Guest jxhab Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 OT.. jeg lagde mærke til den anden dag' date=' man kan se min gamle SonyEricsson Z800i og min hånd som skygge på billedet.. der er taget gennem forruden på min bil:) men super billede ikk?[/quote'] Godt nok en stor hånd .. Så ved vi jo godt hvilket køn du tilhører ;)
Guest jxhab Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Jeg ved godt du er kvinde :) Pointen var, at på trods af at overskriften henvender sig til TØSER så var der alligevel nogle mænd som forvildede sig herind... Det var her snakken faldt på mænd i forklædning eller scoreforum... Jamen jeg er her jo pga. de unge piger! og hvor fanden bliver de af! Det eneste jeg er stødt på er trine og der er jo rejst tvivl om hun er en mand eller dame, så derfor er jeg lidt usikker på det punkt.. Det vil jeg gerne klage over! Hvem tager imod vores klager!?
Guest jxhab Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Ja, men hvis de ikke forklæder sig, så er de vel ikke i forklædning? Man er vel en anelse naiv hvis man opretter en overskrift hvori ordene Nogle unge piger?? indgår også forventer alle mænd holder sig væk?? Det svarer vel til at skrive "KUN FOR FYRE!!! GRATIS MULBERRY TASKE BORTGIVES" også forvente alle kvinder holder sig væk:) Sejt jeg vil gerne have en Mulberry taske! (Ja nu er alle forvirret!)
claus Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Jamen jeg er her jo pga. de unge piger! og hvor fanden bliver de af! Det eneste jeg er stødt på er trine og der er jo rejst tvivl om hun er en mand eller dame, så derfor er jeg lidt usikker på det punkt.. Det vil jeg gerne klage over! Hvem tager imod vores klager!? HA HA HA ..... Klasse Jens , klasse 101-0
Guest jxhab Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Jeg havde også fundet på en anden overskrift hvis det havde været mig der havde oprettet tråden, men jeg tror desværre ikke juliedenise tænkte at den skulle være offer for en voldsom analysering... Voldsom analysering og det kan jo undre en en smule når den er oprettet af det kvindelige køn...
Guest Trine Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Sejt jeg vil gerne have en Mulberry taske! (Ja nu er alle forvirret!) Fuck bare det at du ved hvad en Mulberry taske er gør jeg bliver lidt i tvivl om dit biologiske ophav!!! Og iøvrigt er jeg i tvivl om jeg hører til de unge piger... der stod under 30:( håber lidt plup har ret i det er sindet der afgør om man er ung eller ej:cry:
Guest jxhab Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Fuck bare det at du ved hvad en Mulberry taske er gør jeg bliver lidt i tvivl om dit biologiske ophav!!! Hehe nu skal der jo først slåes fast om du er en pige eller ej jo :P Damnit .. jeg vender tilbage med et snappy comeback senere!
BS Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Er løsningen ikke bare et profilbillede? ;) Er du så en ræv der hedder Fire til fornavn?
Gio Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Er du så en ræv der hedder Fire til fornavn?http://www.bofunk.com/video/1615/wear_the_fox_hat.html
BS Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 http://www.bofunk.com/video/1615/wear_the_fox_hat.html ARGH du burde da vide at jeg ikke kan se det lorte video heroppe! Men om 5 dage!!!:th2:
Lasse S Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Er du så en ræv der hedder Fire til fornavn? Hehe, nej men mit profilnavn er rimelig sigende - synes du ikke? :p
BS Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Hehe' date=' nej men mit profilnavn er rimelig sigende - synes du ikke? :p[/quote'] Tja det var bare når du nu selv hentyder til et profil billede Men jo Lazze S er man da næsten ikke i tvivl om
Madsen Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Fuck bare det at du ved hvad en Mulberry taske er gør jeg bliver lidt i tvivl om dit biologiske ophav!!! Og iøvrigt er jeg i tvivl om jeg hører til de unge piger... der stod under 30:( håber lidt plup har ret i det er sindet der afgør om man er ung eller ej:cry: Jeg er også skræmt over at han ved hvad en Mulberry taske er! Det var først da jeg begyndte på uni at jeg fattede hvad det var.. Skræmmende, skræmmende!! Nu kan jeg ikke huske om det blev defineret at det var under 30 ( mener det ikke, men ooorker ikke lige at læse hele tråden igennem... :o ) men alle kvinder der føler sig unge er velkomne! Ellers kan det jo bare være en anledning til at starte en klub for dem der føler sig over de 30? Jeg er nok klar til at være med i de den klub så snart skolen begynder igen!!
Guest jxhab Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Jeg er også skræmt over at han ved hvad en Mulberry taske er! Det var først da jeg begyndte på uni at jeg fattede hvad det var.. Skræmmende, skræmmende!! Hov hov.. Nu laver mulberry jo også ting til fyre =) . Jeg troede der stod Burberry øh ..host..
Madsen Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Hov hov.. Nu laver mulberry jo også ting til fyre =) . Jeg troede der stod Burberry øh ..host.. jaja, så siger vi det
Guest Trine Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Hov hov.. Nu laver mulberry jo også ting til fyre =) . Jeg troede der stod Burberry øh ..host.. Uh hmmmm.. , nu har du lige afsløret du kender begge mærker og endog forskellen på de to....hvis jeg var dig ville jeg forsøge at tie den ihjel. Det her gør det bare værre...
MC Manden Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Uh hmmmm.. ' date=' nu har du lige afsløret du kender begge mærker og endog forskellen på de to....hvis jeg var dig ville jeg forsøge at tie den ihjel. Det her gør det bare værre...[/quote'] Ok, dether fatter jeg så minus af. Som mand må man gerne købe dyre biler, ure, solbriller og andet lir ... men, hvis man så nævner at man rent faktisk kan kende forskel på 2 mærker, så er det straks galt ??? Ralph Lauren laver også udemærket tøj til mænd, men det må man nu heller ikke gå med ??? Det er sgu ikke helt let at stille hunkønnet tilfreds
Kress & Betina Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Hvornår var det lige at det kom til at handle om mærkevare?? Det er ligesom om det er begyndt at handle om at få det sidste ord i denne tråd?! Og det bliver helt sikkert ikke mig!! Betina
Guest jxhab Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Hvornår var det lige at det kom til at handle om mærkevare?? Det er ligesom om det er begyndt at handle om at få det sidste ord i denne tråd?! Og det bliver helt sikkert ikke mig!! Betina kvinder har det jo med at ville snakke en masse om en masse ting, så det undre mig slet ikke at vi er nået til mærkevarene =)
Guest jxhab Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Uh hmmmm.. ' date=' nu har du lige afsløret du kender begge mærker og endog forskellen på de to....hvis jeg var dig ville jeg forsøge at tie den ihjel. Det her gør det bare værre...[/quote'] Jeg tror jeg tager en fredagsøl og holder min mund (indtil videre) ..
Gio Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Sikke i ville hyle op, hvis vi kun købte lingeri af mærket Kansas til jer :D
Guest jxhab Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Sikke i ville hyle op' date=' hvis vi kun købte lingeri af mærket [b']Kansas til jer :D http://ekstrabladet.dk//eceRedirect?articleId=212637&pubId=19&service=gallery Sexet hæklede trusser fra Polen ;)
ATECH2 Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Hæklede polske trusser Wauv - unægtelig en rimelig forbedring siden polakkerne byggede Polski Fiat - specielt modellen.....;) Iøvrigt en sjov tråd - bliver ved med at sige til mig selv "følg nu ikke med i den" - "Følg nu ikke med i den" - " følg nu .........! Det er vel også lidt feminint Tommy
BS Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Det er sgu ikke helt let at stille hunkønnet tilfreds Og det finder du først ud af nu:eek:
ATECH2 Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 På tide at springe ud af skabet.........
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu