Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Vi har erfaret at der er meget forskel på håndværkerpriser. Eksempler: Snedker ca. 200 kr/timen Murer ca. 250 kr/timen Plåttslagare ca. 600 kr/timen! Vi har været heldige med snedker og murer (tror jeg) både mht. kvalitet og pris. Dog hører jeg historier om f.eks. murere der forlanger helt op til 600 kr/timen - da disse er så efterspurgte at de kan vælge og vrage. Det kunne nok være en god idé at sammenligne priser for ligesom at finde ud af hvad er markedsprisen for forskellige håndværkere... :rolleyes: Mvh Jan

Besvaret

Bare et lille eksempel Vi skal have lavet en udestue om til et rigtigt værelse og have det ind som en del af huset samt lavet carport. Dem vi har valgt skal have 135.000 for det og har meget mere med i tilbudet end de andre som ville have 395.000 for det. Så ja check endelig op :-)

Guest michaelbo
Besvaret

Som gammel plåttslager kan jeg kun sige : NU SKAL DER TJENES PENGE!!

Besvaret

Hvorfor ikke lave en "tråd" med navne på de gode håndværkere man har haft erfaring med. Ikke til de dårlige for der er ingen grund til at lave sunddebat om til et hade site mod håndværkere.

Besvaret

Vi starter op i næste uge, så skal jeg nok gøre lidt reklame for dem hvis det bliver godt. De har iøvrigt hjulpet med bygglov og alt inden vi skrev under på kontrakten, så allerede der tyder det godt.

Besvaret
Vi starter op i næste uge, så skal jeg nok gøre lidt reklame for dem hvis det bliver godt. De har iøvrigt hjulpet med bygglov og alt inden vi skrev under på kontrakten, så allerede der tyder det godt.
Se sådan nogen ting var jo netop lækkert at vide for andre så endnu en god grund til at lave sådan en tråd. :D
Besvaret
Se sådan nogen ting var jo netop lækkert at vide for andre så endnu en god grund til at lave sådan en tråd. :D
Ja kom med en sticky med gode håndværkere =)
Besvaret
Burde man ikke kunne advare andre imod dårlige håndværkere?
Synes ikke den er god fordi det hurtige bliver et sted hvor der bliver svinet på det groveste.Derimod hvis man ser en der søger en håndværker af en art kan man jo skrive enten en PM eller i tråd at man gerne vil advare imod den og den fordi det og det.
Guest Martin - Grevie
Besvaret

Miriam ! Kan du ikke maile mig en kontakt til dem i skal bruge - msoprivate@hotmail.com Vi skal have bygget loft om til 1. sal til foråret og jeg oplever også stor forskel på priser og service. På forhånd tak ! Martin

Besvaret

Hej Martin Jeg vil gerne vende tilbage til dig, når de er godt i gang eller færdige. Så jeg kan sige om jeg stadigvæk står inden for deres arbejde. Vi regner stærkt med at være færdig i dec.

Besvaret

Med hensyn til de dårlige håndværkere har vi været så "heldige" at hyre en til at lave vores badeværelse. Han har hjemme i Helsingborg, så hvis der er nogle der lige skal advares, kan de jo sende en mail. Mvh Leon

• 4 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...