Nulla Besvaret August 16, 2005 Rapporter Besvaret August 16, 2005 Ja den er vi sgu med på de skal spammes for vildt :-) Hvad har du købt ?????? Ikke sige fy ordret Honda sp 2 :P
Guest Palle... Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Ja, det er sgu da utroligt hvad man bliver udsat for... Nu virker min brobizz som jeg også havde sidste år, tilsynladene ikke længere til mc. Eller, det gør den...til samme pris som til bil....fuck, hvor er dether latterligt ! Email til Lene Loos "Kære Lene Loos Jeg er bosat i Malmö, og kører engang imellem i enten bil eller på motorcykel til Danmark. Det skal siges at jeg ikke pendler hver dag, og har derfor erhvervet mig en Bropas aftale. Sådan en aftale havde jeg også sidste år, og betalte dengang det halve når jeg krydsede broen på mc. Jeg har beholdt min "brobizz" og havde forventet at have samme betingleser i år. Nu har jeg så modtaget min regning for august, og jeg har foretaget 4 rejser over broen på mc. Nu ser jeg så, til stor overraskkelse, at jeg har betalt 125 dkk per tur for min mc. Jeg er blevet anbefalet at bruge denne bropas, og det kan da ikke være rigtigt at det skal koste det samme som for min personbil ? Hvorfor koster det lige pludselig ikke det halve, som det jo gjorde sidste sommer ? Jeg må sige jeg (og andre mc'ister) er utrolig skuffede over den "behandling" som vi får. Der er da absolut ingen rimelighed i at vi skal betale det samme som personbiler ? Jeg vil anbefale dig at ta' et kig på dette webboard http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=1879 Vi er efterhånden en del, som ikke kan se logikken i jeres prispolitik. Kan du venligst redegøre for denne skævvridning ? Mvh Palle Hansen xxx xxxxxx Väg 102,2 xxxxx Malmö
Bjarne233 Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 uhhhh...venter spændt på svar Selvom.......hmmmmmm......skal vi skyde på du får standard svaret ?(" Der er ikke nok der ønsker en special aftale for MC'er) *edit* For Filan Palle nu fik jeg læst dit indlæg ordentligt...LOOOOOOLLLL..... Det er sgu personligt nu....hihi....du bliver forfulgt !!!
SanneJ Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Hold kæft mand, de magter ikke meget.... Men der er jo nok sket en "system fejl" Håber du får refunderet pengene hurtigst! -Er spændt på at høre deres undskyldning...
Guest Palle... Besvaret September 1, 2005 Rapporter Besvaret September 1, 2005 Nu er det gået helt galt for dem. Nu er jeg blevet trukket 285 SEK per "overfart". Jeg kørte over mandag morgen og aften. Jeg fatter ikke hvad der sker for dem. Nu har jeg skrevet en mail og bedt dem om at ringe mig op. Jeg har naturligvis ikke hørt noget fra den forrige mail. Hvad fa'en gør man ?? Det er simpelthen så skandaløst at jeg har svært ved at sætte ord på det. Hvis det havde været en almindelig forretning kunne man anmelde dem til forbrugerklagenævnet, men hvad gør man ved broen ???
ulmus Besvaret September 2, 2005 Rapporter Besvaret September 2, 2005 Der er noget i denne MC-sag, jeg ikke forstår. Hvis du kører over med en alm. brobizz til bil, hvordan skal betalingsanlægget så kunne se, at du kører på MC?
Guest Palle... Besvaret September 2, 2005 Rapporter Besvaret September 2, 2005 Så er der faktisk godt nyt. Lene Loos har ringet til mig. Jeg fik en længere forklaring på, hvorfor det kostede som det nu en gang gjorde. Hun forklarede mig om diverse produkter som kan købes til broen, og hvilken der skulle være den bedste for mit vedkomne. Nu havde jeg jo fået (troede jeg) den model hun forklarede, men det viste sig at Øresundsbroen's kontor på Stortorget ikke har givet mig den rigtige aftale. Sidste år, da der kom nye produkter, var jeg inde på Stortorget og lave min aftale om, således at jeg fortsat kunne kører både bil og mc over broen, præcis som jeg hidtil havde gjort. De har desværre ikke forstået/misforstået at jeg ville køre med begge ting, og derved er har de lavet en kun til bil. Dette opdager jeg naturligvis først da jeg igen kører over på mc, for det har jo virket upåklagligt med bilen. Lene Loos har nu fået mit kontonummer og behandler dette som en "klagesag" og sætter nu pengene ind på min konto (jeg har jo fået et forkert produkt da jeg var i butikken).... DET var god service, Lene... tak for det... Vi snakkede iøvrigt om, hvorfor der ikke findes en brobizz pendler til mc. Hun lovede at tage ideen med videre. De afholder vist nogle produktmøder.... Thumbs Up, Lene... Gør en masse mc'ister glade... (ja, jeg ved du læser dette) ULMUS... det kunne lade sig gøre sidste år... der var ingen problemer med at se forskel på bil og mc.
Nulla Besvaret September 4, 2005 Rapporter Besvaret September 4, 2005 SUK.........de er mc........håbløse :(
Guest Supermule Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Er der nogen der ved om en Smart(lille MEGET kort bil) kan gå over som en MC??? Den er jo ikke videre lang...?????
Michael Rasmussen Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Det gør den på storebælt
Guest carspar Besvaret November 25, 2005 Rapporter Besvaret November 25, 2005 Har du skiftet bil Supermule!!!!!!!!!
Guest Supermule Besvaret November 25, 2005 Rapporter Besvaret November 25, 2005 Nej nej... Stadig den sorte....
Bjarne233 Besvaret March 23, 2006 Rapporter Besvaret March 23, 2006 Sept. 2004 !!!!!!!!!!!!!!!! Hej Bjarne! Jeg forstår udemærket din irritation over brobizzerne. Men jeg kan dog glædeligt fortælle dig at der til næste år vil komme et produkt som gør det MEGET lættere for MC'ere at passere broen. Hvordan det endeligt vil fungere kommer der information ud om senere i år! Men du kan være opsøgende i slutningen af november eller starten af december. Der skulle de nye produkter være på trapperne. Med venlig hilsen, Umaya Kundeservice ØRESUNDSBRON Jeg har altså meget svært ved at finde noget om forbedringer for MC-pendlerere i deres nyligt udsendte materiale ?? Nogen der har hørt/set noget .oO(som om....... )
denrt Besvaret May 9, 2006 Rapporter Besvaret May 9, 2006 Øhhhh? Hejsa Har lige opdaget denne tråd og har læst den og grint rigtigt meget. Og så til det sørglige, er der sket noget i denne sag overhoved? Jeg mener de har jo lavet om på brobizz banerne. Jeg ventede sku i ca. 10 min i den manuelle bane i morges og det pisse mig sku af:mad: mvh René
Bjarne233 Besvaret May 10, 2006 Rapporter Besvaret May 10, 2006 NEJ....der er absolut intet sket !! Men bromedarbejderne er stoppet med at løbe efter en når man tager lastbil-bizz-banen med sin MC-brobizz (kan ikke se det er anderledes en den manuelle bane da de jo ikke noterer nummeplader mere SAMT overhovedet ikke betjener den bom manuelt alligevel (mener det var SanneJ der fik bommen i hovedet?) Så kør du frisk og frejdig bare over i Bizz-banen længst til højre ! :D Iøvrigt kan man også bruge sin pendler-Bizz til MC, så man kan altså komme over for 52,5dkr modsat 65dkr med sin MC-bizz .....men så skal MC'en også have fuld gas ud af betalingsanlæget da man jo ellers ikke slider så meget på broen som en bil
SanneJ Besvaret May 10, 2006 Rapporter Besvaret May 10, 2006 Jeg fik nu ikke bommen i hovedet, men "bare" ned over armen (Havde heldigvis ordentligt tøj på, så jeg fik bare et stort, flot blåt mærke ) Men jeg er nu også begyndt at tage lastbilbanerne til højre i stedet. Så slipper jeg for at holde i kø og at hive brobizzen op, når deres sensorsystem ikke virker (og det sker tit ) Er ikke blevet stoppet der i denne sæson :D
denrt Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Fik sku bommen ned i bilen. Hejsa En morgen hvor jeg kørte igennem bestallingsanlægget kørte jeg igennem lastbil banen med min bil. Ja der var meget kø i de to brobizz baner. Bommen gik fint op og den kom næsten lige så hurtig ned igen så den ramte lige enden af min bil:mad: Ja man kan nok sige at jeg måske ikke burde være i den bane men hvis min berlingo (danske plader) skal komme før over broen de fede svenske biler så er det lastbilbanen der tæller;) Jeg ringede og klaget for det koster da penge at fikse. De sagde at de havde en forsikring der ville dække skaden. Fint syntes jeg:th2: Havde glemt at fortælle at jeg kørte i den forkerte bane ups! Ikke mere om biler men jeg er glad for at det ikke var på MC’en men så havde jeg jo nok været oppe på højbroen før den havde tænkt på at gå ned Mvh Rene
SanneJ Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Skulle sidste weekend over storebältsbroen, hvor min mc-brobizz også virker til. Körte pänt hen til den manuelle bane og viste min bro-bizz frem, hvorpå den flinke betjeningsdame sagde, at en anden gang kunne jeg bare tage bil-brobizzbanen "Må man det?" kunne jeg ikke lade väre med at udbryde... "ja da" var svaret.. okay godt så! Det gjorde jeg så på vejen hjem og selvfölgelig gik det nemt og smertefrit Hvorfor er det så lige, at det ikke kan lade sig göre på Öresund :confused:
Guest Supermule Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 Øresudsbron er rene flueamatørkneppere til ALTING.......De kan ikke finde ud af noget som helst.... I Norge og andre steder i Sverige, kan man køre med 80 km/t igennem betalingsanlæggene og det fungerer fint..... Men ved broen skal man stoppe helt op og risikere en bom i hovedet.....eller i bilen.....Øresundsbron Skulle sidste weekend over storebältsbroen' date=' hvor min mc-brobizz også virker til. Körte pänt hen til den manuelle bane og viste min bro-bizz frem, hvorpå den flinke betjeningsdame sagde, at en anden gang kunne jeg bare tage bil-brobizzbanen "Må man det?" kunne jeg ikke lade väre med at udbryde... "ja da" var svaret.. okay godt så! Det gjorde jeg så på vejen hjem og selvfölgelig gik det nemt og smertefrit Hvorfor er det så lige, at det ikke kan lade sig göre på Öresund :confused:[/quote']
MC Manden Besvaret June 15, 2006 Rapporter Besvaret June 15, 2006 GOD DAMN... første dag i meget meget lang tid hvor jeg har kørt over på mc. Første skønne oplevelse var deres kunde"service" ... jeg skulle ha' lavet min brobizz om, da jeg kun kører sporadisk over på mc. Sidste gang fik jeg fornøjelsen af at betale fuld pris ....vel at mærke bil-pris. Det gad jeg li'som ikke igen, så den skulle laves om. Da jeg af gode årsager ikke kender alle deres fantastiske "tilbud" til mc'ister, så kom hun med 3-4 forslag til hvad jeg skulle ha' ... Den billigste, tak !!! Det tog mig så en halv time i "service"skranken. Nå, fred være med det... hun kunne være ny i jobbet, det kan man jo ikke gardere sig imod. Nu har jeg fået en brobizz til både bil og motorcykel, og fik så at vide at jeg KUN kan tage den manuelle bane på mc, da jeg ellers vil betale for en bil, hvis jeg tager brobizz banen. DER VAR EN MANUEL BANE ÅBEN OG DER HOLDT 200 METER KØ !!!!! :fight: Hvad sker der for dem ??? Jeg måtte køre mod trafikken for at komme om bag i køen !!! Er de da fuldstændig sindsyge ??? Lige pludselig ser DSB ud til at være et bedre alternativ, og det siger vel en hel del ???
Gio Besvaret June 15, 2006 Rapporter Besvaret June 15, 2006 DER VAR EN MANUEL BANE ÅBEN OG DER HOLDT 200 METER KØ !!!!! Ja...jeg lagde godt mærke til det da jeg drønede igennem til morgen. Det er helt til grin. Før var der for få Bizz-baner. Nu er der kø i betalingsbanerne istedet. Jeg véd virkelig ikke hvad de tænker på...*pfft* :thumbdown
kikkomaniac Besvaret June 29, 2006 Rapporter Besvaret June 29, 2006 forvirret hej med jer. jeg er simpelthen snot forvirret for at sige det mildt. I forbindelse med at min arbejdsplads har flyttet til ny adresse er det noget hø at pendle med det offentlige. derfor ser jeg mig nødsaget til at pendle på MC. jeg har et par spørgsmål jeg håber i vil hjælpe med. Jeg er klar over øresundsbron ikke har et MC pendler kort men.... kan jeg købe et brobizz kort med 50 ture og UDELUKKENDE bruge det til min mc? jeg har ikke noget bil som også skal stå på aftalen?
Bjarne233 Besvaret June 29, 2006 Rapporter Besvaret June 29, 2006 Ja det kan du godt.....men iflg hvad L....broen siger er du stadig nød til at køre i manuel-bane......SKOD :(
Bjarne233 Besvaret July 28, 2006 Rapporter Besvaret July 28, 2006 LOOOOL....nu er de konsekvent begyndt at bonge mig for 235 dkr hvergang jeg kører over på MC. "Jamen det er fordi du bruger automat-bizz-banen". hmmmm....som om de ændrer prisen på overfarten når den registrerer inden buraben får fat i bizzen i manuel bane...*hrmpf* I SKYLDER MIG 2300 dkr i aber (og har gjort det i 1½måned !!! ) *PIS*
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu