Gio Skrevet July 31, 2005 Rapporter Skrevet July 31, 2005 Ikke voldsomt Sveriges-relateret - men dog tæt på :) En uge i sommerhus er henlagt til Bornholm, da jeg mente det var på tide jeg så denne del af mit moderland også. Og jeg må sige....her er fantastisk. Og da jeg jo tager lidt billeder, så må jeg simpelthen dele en fantastisk oplevelse med jer. Solnedgangen set her fra Hasle er et kapitel for sig - og jeg "kommer nok til" at poste lidt flere billeder herfra i løbet af ugen :p Men se lige....*wow*
ccdj Besvaret July 31, 2005 Rapporter Besvaret July 31, 2005 Det er da noget af et syn......Håber resten af din ferie bliver ligeså smuk. Smil fra Christina
Guest Palle... Besvaret August 1, 2005 Rapporter Besvaret August 1, 2005 MAAAAN, hvem der bare kunne dykke i det vand ... Natdyk er jo cool
Gio Besvaret August 1, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 1, 2005 Fantastisk billedeTaaark... :) Dog ville jeg gerne have undværet nogle af skyerne, så solen var kommet helt ned på hav-linien. Men ja...på trods af det, så blev det ok. Jeg er først lige begyndt at eksperimentere "i bund" med aften/nat-fotografering. Igår tordnede det big-time - så klart jeg forsøgte at få billeder af lynene. Men det lykkedes ikke...desværre. Efter 5 minutter stod det ned i tove....så jeg daffede ind fra terrassen igen *gg*.
ulmus Besvaret August 1, 2005 Rapporter Besvaret August 1, 2005 Taaark... :) Igår tordnede det big-time - så klart jeg forsøgte at få billeder af lynene. Men det lykkedes ikke...desværre. Efter 5 minutter stod det ned i tove....så jeg daffede ind fra terrassen igen *gg*. Gio, er du en pivskid? Du skal sq da bare tage en paraply og holde over kameraet, så det ikke bliver vådt. Du selv tørrer jo nok igen, ikk. Men OK, det ER et flot billede. :th2:
biz Besvaret August 1, 2005 Rapporter Besvaret August 1, 2005 MAAAAN' date=' hvem der bare kunne dykke i det vand ... Natdyk er jo cool[/quote'] Og så på Bornholm, fantastisk vand de ha´r deovre ! ;)
Toft Besvaret August 2, 2005 Rapporter Besvaret August 2, 2005 Gio: Hold kæft det må være en røvsyg ferie på Bornholm, efter som du har skrevet 478 indlæg på debatten den sidste uges tid? Hvornår skal vi have en vase på Lilla Torget? ;)
ulmus Besvaret August 2, 2005 Rapporter Besvaret August 2, 2005 Hejsan GIO! Der findes altså andre "perler" i Østersøen, f.eks. GOTLAND, hvor jeg tog dette billede for 14 dage siden. ;)
Gio Besvaret August 2, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 2, 2005 Toft: Jeg er i Malmö søndag og kigge på lejlighed i Oxie - så det kunne være en mulighed!? :) Ulmus: Gotland har jeg desværre ikke haft fornøjelsen af endnu - men derimod Öland, som var en stor oplevelse. Fantastisk natur!!
Guest Palle... Besvaret August 2, 2005 Rapporter Besvaret August 2, 2005 Ja, og jeg tog dether billede "Øst for søen".... Er det en fotokonkurrence vi har gang i ??
Gio Besvaret August 2, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 2, 2005 Hvad hulen er det for en fætter, Palle??
Guest Palle... Besvaret August 2, 2005 Rapporter Besvaret August 2, 2005 Hvad hulen er det for en fætter' date=' Palle??[/quote'] LOL Det er en nudibranch... taget på ca. 20 meter vand Andaman Sea, Phi Phi Island, Thailand ... DET er da øst for søen....
Gio Besvaret August 2, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 2, 2005 Nå ja...klart det er er en nudibranch - det burde jeg ha´ set med det samme...
ulmus Besvaret August 2, 2005 Rapporter Besvaret August 2, 2005 Ulmus: Gotland har jeg desværre ikke haft fornøjelsen af endnu - men derimod Öland, som var en stor oplevelse. Fantastisk natur!! Gio: Hvad betog dig mest på Öland? Så du raukerne? Dem var jeg vildt fascineret af, og så viser det sig, at har de nogle, der er endnu mere imponerende på Gotland, som f.eks. denne, der er 12 meter høj.
Gio Besvaret August 2, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 2, 2005 Ulmus: Det er nogle år siden - men ja, jeg så nogle tilsvarende i mindre model. Ganske fascinerende hvad der kommer ud af naturens tand. Men det jeg nok var mest fascineret af, var de pludselige abrupte skift i naturen - fra de sidste meter til de næste skiftede hele sceneriet. Eks. fra skovagtig strand til rå klippe-kyst, med 10 meter klart dybt vand ét skridt væk. Men generelt var Öland et kapitel for sig - og jeg må se at få bevæget mig derop igen ved lejlighed. Palle: Det kan godt være du fangede en linse-kæk nudibranch. Til gengæld var jeg så heldig at få lov at fotografere hele Bornholms lille Krøllebølle-trold :D
Gio Besvaret August 4, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 4, 2005 Jeg er vild med farverne herovre....der ér noget om det dér "helt specielle lys" (Billederne er hverken beskåret eller levelleret - kun re-size´d så de passer ind under debattens max-krav)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu