molnartos Skrevet November 22, 2005 Rapporter Skrevet November 22, 2005 Hvis jeg må se din må du se min
BS Besvaret November 22, 2005 Rapporter Besvaret November 22, 2005 Hehe. ved godt hvad der er på Molnartos Ftp
Guest Supermule Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Hmmmmm, er det noget vi gerne vil se????? ;)
BS Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Hmmmmm' date=' er det noget vi gerne vil se????? ;)[/quote'] Det´ ik så ringe endda, også smager det ik af fisk...eller gør det?
Johan Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Øv fisk.......................barf.. :) har foresten også en FTP...
Malene Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Ok drenge, er det ikke lidt på tide at fortælle os ikke-nørder om hvad F**** en FTP-server er, og hvad der gør den mere speciel end andre server
Persson Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Ok drenge' date=' er det ikke lidt på tide at fortælle os ikke-nørder om hvad F**** en FTP-server er, og hvad der gør den mere speciel end andre server[/quote'] Nej det ville da være alt for let
Malene Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Hehe Lady :) Prøv google... :D Ja ja rolig nu, skulle lige til at gøre det :D
tommy_h Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 ikke for noget, men er det ikke lige på grænsen og side og søge folk man "bytte ftp" med offentlig?? Bare en tanke...
Thomas Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 ikke for noget, men er det ikke lige på grænsen og side og søge folk man "bytte ftp" med offentlig?? Bare en tanke... HVis du ikke siger noget, gør jeg heller ikk:)
Guest Trine Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Jeg har en:). Fyldt med en masse spændende data fra en af Danmarks største investeringsforeninger... indre værdier på globale aktieporteføljer, standartafvigelser, sharpes ratio, beholdningslister, benchmarkdata.. simpelthen alt hvad man kan ønske sig. Hvad har du på din FTP-server Molnartos? Vil du bytte?
Guest jxhab Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Jeg har også en. Den er fyldt med alt hvad man kunne tænke sig .. ip: 127.0.0.1 der er anonym adgang :-)
molnartos Besvaret November 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2005 Jeg har en:). Fyldt med en masse spændende data fra en af Danmarks største investeringsforeninger... indre værdier på globale aktieporteføljer' date=' standartafvigelser, sharpes ratio, beholdningslister, benchmarkdata.. simpelthen alt hvad man kan ønske sig. Hvad har du på din FTP-server Molnartos? Vil du bytte?[/quote'] Ingen interesse, men tak for tilbudet:)!!
molnartos Besvaret November 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2005 ikke for noget, men er det ikke lige på grænsen og side og søge folk man "bytte ftp" med offentlig?? Bare en tanke... Hvad er det der er lige på grænsen. Må jeg nu ikke offentligt dele ud af mine feriebilleder fra Odder, Linux distributioner eller OpenBSD samt mine egne komponeret julehits, indspillet på blokfløjte fra 3 klasse??! Fair nok... Hvis der er nogle der skulle have interesse i ovenstående kan de fange mig på messenger molnartos @ gmail.com
NGO Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 ftp://ftp.sunet.se Masser af lort online, hurtig linie og slet ikke ulovligt. så bare sug til i bliver blå. Herlig til at teste sin linie op mod forresten, trækker 854KB/s, nogen med 100mbit eller mere der kan maxe den ud ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu