Toft Skrevet August 30, 2005 Rapporter Skrevet August 30, 2005 Er der nogen der kan tage TV3-DK, og som holder fodbold-lørdag, så man evt kan blive inviteret til landskamp nu på lørdag? ;) Kampen starter kl. 17.00 - og ellers må man jo tage til DK for at se kampen.. Er der i så fald nogen der skal med der? Vi kunne jo invadere Pub & Sport?
tim_pedersen_ Besvaret August 30, 2005 Rapporter Besvaret August 30, 2005 Hej Toft. Ja jeg har tænkt over det samme. Tænkte også på om der egentlig ikke er nogle sportsbarer i Malmö som sender den. Det er jo også en vigtig kamp for tyrkiet og der bor jo mange derfra i Malmø. Men det kommer jo an på om sverige spiller samtidig, så viser de jo nok den i stedet. Nogel som har noget info om det. Eller som kan tage Tv3. Tim
Toft Besvaret August 30, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 30, 2005 Da Sverige spiller mod Bulgarien kl. 16.30 på lørdag, så er det den kamp ALLE svenske pub'er og barer viser, så enten er det privat parabol (den mulighed tror jeg ikke på, men skal jo prøves), eller også er det i KBH det sker på lørdag...
tim_pedersen_ Besvaret August 30, 2005 Rapporter Besvaret August 30, 2005 Hej Toft Hej Toft, ja men hvad tid er det da danmark kamp starter. Er det samme tid. ? Hvis ikke tror du så ik de viser dk's kamp bagefter. ? Og er der ikke nogle cafeer / sportscafeer hvor de vil vise tyrkiet / dk da der som sagt er mange tyrkere og danskere i Sverige.. Eller er det helt håbløst. øv øv øv Tim
claus Besvaret August 30, 2005 Rapporter Besvaret August 30, 2005 Danmark spiller først kl 20.00 ifølge DBU
Kim H Besvaret August 30, 2005 Rapporter Besvaret August 30, 2005 Svenske Viasat Sport sender kampen fra kl. 19:55 - i hvert fald iflg. tv-guiden på www.tv4.se
Guest Palle... Besvaret August 30, 2005 Rapporter Besvaret August 30, 2005 Svenske Viasat Sport sender kampen fra kl. 19:55 - i hvert fald iflg. tv-guiden på www.tv4.se MY MAN .... Hvis det ikke var fordi jeg bor i noget der minder om 3. verdenkrigs (altså, jeg bygger om, ikk ?) så havde der været invitation til stor-skærm ... desværre pt uden sofa...
credde Besvaret August 30, 2005 Rapporter Besvaret August 30, 2005 Har du en parabol Palle siden du kan nappe svensk viasat sport?
Guest Palle... Besvaret August 30, 2005 Rapporter Besvaret August 30, 2005 God damn, nej... Ja, jeg var vist lige hurtigt nok (eller, jeg kan ikke læse) ...troede det var TV4
tim_pedersen_ Besvaret August 30, 2005 Rapporter Besvaret August 30, 2005 Tv3 viser kampen på nettet. Hej. Hvis i har adgang til internettet og vil betale 99 kr. et et medlemsskab, kan kampen ses på http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=138118 tror det ender med at blive løsningen selv om det ikke er optimalt rent billedmæssigt, men bedre end ingenting. Mvh Tim
Hippy81 Besvaret August 31, 2005 Rapporter Besvaret August 31, 2005 Men kun med plads til 3500 brugere? Så måske skal man være hurtig ude, det er ikke streaming men "On demand" de viser den: http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=138118 Så jeg tror jeg tager færgen til Helsingør og spiller lidt Fifa 2005 med drengene inden kampen :-) Der er jo ingen grund til at sidde og se optakt fra 17.00 til 20.00 ;-) /Brian
ClausN Besvaret September 1, 2005 Rapporter Besvaret September 1, 2005 På O'learys hjemmeside (http://www.olearys.se/Index.asp?DBUnitID=60) står der at de viser Danmark's kamp på lørdag klokken 19:55 i Malmö. Er folk friske, og skal der bestilles et dansker bord?
Toft Besvaret September 1, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 1, 2005 På O'learys hjemmeside (http://www.olearys.se/Index.asp?DBUnitID=60) står der at de viser Danmark's kamp på lørdag klokken 19:55 i Malmö. Er folk friske, og skal der bestilles et dansker bord? Count me in! Bestil et bord, og bed dem om at have extra øl på lager :th2:
thsk Besvaret September 1, 2005 Rapporter Besvaret September 1, 2005 Det koster desvære et medlemskab til 99:- for at kunne se kampen på: http://www.onsidedk.com/main/index....rt2=1&id=138118 Eller har jeg misforstået det?
Thomas Besvaret September 1, 2005 Rapporter Besvaret September 1, 2005 Det koster desvære et medlemskab til 99:- for at kunne se kampen på: http://www.onsidedk.com/main/index....rt2=1&id=138118 Eller har jeg misforstået det? Det står der jo også i linket:)
Guest Palle... Besvaret September 1, 2005 Rapporter Besvaret September 1, 2005 Jeg er med.. m¨åske sammen med 3 andre, men det er jeg endnu ikke sikker på... ellers hænger vi bare i baren. Bestil gerne plads til mig...
tim_pedersen_ Besvaret September 1, 2005 Rapporter Besvaret September 1, 2005 Skal man bestille bord hvis man vil sidde ned... kan man altid komme ind fra gaden og få en plads i baren.. hør dem lige når i bestiller bord.. hvad de regner med.. Mvh Tim
Totter Besvaret September 1, 2005 Rapporter Besvaret September 1, 2005 Cooool!!! Bestil en plads til mig også! Jeg er der 19:30...Og hvis der er nogen der vil spise en burger med mig, så er de mere end velkommen til det.
ClausN Besvaret September 2, 2005 Rapporter Besvaret September 2, 2005 Snakkede med dem i går aftes, og der kan ikke bestilles bord, da Sverige spiller inden Danmark og de ikke ved hvor mange der bliver hængende efter den kamp. Men baren kan man jo altid stå i. Og mon ikke der bliver et bord eller to ledige. Så lad os mødes fra klokken 19:30 på O'leays ved Centralen.
Totter Besvaret September 3, 2005 Rapporter Besvaret September 3, 2005 Jeg tager derop så jeg er der 18:45. Så kan jeg lige få det sidste kvarter af Sverige vs. Bulgarien. Den kamp er jo vigtig for vores "hosts", dog gælder det for dem at sikre sig den direkte plads foran Kroatien. Har jeg i øvrigt blæret mig med at jeg har 3 billetter til VM 2006 ;)
BS Besvaret September 4, 2005 Rapporter Besvaret September 4, 2005 og hvordan gik det egentlig med sveriges kampen? Så kun DK kampen så jeg var SÅ tæt på at vinde penge på da jeg mit gæt var 2-1 til tyrkerne :D
SanneJ Besvaret September 4, 2005 Rapporter Besvaret September 4, 2005 og hvordan gik det egentlig med sveriges kampen? Så kun DK kampen så jeg var SÅ tæt på at vinde penge på da jeg mit gæt var 2-1 til tyrkerne :D -Og alle vi andre SÅ glade for at du ikke vandt :D
BS Besvaret September 4, 2005 Rapporter Besvaret September 4, 2005 -Og alle vi andre SÅ glade for at du ikke vandt :D .........
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu