Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
nej ved det godt..... er der nogen af jer der kender noget til peugeot's 3' date='0 L motor.... styrker svagheder... har lidt kig på coup'en der nu kan fås til fornuftige priser...[/quote'] Hmm du vil ikke køre i diesel "hakker" men gerne i en Peugeot ....man kan kun undres....Hvornår har du sidst kørt i et dieseldrevet automobil?? Jeg havde en 307 som lånebil i sidste uge, og mangen til l...plastic. Den larmede mere ved 40 en vores Audi 2,5 V6 TDI 180hk gør ved 140... ---------------------------------------------------------- Disclaimer: og jeg kører selvfølgelig aldrig mere end det tilladte så egentlig ved jeg overhovedet ikke hvordan Audien kører ved 140 :rolleyes:
  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Ja ved godt interiøret er det samme som den almindelige 406.... Skal bare have en med læderkabine så klarer jeg mig nok.... Ja den har vidst 0-100 lidt under 8 sek, selvom franskmændene snyder lidt med deres 0-100 tider... Så skal jeg bare finde en med et fornuftigt km antal.....

Besvaret

Jeg er til helt enig Moerke... Eller i hvert fald meget tæt på... Som jeg skrev i min besvarelse før så kommer det jo an på hvad man vil.... Coupéen ser jo ret fræk ud udefra, men der stopper festen så også.

Besvaret
Hmm du vil ikke køre i diesel "hakker" men gerne i en Peugeot ....man kan kun undres....Hvornår har du sidst kørt i et dieseldrevet automobil?? Jeg havde en 307 som lånebil i sidste uge, og mangen til l...plastic. Den larmede mere ved 40 en vores Audi 2,5 V6 TDI 180hk gør ved 140... ---------------------------------------------------------- Disclaimer: og jeg kører selvfølgelig aldrig mere end det tilladte så egentlig ved jeg overhovedet ikke hvordan Audien kører ved 140 :rolleyes:
Nu har min far en 406 og den siger ikke mange lyde og den kører faktisk rigtigt godt.... lige bortset fra at forlygterne tit går... pga den lorte spænding de bruger i de franske biler....... og nej diesel er bare ikke mig.....
Besvaret
Jeg er til helt enig Moerke... Eller i hvert fald meget tæt på... Som jeg skrev i min besvarelse før så kommer det jo an på hvad man vil.... Coupéen ser jo ret fræk ud udefra, men der stopper festen så også.
Ja det er også derfor jeg har kig på den.... så må jeg leve med det billige interiør....
Besvaret
Ja det er også derfor jeg har kig på den.... så må jeg leve med det billige interiør....
Også er vi tilbage til det evindelige spørgsmål om udseende og indhold;)...og pics på debatten.... Jeg er nok mest til indhold...... Og iøvrigt ville jeg også gerne køre 997 hvis jeg kunne komme til det...men den er jo både indhold og udseende..
Besvaret
Kors, ja den er da super lækker!! (læs: never never never never). Men det er da dejligt vi er enige om at være uenige. Der skal jo være biler til os alle.....
Ja da....altid rart med en lille diskussion....
Besvaret

Jeg stiller gerne op mod den 330d Thomas.
Trin... leg med biler i din egen klasse.
Hellere end 330 Ci end det der diesel halløj.......
Hvorfor siger du "dieselhalløj"? Men sådan er vi jo så forskellige... Hvis jeg råd gad jeg godt prøve den nye BMW 535. En 3.0 sportsdiesel med dobbelt turbo (Den lille fra bunden, og så tager den store over længere oppe) 272hk med 560nm. Det er da ok for en lille familiebil :-) En af mine venner går og lurer på sådan en.... puha... Men hvad jeg tror jeg bliver ved min lille bimmer lidt endnu, som jeg købte af Peter. Den er sgu sød...
Besvaret
Trin... leg med biler i din egen klasse.
Thomas... Tsk tsk. Ender jo med jeg bliver nødt til at finde min gamle mini-cocker eller min Automag frem (fra inden det hele blev elektrisk) og komme ud og skyde lidt på dig på en lille speedball bane :)
Guest Supermule
Besvaret

Der er ikke nogen grund til at sammenliogne pærer og agurker... Skal man bedømme om noget er hurtigt, skal det ubetinget sammenlignes med noget i samme klasse. Skal vi teste Porschen imod noget, stiller jeg da gerne en Kleemann E klasse med 640hk. Den æder Porscher til morgenmad, frokost og aftensmad... Men som sagt, skal man sammenligne med noget i samme klasse... Og der er ikke meget der æder en 330d. Den går bare skide godt....

Besvaret

Supermule...... Skal meget gerne køre mod den E-klasse på en bane... held og lykke med svingene. Drag-race er jeg ret ligeglad med. Har haft en SL55 AMG og det var rigeligt (du ved... Den 55 AMG motor med kompressor og 500hk og ikke den kedelige model). Skal du i øvrigt ikke have dig bil der bare kommer i nærheden af den omtalte kaliber inden du udtaler dig Brian? :)

Guest Supermule
Besvaret

Ja for på bane er da også den eneste chance du har... Og nej jeg er lidt ked af at der ikke er kompressor på min bil, men indtil videre synes jeg egentlig den klarer det ganske godt... Specielt når vi er 4 der skal på skiferie med alt vores bagage og 10 par ski... Så behøves vi jo ikke at hyre en trailer og spænde bagpå Porschen vel???? ;)

Guest Supermule
Besvaret

Hehe.... Ja ikke... Men det må da ikke være fedt at ha' en 911 turbo, der bliver sat af en E klasse... Det må da være nederen...

Besvaret

SM: nu er der igen meget stor heste forskel der.. og det endste den kleemann kan er at köre lige ud...hvis jeg havde valget mellem de to biler ville jeg ta 997 den har alt hvad man kan drömme om...Men man skal ikke glemme at diesel er fremtiden muskel mänd :):)

Besvaret

Hihihi.... Har ingen 996 Turbo og bliver hverken sat i sådan en eller i min 2005 997S. Og slet ikke på en bane hvor man jo som bekendt plejer at køre race :) Nå, men nok mudderkastning for en dag... Jeg giver mig og skal nok overveje at sælge den og købe 3 ML55'ere istedet. Hav en god weekend :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...