Jump to content

Recommended Posts

• Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Det er trist at høre, men kors jeg glæder mig over jeg gav dem kniven.... Mit Telsome kører stadig godt, og samlet set har det kostet mig 100 kr i nyoprettelse hos Telsome. Adaptoren er let at ændre opsætningen på og ellers er Telsome's kundeservice lette at få fat på.
Er nu meget tæt på at ændre mit abonnement til Telsome. Hvad gjorde Telefin med de penge du havde stående på din konto? Jeg har nemlig 500,- til at stå og dem har jeg sq ikke lyst til at miste. Jeg har nu måtte betale 2 x abonnement men har stadig ikke kunne bruge IP-telefoni. Det er en god måde for dem at tjene penge på. Jeg har samme problem, med manglende svar fra deres så kaldte on-line support :(
Guest Trine
Besvaret

Jeg fik hele beløbet udbetalt og indsat på min konto. De tager normalt 50 kr for at udbetale pengene.. så de 450 er du ihvertfald sikret. Men ring og brok dig og prøv at få hele beløbet ud. Har du talt med Telsome's kundeservice?

Besvaret

Nej det har jeg ikke. Da jeg kom hjem fra arbejdet, ville jeg prøve en sidste gang inden jeg opsagde mit nr hos telefin. Og sørme om det ikke virker. Har skrevet en lang brokke mail til dem tidligere i dag, så om de har fundet en fejl i konfigurationen ved jeg ikke, for jeg har ikke gjort noget anderledes end jeg har gjort de andre 100 gange hvor jeg forhåbningsfuldt har prøvet at sætte det til. Nu må jeg jo så krydse finger for, at det bliver ved med at virker. Min lunte er kort, så der skal ikke meget til før jeg skifter. Men tusinde tak for al den hjælp I har bistået mig med :D

• 3 weeks later...
Besvaret

Streton >>> Du skriver: Er nu meget tæt på at ændre mit abonnement til Telsome !! Hvordan kan det være du så vælger dette ? Jeg er slev igang med at finde ud af hvad det skal være. Og som jeg læser det i denne lange trård er der bla dette. Musimi.dk er bedre. Her koster det intet abb. og de har tilmed nogle af de aller laveste priser... Hvis det er det billigeste og det er godt. Hvordan kan det så være at der vælges noget andet ?!!?

Guest Supermule
Besvaret

Ja det er et stort problem, men det skyldes vel omkostningerne til de "puljer" af numre der bliver ledige...

Besvaret

Hmmm sikke en Jungle. Har nu læst på hjemmesiderne på de forskellige sider og synes det der Redspot er det smarteste at vælge. Der er det jo helt gratis at ringe til alle IP og ikke kun til deres egne numre som fx. Telefin og telsome. Kan godt være jeg ikke har helt ret, men som jeg læser de sider er det det smarteste valg !!! Eller hvad.

Besvaret
Hmmm sikke en Jungle. Har nu læst på hjemmesiderne på de forskellige sider og synes det der Redspot er det smarteste at vælge. Der er det jo helt gratis at ringe til alle IP og ikke kun til deres egne numre som fx. Telefin og telsome. Kan godt være jeg ikke har helt ret, men som jeg læser de sider er det det smarteste valg !!! Eller hvad.
måske det er for dig ? Men min teleregning ligger på ca 40-50 kr om md. så kan det altså ikke svare sig at at få Redspot med flatrate. er det ikke 89 det koster i abb pr md ? men hvis man ringer mere end ca 985 minuter om md til DK 363 min til SE eller 405 min til Norge så kan det helt sikkert betale sig :-)
Besvaret

Nu var det ikke det der flatrate jeg kiggede på men bare alm telefoni til ip og fastnet. Men ja det er rigtigt at man skal ringe rigtig meget for de samme 89kr.

Guest Supermule
Besvaret

Når man sidder hjemme og ringer til kunder sådan ca. 8-10 timer om dagen, så kan det godt betale sig... ;)

Besvaret

Det er jo også sygt at snakke så meget på en dag ;o) Men hvorfor betale hos telsome når det er gratis ip til ip hos Redspot. Bare det jeg var usikker på.

Guest Supermule
Besvaret

ja nemlig ja.... Gratis til mere end 100.000.000 telefoner over hele verden...

Det er jo også sygt at snakke så meget på en dag ;o) Men hvorfor betale hos telsome når det er gratis ip til ip hos Redspot. Bare det jeg var usikker på.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...