Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Alle, Politiet er ved at gøre sig klar til et eller andet men det ser ud som om at de har taget alle de nye politi elever med til det. De står ved udgangen af tunnelen på DK siden når man kommer fra sverige af............watch out! Kørte forbi kl.09.15

Besvaret
Det ved jeg nu ikke om den er (altså julefrokosten) Jeg kan da huske at underholdningen plejer at skulle betales med "Jydske trædollars" eftersom de ikke har så meget i firmakassen.
Undskyld jeg er ny her, men hvad er jydske trædollars. Kan det betale sig at optage sit boliglån i JTD? :confused::new:
Besvaret
Hvor står de normalt og flasher fra?
Lige når du kommer ud af tunnellen, de måler ned i selve tunnelrøret. Sidst stod de 10 til højre for det store skilt. De er pisse svære at se...
Besvaret

JTD er beløbet uden kvittering for den leverede ydelse. Det der moms og papir er nemlig ik helt slået igennem i det jydske. Men hvis du har en gris ka vi jo bytte! Nu har jeg selv stået i lære som jyde i godt 8 år, så lidt kender man da til den jydske landhandel - Jow deeet bar dejli!

Besvaret
JTD er beløbet uden kvittering for den leverede ydelse. Det der moms og papir er nemlig ik helt slået igennem i det jydske. Men hvis du har en gris ka vi jo bytte! Nu har jeg selv stået i lære som jyde i godt 8 år, så lidt kender man da til den jydske landhandel - Jow deeet bar dejli!
Aha. Så jyder der vil herover behøver ikke at veksle. Jydske Trædollars er også hård og gangbar valuta i Skåne. :laugh:
Besvaret

Godt at se politiet lære de nye elever hvad rigtigt politiarbejde går ud på! Bruge tid på at fange badguys og beslaglægge våben, nej tak! Tage bilister i at køre mere end 90 km/t i tunellen, yes sir!

Besvaret
Godt at se politiet lære de nye elever hvad rigtigt politiarbejde går ud på! Bruge tid på at fange badguys og beslaglægge våben, nej tak! Tage bilister i at køre mere end 90 km/t i tunellen, yes sir!
Var der så nogen der ved hvad der foregik på den anden side ved en 17-18 tiden? Jeg kunne se de havde spærret alle brobiz spor af, på nær nogle få stykker ved lastbilerne og der stod en del toldere klar ?!?
Besvaret

Det gør de en gang i mellem, så stopper de de fleste folk og spørger dem hvor de kommer fra..............jeg plejer så at sige Danmark og griner lidt af dem :) De ser ud som omat de er lidt træt af at høre det..................men sådan er det.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...