Jump to content

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Det er hvis nu at garagen er lavet om til stue eller andet... massageklinik eller noget....

Besvaret
Denna är långsökt... Men om säljaren inte är särskilt glad för sin exkone skulle han kunna kalla henne för "garage". I så fall finns risken att ni får exfrun på köpet. Men.. nej så är det nog inte
På dansk siger vi også om ex konen at hun har en stor "ladeport" Udtrykket "garage" har jeg aldrig hørt.
Besvaret

Göte Börge er bestemt på sporet - men jeg vil vælge at oversætte til "forhenværende", som måske er et udtryk, der ikke er så almindeligt længere. Man har dog hørt om forhenværende generaler og lignende - ikk'? Den slags "er" jo stadig, men ikke længere hvad de har været - og det kan jo sagtens passe på en garage - jvfr. Supermule - ikk'?

Guest Supermule
Besvaret

Jep!!! Der er ikke noget som hjemarbejdende koner der har en massageklinik.... Tror jeg nok...For jeg ved ikke noget om det.... :fight::new:

Så burde han da lige lige vedhæfte et billede med af hende' date=' Så ku det være det var noget for Brian at købe det hus :-) inkl klinik og Ex :-)[/quote']
Besvaret
Kim H.> lige et notat til din ordbog: "före detta" på svensk betyder "forhenværende". Det er altså ikke noget, som du kan vælge, det er sådan det er. :th2:
Man kan jo vælge, det skal betyde tidligere. Jeg mener, hvem har nogensinde hørt om en forhenværende garage? :laugh:
Guest Supermule
Besvaret

Nej jeg har en fjern bekendt der også har hørt om én.... Så nu er vi 2..... :)

Besvaret
Anna bor i Dockhuset' date=' ett före detta garage på [b']Bollerup (kan vara vår exfru kanske)
Göte...hvis du bare vidste...eller det gør du måske!!? *mega-fnis*

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...