Miriam Skrevet October 14, 2005 Rapporter Skrevet October 14, 2005 22.15: bt.dk erfarer, at tronarvingen er født - dette er dog ikke bekræftet. Ritzaus Bureau skriver, at der ved 21.30-tiden gik forlydender om, at fødslen på daværende tidspunkt var gået igang.
mrode Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 weeh.. så skal vi have bavnebål i Danmark.. gad vide om der er nogen i nærheden af mig - det er jo næsten ligesom sct. hans aften :)
Homer Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Det var satans!! Jeg vidste slet ikke at Victoria var gravid!!??
Guest Supermule Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Ja, så lykkedes det endelig... Hvad Frederik puttede ind(måske), er nu kommet ud... Og så er det ikke engang 2 sortering. Altså helt uden revner.... ;)
Gio Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Danmarks nye konge er kommet til verden, jeps... Kl. 01:57 fødte Mary en lille dreng på 51 cm og 3500 gram. ...det er stort! Og jeg er ikke engang royal :D
Miriam Besvaret October 15, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 15, 2005 Brian..........Det var dog noget af det dummeste du til tider har skrevet herinde, og ja der er lidt at vælge imellem :-)
Thomas Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Syntes i ikke de fylder det her hysteri fylder nok i medierne! Skal vi nu også have det herind;)
Guest Supermule Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Humor min gode Miriam.... Humor... Et gen ganske få kvinder er i besiddelse af... Dog ser styringen af dette gen, ud til at være hormonelt betinget, idet undertrykkelsen af netop dette sjældne gen, er størst på faste tider af måneden..... Brian..........Det var dog noget af det dummeste du til tider har skrevet herinde' date=' og ja der er lidt at vælge imellem :-)[/quote']
Guest Trine Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Humor min gode Miriam.... Humor... Et gen ganske få kvinder er i besiddelse af... Dog ser styringen af dette gen, ud til at være hormonelt betinget, idet undertrykkelsen af netop dette sjældne gen, er størst på faste tider af måneden..... GAB GAB...hvis definition af 1. og 2. sortering går på revne eller ej så må dine forældre være blevet slemt skufffende efterfølgende....
Guest fettan Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Brian Brian Brian............. Ja navnet siger jo alt om dig.. Måske du skulle overveje at skifte dit alias ud med Fedtmule istedet!! Du virker ligeså klumpet som ham og ikke den gentleman som Supermule er...
Gio Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Skulle jeg blive far en dag....så ville jeg blive MEGET glad, hvis det blev en lille pige. I véd "Fars´s pige"... :) Ikke de der drenge-problem-børn der tuner knallerter og stjæler sprut i mit barskab *gg*
göte_børge Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 I er ikke søde mod hindanden. Hvis man skal kvalitetssikre alt man skriver bliver det da ikke meget tilbage. Vedr den nye prins synes også jeg som invandrer i DK at det er meget stort
Malene Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Ikke de der drenge-problem-børn der tuner knallerter og stjæler sprut i mit barskab *gg* Taler du af egen erfaring Gio? - var DU en lille lømmel som dreng
göte_børge Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Brian Brian Brian............. Ja navnet siger jo alt om dig.. Måske du skulle overveje at skifte dit alias ud med Fedtmule istedet!! Du virker ligeså klumpet som ham og ikke den gentleman som Supermule er... Jag hoppas verkligen INTE du använder dig av aliaset "fettan" i Sverige. Det låter allt annat än royalt...
Admin Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Man kan næsten heller ikke ønske sig en smukkere oktoberdag at det skulle ske på. Jeg sørgede selvfølgelig for at vugge rundt i Øresund da de skød af fra Kronborg.
skallstorp Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Hysteriet har noget bunden ! Vel er det "stort" men det er vel ikke nödvendigt at sätte det på forsiden af Kvällsposten.
Admin Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Hysteriet har noget bunden ! Vel er det "stort" men det er vel ikke nödvendigt at sätte det på forsiden af Kvällsposten. jo !!!!!!!!!!!!!!
BS Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Taler du af egen erfaring Gio? - var DU en lille lømmel som dreng Narj da..han har da været en lille fin dreng i skoleuniform og altid lavet sine lektier til tiden Gio er vel et synonym med Worst Case Scenario
BS Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Skulle jeg blive far en dag....så ville jeg blive MEGET glad' date=' hvis det blev en lille pige. I véd "Fars´s pige"... :)[/quote'] ja og når hun bliver teenager ligger du bag hækken med et jagtgevær og sørger for hun ikke kysser nogen drenge på vej hjem
Guest ThomasO Besvaret October 18, 2005 Rapporter Besvaret October 18, 2005 Fik et billede af salutten på Sixtus.
Gio Besvaret October 19, 2005 Rapporter Besvaret October 19, 2005 ja og når hun bliver teenager ligger du bag hækken med et jagtgevær og sørger for hun ikke kysser nogen drenge på vej hjem Noget i dén stil *gg* Heidi: Well...lidt var man vel altid ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu