Guest Supermule Besvaret August 24, 2005 Rapporter Besvaret August 24, 2005 Troede kun at FSB havde en fillial og den lå på Kalvebod Brygge 45... Har de også en på østerbro??? Hej Brian Det var ikke en fra FSB dk men en gut i afdelingen ved trianglen, Stefan Evehammar hedder han (rigtig flink forövrigt) Mvh Dennis
thn Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Nej det var ved trianglen i Malmö Mvh Dennis
Guest Supermule Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Heyy Dennis. Kan du ikke prøve at få det på skrift??? Jeg vil meget gerne kunne præsentere FSB dk for noget alá det som Jyske Bank havde. De kender nemlig ikke noget til en sådan konto i dk... De mener kun at man kan ha' 15 gratis overførsler om året... :( Gider du gøre mig og os alle sammen den tjeneste??? ;) Jeg var i FSB i dag for at höre lidt til priser da jeg skal have fundet en bank. Han kunne fortälle at den omtalte jyskebank ordning forsvinder man at der også er kommet en tilsvarende til FSB i köbenhavn. Man kan lave en dansk konto som "tömmes" en gang om dagen eller lave en aftale med et antal gratis overförsler. Ville bare lige skrive det da jeg tidligere har set nogle väre kede af at jyskebank ordningen forsvandt Mvh Dennis
Guest jxhab Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Heyy Dennis. Kan du ikke prøve at få det på skrift??? Jeg vil meget gerne kunne præsentere FSB dk for noget alá det som Jyske Bank havde. De kender nemlig ikke noget til en sådan konto i dk... De mener kun at man kan ha' 15 gratis overførsler om året... :( Gider du gøre mig og os alle sammen den tjeneste??? ;) Jamen er det ikke præcis det Dennis skriver? Tømmes en gang om dagen eller et antal gratis overførsler.? 15 om året det er da også til at leve med =) .. og hvis man så har 2 konti, så er det jo lige pludselig 30.. Alternativt må jeg jo lige høre FSB.dk .. EDIT: jeg har snakket med vores kontakt hos FSB.dk og hun fortalte mig at en af grundene til at FSB i DK ikke kan tilbyde det samme er grundet administrative omkostninger, det er et spørgsmål om en der manuelt sidder og overfører pengene hver måned. Jyske er sikkert mere udbygget på det punkt. Men alternativt kan man betale 240kr om året, for at få tømt sin konto hver måned eller hvert 14. dag. De 15 gratis overførsler er indkluderet i netbank optionen. Man kan altid diskutere om man er tilfreds med det, men vi er ganske tilfredse med servicen og de muligheder der er. Jeg har i hvert fald intet i mod at betale for det.
thn Besvaret September 1, 2005 Rapporter Besvaret September 1, 2005 Supermule: Det var desvärre ham der ikke havde helt styr på det. Man kan ganske vist godt få en konto der bliver tömt helt men så välger man en dag om måneden f.eks. hvor den bliver tömt.. og alt i altderfor en ubrugelig lösning desvärre :-( Mvh Dennis
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu