Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der kan tage TV3-DK, og som holder fodbold-lørdag, så man evt kan blive inviteret til landskamp nu på lørdag? ;) Kampen starter kl. 17.00 - og ellers må man jo tage til DK for at se kampen.. Er der i så fald nogen der skal med der? Vi kunne jo invadere Pub & Sport?

Besvaret

Hej Toft. Ja jeg har tænkt over det samme. Tænkte også på om der egentlig ikke er nogle sportsbarer i Malmö som sender den. Det er jo også en vigtig kamp for tyrkiet og der bor jo mange derfra i Malmø. Men det kommer jo an på om sverige spiller samtidig, så viser de jo nok den i stedet. Nogel som har noget info om det. Eller som kan tage Tv3. Tim

Besvaret

Da Sverige spiller mod Bulgarien kl. 16.30 på lørdag, så er det den kamp ALLE svenske pub'er og barer viser, så enten er det privat parabol (den mulighed tror jeg ikke på, men skal jo prøves), eller også er det i KBH det sker på lørdag...

Besvaret

Hej Toft Hej Toft, ja men hvad tid er det da danmark kamp starter. Er det samme tid. ? Hvis ikke tror du så ik de viser dk's kamp bagefter. ? Og er der ikke nogle cafeer / sportscafeer hvor de vil vise tyrkiet / dk da der som sagt er mange tyrkere og danskere i Sverige.. Eller er det helt håbløst. øv øv øv Tim

Guest Palle...
Besvaret
Svenske Viasat Sport sender kampen fra kl. 19:55 - i hvert fald iflg. tv-guiden på www.tv4.se
MY MAN .... Hvis det ikke var fordi jeg bor i noget der minder om 3. verdenkrigs (altså, jeg bygger om, ikk ?) så havde der været invitation til stor-skærm ... desværre pt uden sofa...
Guest Palle...
Besvaret

God damn, nej... Ja, jeg var vist lige hurtigt nok (eller, jeg kan ikke læse) ...troede det var TV4

Besvaret

Jeg er med.. m¨åske sammen med 3 andre, men det er jeg endnu ikke sikker på... ellers hænger vi bare i baren. Bestil gerne plads til mig...

Besvaret

Snakkede med dem i går aftes, og der kan ikke bestilles bord, da Sverige spiller inden Danmark og de ikke ved hvor mange der bliver hængende efter den kamp. Men baren kan man jo altid stå i. Og mon ikke der bliver et bord eller to ledige. Så lad os mødes fra klokken 19:30 på O'leays ved Centralen.

Besvaret

Jeg tager derop så jeg er der 18:45. Så kan jeg lige få det sidste kvarter af Sverige vs. Bulgarien. Den kamp er jo vigtig for vores "hosts", dog gælder det for dem at sikre sig den direkte plads foran Kroatien. Har jeg i øvrigt blæret mig med at jeg har 3 billetter til VM 2006 ;)

Besvaret
og hvordan gik det egentlig med sveriges kampen? Så kun DK kampen så jeg var SÅ tæt på at vinde penge på da jeg mit gæt var 2-1 til tyrkerne :D
-Og alle vi andre SÅ glade for at du ikke vandt :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...