Jump to content

Nogen der skal til København mandag morgen d. 12.12?

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har (igen) glemt at fornye mit pendlerkort og skal på arbejde mandag morgen. Jeg leder derfor efter et lift til København mandag morgen d. 12.12. Jeg skal være i Kbh. kl. ca. 07.30 og kan indfinde mig stort set hvor som helst i Malmø for et evt. lift. Er der nogen der mon kan hjælpe?

Besvaret
Ja da' date=' hvis jeg altså kan komme til Kbh. i morgen:) Det er et dansk månedskort (med studierabat - kan ik fås i Sverige) så det skal fornyes i DK...[/quote'] Jo det kan det, du skal bare forevise studiekort.
Besvaret
Ja da' date=' hvis jeg altså kan komme til Kbh. i morgen:) Det er et dansk månedskort (med studierabat - kan ik fås i Sverige) så det skal fornyes i DK...[/quote'] Ja det har vi heller ikke haft problemer med...det er endda billigere at købe det i sverige pga kursen PT
Besvaret
Ja da' date=' hvis jeg altså kan komme til Kbh. i morgen:) Det er et dansk månedskort (med studierabat - kan ik fås i Sverige) så det skal fornyes i DK...[/quote'] Hej Sanni Hvorfor får du dig ikke et svensk månedskort med studierabat???? Det er jo samme pris som det danske og dog for pga. den i øjeblikket fordelagtige kurs er det vist endda en smule billigere :th2: Du behøver ikke den seddel fra SU man skal bruge i DK bare et gyldigt studiekort. smil fra
Besvaret

Hej Sanni! Det er ikke noget problem, at komme med toget, selvom du ikke har fornyet dit månedskort. Hvis der kommer kontrol, siger du bare, at du skal over og forny dit kort, så annulleret kontrolløren kortet, så du kun kan køre videre på det til din endestationen, men du kommer ikke til at betale. Det har jeg ofte gjort.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...