thomas_lund Skrevet July 28, 2005 Rapporter Skrevet July 28, 2005 Er der nogen som kan anbefale et godt kattepensionat i Skåne? Hilsen Lone og Thomas Lund
ATECH2 Besvaret July 28, 2005 Rapporter Besvaret July 28, 2005 Hej med jer! Efter selv at have søgt højt og lavt efter et "kvalificeret" sted at få opbevaret vores 2 guldklumper, så har vi de sidste 2 uger haft dem på "Hund och Katthotellet ved Oxie/Malmö. På www.hundokatthotellet.se kan i få flere oplysninger. Prisen pr. kat er kr. 100,- pr. påbegyndt døgn. Stedet kan være svært at finde, men afkørslen ved Oxie, drej "væk" fra Malmö og ca. 1-1,2 km fra motorvejen ligger gården på v. side, skiltet med "Fårabäcksgården". Rimelig kompetent personale, det virker som om de bruger lidt tid på kattene, så ikke de bare sidder og kukkelurer time ind og ud. Burene/aflukkerne er ikke kæmpestore, men er til gengæld høje med gode klatremuligheder, foderet er det normale Hills - eller det man selv kommer med. God fornøjelse. Tommy
Persille Besvaret July 28, 2005 Rapporter Besvaret July 28, 2005 Jeg kan også anbefale Katz - www.katz.as - i Lövestad. Ejes af 2 danskere der har års erfaring med at have kattepension i Danmark, de er supersøde og tager sig godt af kattene. /Pernille (der har 4 katte, som også skal til at være svenskere...)
anton Besvaret July 28, 2005 Rapporter Besvaret July 28, 2005 Er enig med Tommy - vi har været glade for Fårabäcksgård, når vi skulle have vores kat i pension. Sidst vi benyttede dem ,var prisen 90 kr./døgn, men inflation og efterspørgsel gør vel, at det ikke er en urimelig pris at tage. Held og lykke med det! Jørgen
Nils Besvaret July 28, 2005 Rapporter Besvaret July 28, 2005 En hund for at passe en kat Det er sørme da en meget god forretningsidé, hvis man har lidt udhuse med plads til 10-20-30-40-50-60-70-80-90-100 misser, et par fikse løbegårde at vise frem og en kælen hjemmeside... Ligner en seriøs mulighed for at tjene penge på et hobbylandbrug :D , hvis man altså er til katte.
thomas_lund Besvaret August 12, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 12, 2005 Kattepensionat i Kävlinge Tak for de forskellige tips ang. et godt kattepensionat. Jeg har i mellemtiden fundet et godt kattepensionat i Kävlinge. Eget bur/værelse 6 kvm med tilstødende løbegård ca 8kvm, for begge katte SEK 130 pr. døgn. Jeg har bevidst kigget efter et sted hvor der er løbegård, da vore katte er vant til at være ude. Så det vil næsten være synd andet. Samtidig er jeg overrasket over at ikke alle har lavet en webside om deres sted, det er trods alt nemmere at danne sig et indtryk der, inden man drager af sted for at inspicere personligt. Se under: www.podvins.se Bare et par ord fra en katteelsker og en "kattetosset" ! Hilsen Thomas og Lone
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu