Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej allesammen Måske en gammel nydhed? eftersom jeg flytter i næste uge, har jeg brugt hele dagen på at finde ud af hvilket mobil abonnement jeg skal have når jeg flytter til Malmø.. Der har været mange forskellige meninger og spørgsmål omkring det at have mobil abonnement når du bor i sverige. Konklusionen for mig er blevet, efter at have snakket med 3 kundeservice, at det er nøjagtigt samme priser fra eks. malmø som fra hvilket som helst sted i DK. Der er bare lige det at du skal have en ven eller lign. til at abonnere for dig, da 3 ikke giver mobil abonnement til os som ikke er i DK folkeregister. Fik i øvrigt også en rigtig god behandling hos 3 kundeservice (trods 1/2 times venten) og han nævnte samtidig at det bedste abonnement hos dem er boom? Håber det hjalp lidt på forvirringen omkring mobil mvh henrik14

Besvaret

Citat: "Håber, det hjalp på forvirringen..." Hvis man vil vide noget om mobiltelefoni, slår man vel normalt op på den side, ikk. Hvorfor sprede emnerne ud i alle trådene?? Og forresten, mener jeg, at essensen af indlægget allerede er beskrevet tidligere. ;o) Altså, hvem er forvirret???

Besvaret

Jeg syntes nu det var rart at der var en der undersøgte sagen, og derefter oprettede en ny tråd til dette. Så er den nye information let tilgængelig og i en simpel og overskuelig tråd. Hvis den var blevet posted i den store, 'rigtige' tråd risikerede indlægget bare drukne i mængden. (ikke at det gør nogen forskel nu). At essensen af indlægget er blevet beskrevet før, gør vel ikke indlægget mindre relevant ? En 400 siders rapport omkring borebillernes indflydelse på den nordsvenske kartoffel industri er da også ok, men jeg sætter nu usandsynlig stor pris på det lille 1 siders summary der følger med.

Besvaret
Citat: "Håber, det hjalp på forvirringen..." Hvis man vil vide noget om mobiltelefoni, slår man vel normalt op på den side, ikk. Hvorfor sprede emnerne ud i alle trådene?? Og forresten, mener jeg, at essensen af indlægget allerede er beskrevet tidligere. ;o) Altså, hvem er forvirret???
Kære ulmus Jeg er ked af at min nye/(gamle tråd) ikke er sat på rette hylde, men det skal nok ske for eftertiden. Lidt ærgelig over din melding om gammel tråd og forkert hylde.. Endelig troede jeg, at JEG kunne gengælde med noget, efter så meget hjælp her i debatten. Men håber iøvrigt ikke at jeg har anstødt og forvirret andre end ulmus med dette indslag.:-)
Guest Trinity
Besvaret

Ulmus det der er da ikke helt fair hva'? Nu må du altså til at slappe lidt af.. Om ikke andet så bare i weekenderne :)

Besvaret

Nu vil jeg altså også lige spytte herind!!! Jeg holder nu lidt med Ulmus, der er sq da en grund til at emnerne er opdelt i forskellige kategorier, og når der nu er en hel tråd med emnet hvorfor så ikke bruge den... Og til Persson: Hvis den nu var lagt i den rigtige kategori inde i den gamle tråd, kan jeg ikke se hvorfor den skulle drukne? Og Henrik14: Hvis du havde læst den gamle tråd ville du se at det du har skrevet faktisk allerede står derinde + en del mere. Og så go søndag til jer alle;)

Besvaret
Og til Persson: Hvis den nu var lagt i den rigtige kategori inde i den gamle tråd, kan jeg ikke se hvorfor den skulle drukne?
Jeg kommenterer da ikke om den var lagt i den rigtige kategori ?! Jeg siger bare at det var rart at den lå i en seperat tråd, hvor man slap for de 400 forgående chit chat som går flere måneder bagud og som kan basere sig på information der er forældet. Indlægget ser ikke ud som om det var ment som indlæg til en diskussion men som en konstatering - og derfor syntes jeg at den ligger fint helt alene. At den ligger i 'Fri Debat' - tjah, det kan jo være noget vi må vende os til, hvis man skal være registreret for at skrive alle andre steder
Besvaret
...At den ligger i 'Fri Debat' - tjah' date=' det kan jo være noget vi må vende os til, hvis man skal være registreret for at skrive alle andre steder[/quote'] Kan godt lide at du får drejet den til at handle om registrering:-)
Besvaret

Helt ærligt, Trinity, nu synes jeg, det er dig, der er unfair. Jeg har ikke skrevet herinde i lang tid, faktisk siden debatten blev lavet om. Jeg er ikke nørdet nok, til rigtigt at finde ud af det nye system. Når jeg så venligt påpeger en lille ting, så falder du straks over mig og beordrer mig til at slappe af og lade være med at skrive. Hvad bilder du dig egentlig ind? Ejer du denne debat, eller? Jeg skriver, NÅR jeg vil, og HVAD jeg vil, at du ved det.

Besvaret
Jeg har ikke skrevet herinde i lang tid, faktisk siden debatten blev lavet om. Jeg er ikke nørdet nok, til rigtigt at finde ud af det nye system. Når jeg så venligt påpeger en lille ting, så falder du straks over mig og beordrer mig til at slappe af og lade være med at skrive.
Måske fordi at når du så endelig skriver noget er det for at rette på folk. :thumbdown
Besvaret

Ja, ja, Steen, som du ved, er jeg stenbuk og vil helst have orden i tingene- og dermed også i, at indlæggene holder sig til de rette tråde, men jeg skal nok droppe det fremover og forsøge at leve med det. :eek:

Besvaret

Hmm.. Thomas... I min sætning tror jeg ikke, der er noget, der koges på suppe. Suppen koges derimod på "om nu dette eller hin indlæg ligger i rette råd" Tror mit dansk (i hvert fald i pågældende tilfælde) er korrekt - correct me please, if I'm wrong.. Knus

• 3 years later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...