BS Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Ja' date=' [b']jeg synes atlså hellere, at tråden skulle hedde "Tøseklubben". Jeg synes i skulle kalde den strikke klubben med adgangskoden, Slip én og hold masken:laugh:
claus Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Jeg tror min humor passer bedre hos drengene' date=' er der plads til Xbox aften??[/quote'] Jeg kan sige god for Moerke he he.... og deltager også gerne i en Xbox aften.....
Guest jxhab Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Er der ikke også mange håbefulde unge mænd der skriver til dig i håb om at de kan komme på besøg om en 2 måneders tid? :D hmm.. jeg er faktisk lidt i tvivl om hvad jeg skal svare her.
Guest jxhab Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Jeg har nu været glad hele morgenen ( dvs siden jeg stod op omkring 12 ) så der er ingen moodswings her :) Og jeg tror ikke det er en tøseting det med humøret, men nok nærmere en sygdom kaldet manio depressiv? Alene at du kender ordet moodswings siger jo det hele :P
csa Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Er der ikke også mange håbefulde unge mænd der skriver til dig i håb om at de kan komme på besøg om en 2 måneders tid? :D Mulen er vist på ferie...
Madsen Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Alene at du kender ordet moodswings siger jo det hele :P De fleste har vel haft eller oplevet en mor i overgangsalderen?
Madsen Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Jeg synes i skulle kalde den strikke klubben med adgangskoden' date=' Slip én og hold masken:laugh:[/quote'] :D Sikke en fordom! Ikke alle kvinder strikker :)
Kim H Besvaret August 3, 2006 Rapporter Besvaret August 3, 2006 Mulen er vist på ferie... Bingo - hele pladen :D
Kress & Betina Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Tusinde tak Øhhh sikke en masse sider jeg har skulle kæmpe mig igennem siden jeg var på sidst, det tog da sin tid....;) Jeg tror faktisk at det vil være en god idé at oprette en ny tråd, da jeg ikke tror nytilkomne orker at læse 16 sider igennem. Selvom jeg måske ikke er så begejstret for overskriften "strikkeklub" ville det måske ikke være så tosset en idé alligevel. Tøsseklub i forklædning:tongue2: Det ville måske holde den mandlig del væk, og også dem med feminine træk, for så er den sku gal hvis hulmønster og vrat og vrang har interesse... Nå men det jeg i virkeligheden vil sige er, tusinde tak for en super hyggelig aften, jeg glæder mig allerede til næste gang. Håber på at andre får lyst til at deltage, selvom tråden rigtig nok er gået en hen og blevet en kamp for kønnet! Jeg kan da i virkeligheden godt more mig lidt over hvem af kønnene der fremstår mest tøsset.... Det er nu dejligt med mobning så længe det er med glimt i øjet... men husk at skriftligt formuleret humor/mobning ikke altid falder ud som man selv ønsker det. Den rette stemning kan være svært at fange på skrift:scared: Mange tak Julie fordi du kørte mig helt hjem, det var alt for meget. Betina
Guest jxhab Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Øhhh sikke en masse sider jeg har skulle kæmpe mig igennem siden jeg var på sidst, det tog da sin tid....;) Betina Jeg kan godt se det er lidt roddet for folk at skulle læse alle siderne igennem, men jeg tror grunden til at hele tråden blev smadret er fordi at planen var at I (tøserne) ville oprette en tråd per. arrangement og derfor vil det være mere overskueligt =)..
Kress & Betina Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Jeg kan godt se det er lidt roddet for folk at skulle læse alle siderne igennem' date=' men jeg tror grunden til at hele tråden blev smadret er fordi at planen var at I (tøserne) ville oprette en tråd per. arrangement og derfor vil det være mere overskueligt =)..[/quote'] I virkeligheden tror jeg ikke at der var nogen gennemtænkt plan da juliedenise oprettede tråden i sin tid..... vi er nu blevet meget klogere!
ulmus Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Håber på at andre får lyst til at deltage ...... Betina Desværre har I jo allerede med overskriften udelukket den del af debatten, som er over 30.
Guest jxhab Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Desværre har I jo allerede med overskriften udelukket den del af debatten' date=' som er over 30. [/quote'] Hehe nu skal jeg jo passe lidt på, men man kan vel godt se sig selv som ung selvom man er over 30? ..
Gio Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Desværre har I jo allerede med overskriften udelukket den del af debatten' date=' som er over 30. [/quote']Min kære mormor sagde til min 30 års fødselsdag "århhh...hold kæææft, knægt. Du er sgu først voksen når du er 50..." ;) Jeg er 33 = ung. Men om det forholder sig på samme måde med det modsatte køn!?...tja....how would i know? :p
Guest jxhab Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Min kære mormor sagde til min 30 års fødselsdag "århhh...hold kæææft, knægt. Du er sgu først voksen når du er 50..." ;) Jeg er 33 = ung. Men om det forholder sig på samme måde med det modsatte køn!?...tja....how would i know? :p No one ever knows, når det kommer til det andet køn Gio..
MC Manden Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 No one ever knows' date=' når det kommer til det andet køn Gio..[/quote'] Den dag manden forstår kvinden, er den dag vi ved hvem der skød JFK !
nchnch Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Den dag manden forstår kvinden' date=' er den dag vi ved hvem der skød JFK ![/quote'] det er utroligt som MC Manden kommer med dumme bemærkninger.
MC Manden Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 det er utroligt som MC Manden kommer med dumme bemærkninger. Hehe ... endnu et lysende eksempel på hvor forskellige vi er Nogle kan se det sjove i det, andre kommer kun med dumme bemærkninger
plup Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Min kære mormor sagde til min 30 års fødselsdag "århhh...hold kæææft, knægt. Du er sgu først voksen når du er 50..." ;) Jeg er 33 = ung. Men om det forholder sig på samme måde med det modsatte køn!?...tja....how would i know? :p Det håber jeg da...jeg er også 33 og føler mig sgu stadig som et lille kid...og jeg deltog faktisk i eventet for 'unge tøser' :o Det er selvfølgelig ikke til at vide om jeg nu bliver omtalt som 'hende den gamle'
Madsen Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Nå men det jeg i virkeligheden vil sige er, tusinde tak for en super hyggelig aften, jeg glæder mig allerede til næste gang. Håber på at andre får lyst til at deltage, selvom tråden rigtig nok er gået en hen og blevet en kamp for kønnet! Betina Hej Betina! Også mange gange tak for sidst, det var virkelig hyggeligt og værd at gentage!!:th2: Jeg har snakket lidt med Julie og vi regner med at smide en dato ud og til den tid anbringe den på sin rette plads; under arrangementer. Må indrømme at jeg stadig er noget imponeret over fremmødet ( 11 stks!! ) og tøsernes indstilling til mødet, det var bare super!!
Madsen Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Det håber jeg da...jeg er også 33 og føler mig sgu stadig som et lille kid...og jeg deltog faktisk i eventet for 'unge tøser' :o Det er selvfølgelig ikke til at vide om jeg nu bliver omtalt som 'hende den gamle' NO WAY! Du er hende der snart skal giftes!! Synes ikke rigtig der er udelukket nogen i overskriften... Ung er jo en følelse og ikke en alder
plup Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 NO WAY! Du er hende der snart skal giftes!! Synes ikke rigtig der er udelukket nogen i overskriften... Ung er jo en følelse og ikke en alder Hehe...det er selvfølgelig rigtigt nok og jeg føler mig da også ung, men jeg må indrømme at jeg ikke føler mig som en 'ung tøs', synes det har sådan lidt negativ 'bimbo'-agtig klang over sig...
Kress & Betina Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 NO WAY! Du er hende der snart skal giftes!! Synes ikke rigtig der er udelukket nogen i overskriften... Ung er jo en følelse og ikke en alder Meeeen... sjovt nok synes jeg nu alligevel at overskriften udelukker en stor del af de tilmeldte i dette forum... og her snakker jeg bestemt ikke om alder....
Madsen Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Hehe...det er selvfølgelig rigtigt nok og jeg føler mig da også ung' date=' men jeg må indrømme at jeg ikke føler mig som en 'ung tøs', synes det har sådan lidt negativ 'bimbo'-agtig klang over sig...[/quote'] Næste overskrift til tøsehygge: Pige/tøs/dame/kvinde/madamme/rejepiller/bimbo-hyggeaften :p der skal jo være plads til alle...
Madsen Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Meeeen... sjovt nok synes jeg nu alligevel at overskriften udelukker en stor del af de tilmeldte i dette forum... og her snakker jeg bestemt ikke om alder.... Nemlig!! Måske burde der oprettes en scoretråd? Eller en tråd for mænd der kan lide at udgive sig for at være kvinder?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu