhhhh så farligt)...og vupti. Hvem vil opfinde denne knap ?? Jeg har skrevet et utal af breve men bliver ved med at få modstridende oplysninger fra gimper (no offence) der ikke aner hvad de snakker om og en masse tom snak....... Jeg vil tale med en der kan beslutte noget !!

Besvaret
Det kan for faen ikke vare svært at lave en knap ved eks kort-automaterne hvor man trykker "MOTORCYKEL", stikker sit kort ind, smiler mens der bliver taget et billede (så de kan se man ikke lister en bil igennem), triller forsigtigt forbi bommen (som jo engang var deres argument for at det kunne være åhhhh så farligt)...og vupti. Hvem vil opfinde denne knap ??
Det kan gøres meget mere simpelt.... Man spærrer bare den ene halvdel af vognbanen med de kegler de bruger ved vejarbejde... Så er der jo kun plads til en mc, og vores brobizz skal så kun trækkes for betaling for en mc... Hvor svært kan DET være ??
Besvaret
Det kan gøres meget mere simpelt.... Man spærrer bare den ene halvdel af vognbanen med de kegler de bruger ved vejarbejde... Så er der jo kun plads til en mc, og vores brobizz skal så kun trækkes for betaling for en mc... Hvor svært kan DET være ??
Fulstændig rigtigt min ven......men hvem skal vi snakke med det om ??? For Line Lund og hvad de nu hedder alle sammen går ihvertfald ikke videre med noget til nogen......det her har stået på i ..... tadaaaaaa....4 (FIRE) år !!!!! (mindst) Jeg kan ikke rumme det (bvadr en sætning).......:fight:
Besvaret

Så har jeg rettet henvendelse direkte til toppen. Der er per 1. maj ansat en ny produktudviklingschef og jeg har sendt hende følgende email: Kære Maja Ibsen Jeg har fået din email fra receptionen, da jeg har en idé til at udvikle en "brobizz" bane for motorcykler. Baggrunden for at jeg skriver er naturligvis, at jeg selv pendler på motorcykel imellem Skåne og København og oplever desværre alt for tit hvorledes jeg skal bruge 10-15 minutter i kø i den manuelle bane ved betalingsanlæggene. Forestil dig at hver bilist med en pendleraftale havde samme forhold, så ville der nok ikke gå lang tid før I blev bombarderet med vrede telefonopkald. I de seneste 3 år har jeg, sammen med et antal andre mc'ister, forsøgt at få Broen til at acceptere at der rent faktisk er et problem, men hidtil uden held. Jeg håber at du som ny i konsortiet vil være lidt lydhør overfor vores situation. Jeg har et ganske enkelt forslag til at løse problemet og håber du har lyst til at drøfte dette. Mit forslag er ikke noget som koster en masse penge og det skal ikke nødvendigvis være en permanent bane for motorcykle, men det kan du jo høre mere om. Jeg håber at høre fra dig. Med venlig hilsen (ja, her indrømmer jeg så at den er sendt fra mit firma, med title og hele balladen, så hun ikke bare tror det er endnu en hotmail :D)

Besvaret

Jeg har sgu ondt af dig MC Mand... nu har jeg pendlet de sidste to dage på min mc.. og jeg kører lige igennem.. Så du er meget uheldig eller kører på et lorte tidspunkt.. Men hvis du nu havde været til medlemsmødet i foreningen kunne du jo have foreslået at vi skulle gøre noget ved det.. og måske selv, igennem foreningen lave noget arbejde for at det kunne blive bedre.. Jeg tror faktisk ikke vi har en eneste, udover mig, der interesserer sig for MC pendlere..

Besvaret
Jeg har sgu ondt af dig MC Mand... nu har jeg pendlet de sidste to dage på min mc.. og jeg kører lige igennem.. Så du er meget uheldig eller kører på et lorte tidspunkt.. Men hvis du nu havde været til medlemsmødet i foreningen kunne du jo have foreslået at vi skulle gøre noget ved det.. og måske selv, igennem foreningen lave noget arbejde for at det kunne blive bedre.. Jeg tror faktisk ikke vi har en eneste, udover mig, der interesserer sig for MC pendlere..
Mit arbejde tillader desværre ikke ret mange andre aktiviter i øjeblikket. Desværre har jeg heller ikke indtryk af at bilister er de mest lydhør overfor mc'ere, såh... Jeg ved ikke om jeg har været specielt uheldig... det har været et problem hver eneste gang jeg skulle over broen i denne uge...
Besvaret
.... Desværre har jeg heller ikke indtryk af at bilister er de mest lydhør overfor mc'ere, såh... ...
Lige denne forstår jeg ikke?? Hvad har det med sagen at gøre? Vi har en Transport gruppe som pt. har nogle undergrupper såsom: Tog, Færge, Bro og under disser kunne man jo udvide den til at hedde Bil og MC så behøver man ikke diskutere med bilisterne om hvad man ønsker og hvad der skal prioriteres, for jeg ved da også at dem der kører MC ønsker en MC brobizz bane.. om ikke andet så fra maj til september.. eller noget lignende..
Besvaret
Jeg har sgu ondt af dig MC Mand... nu har jeg pendlet de sidste to dage på min mc.. og jeg kører lige igennem.. Så du er meget uheldig eller kører på et lorte tidspunkt..
Nej, Thygesen -det er dig der har väret heldig!;) (...hvilken statistik du kan lave på 2 dage:p) Uanset hvornår jeg har kört over har der flertals gange väret kö. Bare vent til sommerferien begynder:mad: Men uanset hvad, skal der bare ikke findes en kö, når man har en brobizz! Så enkelt er det. Det kan simpelthen ikke väre rigtigt, at vi skal vente på alle andre der skal betale med penge i den eneste bane der findes til dette formål, når der samtidig er flere brobizz- og kortbaner ledige:mad:
Besvaret
Jeg har sgu ondt af dig MC Mand... nu har jeg pendlet de sidste to dage på min mc.. og jeg kører lige igennem.. Så du er meget uheldig eller kører på et lorte tidspunkt.. Er det dig som kommer blæsende på en sort sports mc thygesen mod malmö omkring 17,20 :D Er blevet passeret af sådan en de sidste pr dage :rolleyes: Kan ikke nå at identificere den, men måske en sort R1´er
Besvaret

Igår kørte jeg først hjem kl. 20,20(cirka midt på broen der) og i forgårs var jeg tidligt hjemme.. så nej det tror jeg ikke.. Selvom jeg kører en sort motorcykel, som måske ligner en sports hoj :-) En sort Suzuki GSX-F og med bagageboks også..

Besvaret
Igår kørte jeg først hjem kl. 20,20(cirka midt på broen der) og i forgårs var jeg tidligt hjemme.. så nej det tror jeg ikke.. Selvom jeg kører en sort motorcykel, som måske ligner en sports hoj :-) En sort Suzuki GSX-F og med bagageboks også..
=Touring;)
Besvaret

Ja precis.. men ikke sikkert at alle(læs:Juff) vidste forskellen, for udseende mæssigt ligner den jo lidt en sportshoj.. men ved godt det er en touring og der faktisk er en store forskelle..

Besvaret
Ja precis.. men ikke sikkert at alle(læs:Juff) vidste forskellen' date=' for udseende mæssigt ligner den jo lidt en sportshoj.. men ved godt det er en touring og der faktisk er en store forskelle..[/quote']Jeg henförte nu mest til din bagageboks;) (en sporthoj med bagageboks hänger bare ikke sammen vel:laugh:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...