Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

22.15: bt.dk erfarer, at tronarvingen er født - dette er dog ikke bekræftet. Ritzaus Bureau skriver, at der ved 21.30-tiden gik forlydender om, at fødslen på daværende tidspunkt var gået igang.

Guest Supermule
Besvaret

Ja, så lykkedes det endelig... Hvad Frederik puttede ind(måske), er nu kommet ud... Og så er det ikke engang 2 sortering. Altså helt uden revner.... ;)

Guest Supermule
Besvaret

Humor min gode Miriam.... Humor... :love2: Et gen ganske få kvinder er i besiddelse af... Dog ser styringen af dette gen, ud til at være hormonelt betinget, idet undertrykkelsen af netop dette sjældne gen, er størst på faste tider af måneden..... :fight::lol:

Brian..........Det var dog noget af det dummeste du til tider har skrevet herinde' date=' og ja der er lidt at vælge imellem :-)[/quote']
Besvaret
Humor min gode Miriam.... Humor... :love2: Et gen ganske få kvinder er i besiddelse af... Dog ser styringen af dette gen, ud til at være hormonelt betinget, idet undertrykkelsen af netop dette sjældne gen, er størst på faste tider af måneden..... :fight::lol:
GAB GAB...hvis definition af 1. og 2. sortering går på revne eller ej så må dine forældre være blevet slemt skufffende efterfølgende....:lol:
Besvaret

Brian Brian Brian............. Ja navnet siger jo alt om dig.. Måske du skulle overveje at skifte dit alias ud med Fedtmule istedet!! Du virker ligeså klumpet som ham og ikke den gentleman som Supermule er...

Besvaret

Skulle jeg blive far en dag....så ville jeg blive MEGET glad, hvis det blev en lille pige. I véd "Fars´s pige"... :) Ikke de der drenge-problem-børn der tuner knallerter og stjæler sprut i mit barskab *gg*

Besvaret
Brian Brian Brian............. Ja navnet siger jo alt om dig.. Måske du skulle overveje at skifte dit alias ud med Fedtmule istedet!! Du virker ligeså klumpet som ham og ikke den gentleman som Supermule er...
Jag hoppas verkligen INTE du använder dig av aliaset "fettan" i Sverige. Det låter allt annat än royalt...
Besvaret

Man kan næsten heller ikke ønske sig en smukkere oktoberdag at det skulle ske på. Jeg sørgede selvfølgelig for at vugge rundt i Øresund da de skød af fra Kronborg.

Besvaret
Taler du af egen erfaring Gio? - var DU en lille lømmel som dreng :eek:
Narj da..han har da været en lille fin dreng i skoleuniform og altid lavet sine lektier til tiden :laugh: Gio er vel et synonym med Worst Case Scenario :fight:
Besvaret
Skulle jeg blive far en dag....så ville jeg blive MEGET glad' date=' hvis det blev en lille pige. I véd "Fars´s pige"... :)[/quote'] ja og når hun bliver teenager ligger du bag hækken med et jagtgevær og sørger for hun ikke kysser nogen drenge på vej hjem :laugh:
Besvaret
ja og når hun bliver teenager ligger du bag hækken med et jagtgevær og sørger for hun ikke kysser nogen drenge på vej hjem :laugh:
Noget i dén stil *gg* Heidi: Well...lidt var man vel altid ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...