Gio Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Hvad skal vi lave på lørdag' date=' siden der er risiko for at være bagstiv?[/quote']Det er mere spørgsmålet om hvad jeg skal lave ;) Jeg får bare gæster fra DK - umiddelbart ikke noget der er planlagt at gi´ hangovers. But you´ll never know Jeg skal nok snart invitere - men er lige lidt hængt op for tiden, grundet jobsituationen (eller manglen på samme, rettere sagt...:()
Malene Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Palle & Lady: Ja ja...dovne knallerter. I skal nok få et lift. Medmindre jeg er bagstiv - så står den al´så på buss´en ;) Takker - du får en øl af mig til julefrokosten :D
olek Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Haløjsa ! Her er også en som vil med til gløg , er der evt en plads ledig i din bil Gio , da jeg også er byboere , så er der også en øl fra mig til julefrokosten ? Hilsen Olek
Gio Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 olek: Det finder vi nok ud af. Hvor hopper du på henne? Jeg kører Amiralsgatan-->Rosengården-->Yttre ringvägen
olek Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Gio : Jeg står på , på Amiralsgatan på hjørnet lige før lyskrydset, ved Nobelvâgen !
Gio Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 olek: Det er næsten nemmere du kommer op til mig inden - medmindre du vil være "ham med Roligan-klaphatten og Fjällräven" ;) (læs: hvordan skulle vi ellers kende dig!?...hehe) Amiralsgatan 86A - tager fem minutter fra "dit" kryds. Ring 040-300 237 når du er ved at være her.
olek Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Gio : ok det gør jeg så , dog uden klaphat !
olek Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Hej Miriam . Jeg kommer også på søndag, og jeg køre sammen med med Gio ! Vi ses Olek !
Toft Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Jeg er klar, ... hvis jeg får et lift... Jeg får rigelig med fnidder af offentlig transport i hverdagene Hvad sker der lige Palle Hansen?! :D "Jeg vil gerne inviteres ud og vartes op, men kun hvis 3. part vil hente og bringe mig, ellers bliver jeg hjemme og fiser den af på divanen"... Hehe, siger det mon lidt om hvor værdsat arrangementet er? Nåh, men topnice at Gio træder til, en sand ven i "nøden". Den fik du sørme kringlet smart der Palle - respekt.! Til orientering (hvis det bliver aktuelt en anden gang, og det gør det jo), så går bus 5 lige ude for din dør og til Bunkeflostrand. Bus 5 går til Kroksbäck, og derfra hedder ruten så bus 36, men man skal ikke skifte bus, og bussen holder heller ikke længere i Kroksbäck af den grund. Det kan ikke være nemmere at komme frem og tilbage med en bus på søndag, eller frem over, end det er for dig ;) Tror det tager omkring 40 minutter hver vej med bussen.. Og hvis du oven i købet har selskab af genboen, så er 40 minutter jo ikke lang tid i en bus.. EDIT: Vil lige som Miss W give et "thumbs up" til Miriam/Michael :th2:
claus Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 > Miriam.... kan jeg holde en halv dør åben... jeg ved endnu ikke om jeg når til Sverige til kl 15, da jeg skal til stor fødselsdag i DK i dagen før og sover i DK, eventuelt to døre....;)
Miss W Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Hej Vi syntes det kunne være hyggeligt at invitere til lidt Glögg og æbleskiver. Søndag d. 27. nov, kl. 15.00. Adressen er Snäppevägen 10, i Bunkeflostrand. Så tag familen med til lidt hygge. Af hensyn til indkøb, må i gerne lige droppe en mail så jeg har lidt styr på hvor mange der kommer. Håber på at se en masse :th2: Hilsen Miriam og Michael Hvor er det dog flot af dig Miriam! Jeg har bare sådan lyst til at rose dig for dette initiativ. Jeg kan desværre ikke komme da jeg er inviteret til samme andetsteds, men det er dejligt at opleve sådan en gæstfrihed. Specielt når der i disse dage, andet sted i debatten, skrives om negative svar og dårlige oplevelser på siderne. Tak for det Miriam, jeg håber I alle får en god første søndag i advent :) Smil, Winnie
Miriam Besvaret November 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2005 > Miriam.... kan jeg holde en halv dør åben... jeg ved endnu ikke om jeg når til Sverige til kl 15' date=' da jeg skal til stor fødselsdag i DK i dagen før og sover i DK, eventuelt to døre....;)[/quote'] Jeg køber et par ekstra æbleskiver og hovedpine piller
claus Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Jeg køber et par ekstra æbleskiver og hovedpine piller Det sidste er nok en meget god ting ;) ...
SanneJ Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Jeg synes også det kunne väre hyggeligt :th2: Er dog også i DK lördag, meeeen burde väre frisk nok söndag, så jeg vil satse på at dukke op! OGSÅ selvom jeg skal med bus :p (lorte säson!) Og da jeg pröver at integrere mig i mit nye land, bliver jeg nödt til at spörge: Vil der väre pepparkakor også?
Thomas Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Jeg synes også det kunne väre hyggeligt :th2: Er dog også i DK lördag, meeeen burde väre frisk nok söndag, så jeg vil satse på at dukke op! OGSÅ selvom jeg skal med bus :p (lorte säson!) Og da jeg pröver at integrere mig i mit nye land, bliver jeg nödt til at spörge: Vil der väre pepparkakor også? Ellers er du sikkert velkommen til selv at tage nogen med:)
Miriam Besvaret November 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2005 Jeg synes også det kunne väre hyggeligt :th2: Er dog også i DK lördag, meeeen burde väre frisk nok söndag, så jeg vil satse på at dukke op! OGSÅ selvom jeg skal med bus :p (lorte säson!) Og da jeg pröver at integrere mig i mit nye land, bliver jeg nödt til at spörge: Vil der väre pepparkakor også? Min indkøbsliste ser nu sådan ud: Glögg Æbleskiver Ipren og Pepparkakor :th2:
Fagerland Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 En øl på indkøbslisten ville nok også være en god ting. Der er trods alt et par stykker, som skal ud og danse dagen før. Og man skal jo rejse sig ved det træ, som man er faldet ved. Hvilket betyder, at jeg personligt ikke drikke lørdag ;-) Vi ses søndag /Martin
Streton Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Miriam> Rigtig godt initiativ. Det lyder meget fristende at tage mand og børn med syd på, men har lovet min mands datter, at vi skal ned og se når julemanden kommer i Helsingør. Håber at vi kan næste gang der bliver arrangeret noget. Julefrokosten snakker vi stadig om, men kan ikke rigtig komme frem til en beslutning
Thomas Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 En øl på indkøbslisten ville nok også være en god ting. Der er trods alt et par stykker, som skal ud og danse dagen før. Og man skal jo rejse sig ved det træ, som man er faldet ved. Hvilket betyder, at jeg personligt ikke drikke lørdag ;-) Vi ses søndag /Martin Og hvad bliver så det næste, om hun ikke nok kan rykke "festen " ind til byen, for så bliver det nemmere for dem som bor i malmø??? Tag jer dog lige lidt sammen. Miriam byder jer velkommen i deres hjem:) Tag dog glad imod tilbudet eller lad være, men syntes da ikke man skal fortælle hvad de skal købe, når der nu engang står hvad de byder på! Man giver en lillefinger og folk æder hele armen... Ville ellers gerne have kigget forbi med min datter, det ligger desværre for sent på dagen til mig;)
SanneJ Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Og hvad bliver så det næste, om hun ikke nok kan rykke "festen " ind til byen, for så bliver det nemmere for dem som bor i malmø??? Tag jer dog lige lidt sammen. Miriam byder jer velkommen i deres hjem:) Tag dog glad imod tilbudet eller lad være, men syntes da ikke man skal fortælle hvad de skal købe, når der nu engang står hvad de byder på! Man giver en lillefinger og folk æder hele armen... Ville ellers gerne have kigget forbi med min datter, det ligger desværre for sent på dagen til mig;) Hvem har pisset på din sukkermad i dag Tag nu og läs vores indläg med lidt mere ironi hva
Thomas Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Hvem har pisset på din sukkermad i dag Tag nu og läs vores indläg med lidt mere ironi hva Det er åbenbart dig der ikke hvad ironi er så, måske du lige skulle læse mit indlæg igennem igen.
Mette Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Hej Miriam. Thomas og jeg vil gerne kigge forbi på søndag. Tak for et godt initiativ her i den mørke tid. For os der bor på landet er det jo på vej til byen I bor.
mrode Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Hej Miriam Jeg vil blot sige at jeg også synes det er et super initiativ og hvis jeg ikke havde en anden aftale på søndag, så havde jeg helt sikkert været der.
Miriam Besvaret November 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2005 Så er vi sku oppe på 29 voksne og 6 børn Det er blandet med folk herfra og lidt venner hjemmefra. (ca. 20 stk herfra) Så det er sku godt jeg lige har hentet X5'eren i dag, med alt det jeg skal have handet :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu