thygesen Besvaret February 15, 2006 Rapporter Besvaret February 15, 2006 Kan de også lave Seat, for min Seat har fået dårlig behandling i Bulltofta
Gio Besvaret February 15, 2006 Rapporter Besvaret February 15, 2006 Kan de også lave Seat' date=' for min Seat har fået dårlig behandling i Bulltofta[/quote']Fortæl endelig, Martin....til skræk og advarsel
thygesen Besvaret February 16, 2006 Rapporter Besvaret February 16, 2006 Jamen da jeg skulle have den til Service sidste gang blev jeg spurgt om der var noget der skulle kigges ekstra på og jeg sagde at de skulle lige tjekke mit klima anlæg hvilket de så gjorde. De sagde så at de havde fundet en fejl men ikke havde reservedelen hjemme og jeg måtte derud igen en anden gang. Jeg aftalte en ny tid med dem, men hov, de havde glemt at skrive ned hvad det var der var galt så de kunne ikke bestille varen og måtte undersøge den igen for så at jeg måtte have den ind en tredje gang. Da blev delen så skiftet, men de havde pillet radioen ud for at komme til, men man havde da lige glemt at sætte højttaler kablet til igen.. Amatører!!
Peter H. Besvaret February 16, 2006 Rapporter Besvaret February 16, 2006 Har du en adresse på dem peter? Svarvaregatan 6, 242 35 Hörby 0415-155 50
Guest Trine Besvaret February 16, 2006 Rapporter Besvaret February 16, 2006 Kan de også lave Seat' date=' for min Seat har fået dårlig behandling i Bulltofta[/quote'] Martin, spørger du til Hörby eller Skurup? Jeg ved ikke med Seat i Skurup men ring og spørg. De har VW og Audi ihvertfald, så det er da absolut ikke udelukket de er godkendt til Seat. Tel. 0411-401 70
credde Besvaret February 16, 2006 Rapporter Besvaret February 16, 2006 Så er der faktisk en solstråle historie fra Din Bil - dog Din Bil Trelleborg. Min kammerat skulle have undersøgt noget på hans A6-er, hvor den lækkede olie. Første bud var på 3500 SEK for at skifte slangen (den gik ind i motoren). Den blev afleveret i går og de fik bestilt en slange hjem. I dag ringer de og siger, at de har haft spændt slangen på og givet den motorvask - han skal kun betale for motorvasken (på trods af de har haft brugt tid på at skille delene ad= - hvis den ikke lækker olie i løbet af de næste par dage, så er den i vinkel. Endnu bedre, han kan hente bilen i aften (dvs. uden for deres lukketid), da de lægger nøglen inde på Statoil tanken ved siden af! Det er service!
Guest Trine Besvaret February 16, 2006 Rapporter Besvaret February 16, 2006 Jeg håber jeg fik gjort det klart at min advarsel udelukkende omhandler Din Bil i Malmø, Bulltofta.... har selv hørt godt om værkstedet i Trelleborg.. Men dejligt at nogen har gode erfaringer med deres audi:rolleyes:
Lynge Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Når man kigger på Motorcenter i Skurup, på Gulasidorne står der"Fullserviceverkstad för Audi, VW, Skoda, Sea" Så Martin det gør de:thumbup: Vi kan køre i konvoy derud:th2:
Gio Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Vi kan køre i konvoy derud:th2:Måske nogle "liiige" kunne arrangere 20% rabat til alle de nye kunder herinde fra :D Alternativt gratis lånebil i reparations-perioden.
Lynge Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Damn jeg har lige bestilt tid til den 24/02, du skulle have været lidt hurtigere GIO:tongue2: Anyway den der låne bil koster 20 Sek pr mil og 60 Sek i start gebyr. Så skal du selv betale benzin.
Guest Trine Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Update: Fik lige regningen fra Skurup for udskiftning af en baksensor der var gået mens bilen fik udskiftet kombiinstrumentet hos Din Bil Malmø.(Men som Din Bil selvfølgelig abosolut ikke havde noget med at gøre.) Et skriftligt tilbud fra Din Bil Malmø hed 2950 sek incl moms. Regningen fra Skurup for at skifte præcis samme sensor med præcis samme reservedel... 1800 sek incl moms...
BS Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Update: Fik lige regningen fra Skurup for udskiftning af en baksensor der var gået mens bilen fik udskiftet kombiinstrumentet hos Din Bil Malmø.(Men som Din Bil selvfølgelig abosolut ikke havde noget med at gøre.) Et skriftligt tilbud fra Din Bil Malmø hed 2950 sek incl moms. Regningen fra Skurup for at skifte præcis samme sensor med præcis samme reservedel... 1800 sek incl moms... Kan kun nikke genkendede til det scenarie. Fik et tilbud på 10k ca for lidt forskellig rep men hos Michelsen bilar i Tommelilla blev det fikset for 6k inkl stumper. Derudover fik jeg gratis lånebil i 2 dage. Dinbil Malmö er ikke engang en overvejelse i fremtiden til hverken køb eller rep hvis jeg får VW eller Audi.
Gio Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Dinbil Malmö er ikke engang en overvejelse i fremtiden til hverken køb eller rep hvis jeg får VW eller Audi.Hovedet på sømmet! Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv.
BS Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv. I know .....
Guest ThomasO Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Nu skal jeg jo passe på med ikke at sende debatten ud på et sidespor, men jeg går og holder øje emd BMW Malmø, de er ved at bygge et nyt domicil ude på Frederiksberg. Jeg vil vædde med at timeprisen laver et gevaldigt hop opad. Det er i ref. til det Mørke sagde med forskellen mellem Skurup og Malmø, der er jo ingen tvivl om hvem der betaler de der kæmpe glashuse de bor i. Det er jo kunderne.
Guest Trine Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Nu skal jeg jo passe på med ikke at sende debatten ud på et sidespor' date= men jeg går og holder øje emd BMW Malmø, de er ved at bygge et nyt domicil ude på Frederiksberg. Jeg vil vædde med at timeprisen laver et gevaldigt hop opad. Det er i ref. til det Mørke sagde med forskellen mellem Skurup og Malmø, der er jo ingen tvivl om hvem der betaler de der kæmpe glashuse de bor i. Det er jo kunderne. Nja, men hvis de samler deres adresser i midtbyen og Fosie til en billigere adresse som den mark de bygger på nu, så er det ikke sikkert det er tilfældet. Men hold endelig et åbnet øje:) Om ikke andet så hører jeg gerne om autoriserede BMW værksteder i Malmø og omegn der er dygtige/billige. Vi har haft vores E39 på Forenade Bil en gang og der var både service og pris i top...
Miriam Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Om ikke andet så hører jeg gerne om autoriserede BMW værksteder i Malmø og omegn der er dygtige/billige. Vi har haft vores E39 på Forenade Bil en gang og der var både service og pris i top... Var hos BMW Fosie i dag TOP service, imod sætning til hvad vi har prøvet inden i Malmö. Jeg ringede for at få en udlæsning af bilen, da den drillede lidt, men da jeg ikke kunne nå det inden de gik var svaret :No problem bare kom vi venter på dig Så tog de min bil en i deres computer og brugte lige lidt tid på den, og kunne så fortælle mig hvad der var i vejen. Fik en super pris på delen, som de ville lave når jeg havde tid i næste uge, mens jeg ventede på det, så jeg ikke skulle køre frem og tilbage. Det er sku da i orden ;) Han talte dog til mig som om jeg INTET vidste om biler, men det kan da være det hjalp på servicen at jeg "var" en uvidende ung dame
Gio Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Han talte dog til mig som om jeg INTET vidste om biler' date=' men det kan da være det hjalp på servicen at jeg "var" en uvidende ung dame[/quote']...og du nøøøød det ;) Kunne det ikke betale sig for jer at investere i BMW´s svar på en VAG-COM? Eller de er måske ovre i et helt andet prisleje end vi VAG-folk er vant til?
Guest ThomasO Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Miriam: Jeg troede kun Fosie var pladeværksted for den i City. Gio: Er AUDI dyr i service generelt? BMW er ikke dyr.
Gio Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Gio: Er AUDI dyr i service generelt? BMW er ikke dyr.Jeg kan ikke lige huske priserne - men kan da hitte kvitteringerne frem af gemmerne i løbet af weekenden. I mellemtiden kunne du jo lige komme med nogle BMW-priser :)
Miriam Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Miriam: Jeg troede kun Fosie var pladeværksted for den i City. Gio: Er AUDI dyr i service generelt? BMW er ikke dyr. Pladeværksted for den inde i byen ligger nede i Havnen på Aspogatan og ikke i Fosie. Jeg ved ik om Fosie har pladeværksted også, men de har værksted. Vi har selv måle udstyr men ville have det bekræftet, og da det jo ikke koster noget så hvorfor ik ! Skulle jo alligevel bestille en tid.
Gio Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Vi har selv måle udstyr men ville have det bekræftet' date=' [b']og da det jo ikke koster noget så hvorfor ik !Dén var aldrig gået hos Audi! Din Bil/Bulltofta har vist endda en fast pris bare for at trække koder ud.
Miriam Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Dén var aldrig gået hos Audi! Din Bil/Bulltofta har vist endda en fast pris bare for at trække koder ud. Tror da også de normalt tager noget for det ;)
Gio Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Tror da også de normalt tager noget for det ;)Hvem stemmer for, at M&M (Mimse & Moerke) for fremtiden booker tid til vores biler, samt afleverer og afhenter!? :p
Persson Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Hvem stemmer for' date=' at M&M (Mimse & Moerke) for fremtiden booker tid til vores biler, samt afleverer og afhenter!? :p[/quote'] Nu er det vidst kun et spørgsmål om tid, før Gio starter en indsamling til indkøb af flere bikini modeller - således at Mimse og Moerke ikke skal have den samme på hver eneste gang ... hmm.. hvilket minder mig om... pudser i også biler ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu