don j Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 andreas w boet her siden september 06 wiedellsväg også i rosengården
Schacke Besvaret January 10, 2007 Rapporter Besvaret January 10, 2007 Emil S. og fruen Lisa:new: 30 år og 27 år ingen børn Jeg butikschef i elektronik branchen og fruen/chefen pædagog i Taarnby Boet i Oxie på Lergodsvägen i rækkehus siden 1/10-06 Vi kunne da godt bruge lidt bekendtskaber herover....:)
Pfrylle Besvaret January 10, 2007 Rapporter Besvaret January 10, 2007 "Vi kunne da godt bruge lidt bekendtskaber herover....:)" Ja, man mangler sgu et eller andet sted hvor der er mulighed for noget kaffe slapper-ras :) :th2:
Anine Besvaret January 22, 2007 Rapporter Besvaret January 22, 2007 Hej! Da min bopäl, arbejdsplads og partnerstatus har ändret sig vil jeg lige präsentere mig (igen?) :) 28 år gammel sygeplejerske, bor alene, svensk käreste gennem 4 mdr, lige flyttet i lejelejlighed på hjörnet af Nobelvägen og Sallerupsvägen (lige ved Värnhemstorget), arbejder siden 1. januar på Amager Hospital, boet i Malmö siden 1/5-06. Regner med at blive boende i Sverige, da fremtidsdrömmen er det röde svenske trähus med "vita knutor" som de siger her, ude i naturen, omgivet af dyr ;) Mvh, Anine
Gustaf Besvaret January 24, 2007 Rapporter Besvaret January 24, 2007 Har jo deltaget i et par indlæg herinde, så kan ligeså godt præsentere mig også. Navn(e): Gustaf og Lynn Alder: 32 og 21 Lokation: Kvartettgatan i Almvik Vi hører til de par, som mere eller mindre er tvunget herover pga dansk lovgivning. Vi har da efterhånden vænnet os til tanken om at bo her og nu kan vi godt lide det. :th2:
dkrath Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Jeg er ny her inde, men jeg kan vel også godt præsentere mig. Navn: Danny Alder: 20 Lokation: Sundspromenaden, Västre Hamnen i Malmö Bil: Ingen, venter på ny Jeg er flyttet herover fra Nord Sjælland med mine forældre. Arbejder til daglig som revisor i København.
Gustaf Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Jeg er ny her inde, men jeg kan vel også godt præsentere mig. Navn: Danny Alder: 20 Lokation: Sundspromenaden, Västre Hamnen i Malmö Bil: Ingen, venter på ny Jeg er flyttet herover fra Nord Sjælland med mine forældre. Arbejder til daglig som revisor i København. Revisor i en alder af 20 år, det er da meget godt skuldret! Vent lidt ... ved du så noget om svensk skat ?
dkrath Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Jo tak... Jeg har ikke forstand på svensk skat nej. Har kun med DK at gøre foreløbig og lidt US.
dan Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Det ser da snart ud som om vi skal have oprettet et Fosie Lokal forum.
Gustaf Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Det ser da snart ud som om vi skal have oprettet et Fosie Lokal forum. Hvis det også kan komme over og dække ALmvik området synes jeg det ville være en dejlig ide.... sidder inde med en del generelle skatte-tvivlsmæssige spørgsmål.
Gio Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Hvis det også kan komme over og dække ALmvik området synes jeg det ville være en dejlig ide.... sidder inde med en del generelle skatte-tvivlsmæssige spørgsmål.Hvof´ ikke bare stille disse i http://debat.sunddebat.com/forumdisplay.php?f=15 !?
dan Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Er Almvik ikke en del af Fosie ? Det ser da sådan ud på malmö stads hjemmesides kort.
katja mølvig Besvaret February 4, 2007 Rapporter Besvaret February 4, 2007 Vi bor her også Martin 33, Katja 31, Natasja 5 og Sarah på 1 år. Flyttet hertil i januar 2007 Bopæl 216 20 Malmø, villa Arbejder begge i København Synes også at det kunne være hyggeligt med noget dansk bekendtskab, der er jo alt for mange svenskere her :-) Jamen så kan man jo lige presentere sig selv så vi kan få en oversigt over hvem som bor i Malmö, og hvis tråden holdes ren kan den jo næsten bruges som et slags opslagsværk Brian, 28 år. Bor på Solvändegatan i en 2:a. 3 år gammel i Malmö. NE Patriots fan.
Gustaf Besvaret February 4, 2007 Rapporter Besvaret February 4, 2007 Er Almvik ikke en del af Fosie ? Det ser da sådan ud på malmö stads hjemmesides kort. Godt spørgsmål!
ulmus Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Godt spørgsmål! Vi i Almvik hører til Fosie Stadsdel og Fosie sogn (ller hvad detnu hedder her i S).
Gustaf Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Vi i Almvik hører til Fosie Stadsdel og Fosie sogn (ller hvad detnu hedder her i S). Lad os få vores eget forum :) :th2:
Ricky Hansen Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 MAlmø Ricky Hansen 25 år Munkhättegatan 215 74 Malmø Boet her siden dec 2003
familien winther Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 Nye kontakter? Vi er et ungt par hvis man kan tillade sig at kalde det? Far er lige blevet 36 og mor bliver 30 til september, vores datter er 15 måneder, og vi går med seriøse planer om at flytte til Malmö. Men det kan til tider virke uoverskueligt og abstrakt, for hvad venter der os på den anden side? Ja, spekulationerne er mange og dette på trods af at jeg er født som svensk statsborger, mor svensk far dansk, men voksede op hos min mor. Taler sproget flydende men har desværre en ”Stockholms dialekt” Vi kunne enormt godt tænke os at komme i kontakt med andre, lige som os men måske med den forskel at man allerede har turdet tage springet, til udveksling af erfaringer om det svenske, det kunne også være rigtigt hyggeligt at komme på besøg, og se med egne øjne hvordan det er at være en dansk familie i Malmö, eller en kommende svensk familie i København. Med venlig hilsen familien Winther http://www.123hjemmeside.dk/winthersverden
DiveMaster Besvaret February 19, 2007 Rapporter Besvaret February 19, 2007 Så landede jeg også i Andeby: Rene, 38år Skräddarebyn Annestad Siden idag
BS Besvaret February 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2007 Velkommen til Dansker enklaven Rene.
DiveMaster Besvaret February 21, 2007 Rapporter Besvaret February 21, 2007 Velkommen til Dansker enklaven Rene. tak BS, overvejer at ændre navn til Mickey eller Anders....det vil være god værkstedshumor....men måske også lidt ekstremt. :)
micmac Besvaret March 27, 2007 Rapporter Besvaret March 27, 2007 Malmö Vil da også melde mig på banen her :), nu hvor jeg har overtaget min lejlighed. Michael 31 år Von Lingens Väg (rosengård)
Malene Besvaret March 27, 2007 Rapporter Besvaret March 27, 2007 Von Lingens Väg (rosengård) Hey, velkommen til det dejlige Rosengård Bor selv på Von Lingens Väg - dejligt sted.
micmac Besvaret March 27, 2007 Rapporter Besvaret March 27, 2007 Hey, velkommen til det dejlige Rosengård Bor selv på Von Lingens Väg - dejligt sted. takker ja indtil videre ser det sgu temmeligt fredligt ud og folk hilser pænt på hianden :) gad viden om det så er dig Palle låner en P-plads af nogle gangen ?
Malene Besvaret March 28, 2007 Rapporter Besvaret March 28, 2007 takker ja indtil videre ser det sgu temmeligt fredligt ud og folk hilser pænt på hianden :) gad viden om det så er dig Palle låner en P-plads af nogle gangen ? Nogen gange - hver dag siden oktober, kan ikke betegnes som "nogle gange"
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu