Miriam Skrevet October 4, 2005 Rapporter Skrevet October 4, 2005 dessutom finns ett f.d garage. F.D. ?? I forbindelse med en hus annonce, ngen der har et bud ?
göte_børge Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 det brukar vara en förkortning av "före detta" = tidligere but it makes no sence
Miriam Besvaret October 4, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2005 Takker det var også mit bud, men jeg kunne bare ikke forstå hvorfor fanden man skriver det hvis den ikke er der længere :-)
Guest Supermule Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 Det er hvis nu at garagen er lavet om til stue eller andet... massageklinik eller noget....
göte_børge Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 Denna är långsökt... Men om säljaren inte är särskilt glad för sin exkone skulle han kunna kalla henne för "garage". I så fall finns risken att ni får exfrun på köpet. Men.. nej så är det nog inte
Miriam Besvaret October 4, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2005 ja ja men hvorfor så ikke bare skrive massageklinik, istedet for garage
Miriam Besvaret October 4, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2005 Så burde han da lige lige vedhæfte et billede med af hende, Så ku det være det var noget for Brian at købe det hus :-) inkl klinik og Ex :-)
Guest Polle Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 Denna är långsökt... Men om säljaren inte är särskilt glad för sin exkone skulle han kunna kalla henne för "garage". I så fall finns risken att ni får exfrun på köpet. Men.. nej så är det nog inte På dansk siger vi også om ex konen at hun har en stor "ladeport" Udtrykket "garage" har jeg aldrig hørt.
Kim H Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 Göte Börge er bestemt på sporet - men jeg vil vælge at oversætte til "forhenværende", som måske er et udtryk, der ikke er så almindeligt længere. Man har dog hørt om forhenværende generaler og lignende - ikk'? Den slags "er" jo stadig, men ikke længere hvad de har været - og det kan jo sagtens passe på en garage - jvfr. Supermule - ikk'?
Guest Supermule Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Jep!!! Der er ikke noget som hjemarbejdende koner der har en massageklinik.... Tror jeg nok...For jeg ved ikke noget om det.... Så burde han da lige lige vedhæfte et billede med af hende' date=' Så ku det være det var noget for Brian at købe det hus :-) inkl klinik og Ex :-)[/quote']
ulmus Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Kim H.> lige et notat til din ordbog: "före detta" på svensk betyder "forhenværende". Det er altså ikke noget, som du kan vælge, det er sådan det er. :th2:
ulmus Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Ja,ja,ja, jeg kunne altså ikke lade være. Det er også alt for længe siden, jeg har skrevet på debatten.
Nils Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Kim H.> lige et notat til din ordbog: "före detta" på svensk betyder "forhenværende". Det er altså ikke noget, som du kan vælge, det er sådan det er. :th2: Man kan jo vælge, det skal betyde tidligere. Jeg mener, hvem har nogensinde hørt om en forhenværende garage?
Nils Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Det har jeg.... ;) Nå, så er der en, der har... :o
göte_børge Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Nå' date=' så er der en, der har... :o[/quote'] Med der stopper det nok
Guest Supermule Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Nej jeg har en fjern bekendt der også har hørt om én.... Så nu er vi 2..... :)
Gio Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Count me in... Begrebet er nok slet ikke så ukendt, når alt kommer til alt. Men måske det er mere et dansk fænomen!? :)
Persson Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 forhenværende garage .. er det samme kategori som gustne kran ?
Nils Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Hits på Google: Forhenværende garage: 1 hit. Familien Danielsens Hjemmeside. Tidligere garage: 246 hits. :)
Gio Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Lillebror Forhenværende Carport kan også kun hoste op med et enkelt hit på Google-whack´eren... ...og desuden ville en massageklinik i Sverige hurtigt blive lukket af Polisen - eller slidt ned inden ;)
göte_børge Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Anna bor i Dockhuset, ett före detta garage på Bollerup (kan vara vår exfru kanske) http://www.trelleborgsallehanda.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20041014/TOMELILLA/110140225/1079/SKANE
Gio Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Anna bor i Dockhuset' date=' ett före detta garage på [b']Bollerup (kan vara vår exfru kanske)Göte...hvis du bare vidste...eller det gør du måske!!? *mega-fnis*
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu