Guest Trine Besvaret December 17, 2005 Rapporter Besvaret December 17, 2005 Så kan du jo bare fjerne din solnedgang og sætte et billede på af dig selv og hvis du er en sniger som mig kan du jo bare gemme dig i en kæmpe hætte og bag et par solbriller :th2: Næ det kunne jeg aldrig finde på..så ville det jo straks være slut med alle de sjove misforståelser...
mrode Besvaret December 17, 2005 Rapporter Besvaret December 17, 2005 Næ det kunne jeg aldrig finde på..så ville det jo straks være slut med alle de sjove misforståelser... hmm.. vidste ikke du hed Tina og kommer fra Oksbøl
Gio Besvaret December 17, 2005 Rapporter Besvaret December 17, 2005 hmm.. vidste ikke du hed Tina og kommer fra Oksbøl *MEGAROFL" & "ROFLMAO"....:p
Guest Trine Besvaret December 17, 2005 Rapporter Besvaret December 17, 2005 hmm.. vidste ikke du hed Tina og kommer fra Oksbøl Næ der er nok mange ting du ikke ved om mig....
BS Besvaret December 18, 2005 Rapporter Besvaret December 18, 2005 hmm.. vidste ikke du hed Tina og kommer fra Oksbøl Ok burde du ikke opsige dit abonoment på ekstra bladets side 9 piger det er sq nørd viden det der
BS Besvaret December 18, 2005 Rapporter Besvaret December 18, 2005 GUUUUD...jeg har hele tiden troet at det var din kæreste på dét billede Den der reder du dig selv ud af til julefrokosten ik
mrode Besvaret December 18, 2005 Rapporter Besvaret December 18, 2005 Ok burde du ikke opsige dit abonoment på ekstra bladets side 9 piger det er sq nørd viden det der heh.. Jeg måtte dog lige checke en gang til, men jeg glemmer sjældent et ansigt - navne er noget andet :)
Lingon Besvaret December 18, 2005 Rapporter Besvaret December 18, 2005 a) Hvad forbinder du med svensk kultur? b) Hvad forbinder du med dansk kultur? Hvad er forskellen på Dansk og Svensk kultur? For mig: I Sverige at se ishockey og heja på Tre Kronor og Foppa. I Danmark at se damehåndbold. I Sverige at se melodifestivalen og være stolt over nye professionelle bidrag. I Danmark se Melodi Grand Prix og skamme sig over amatørbidrag. I Sverige at gå på Systembolaget og udvælge specialøl blandt deres udvalg på over 300 forskellige øl, medens det i Danmark bliver en standardøl (købt i en kasse på tilbud i Bilka). I Sverige at glæde sig over den indenlandske musik med Lena Ph, Shirley Clamp, Nanne Grönvall, Mauro Scocco, Da Buzz, Helena Paparizou osv. I Sverige at interessere sig for, hvordan det går med landets store selskaber som Ericsson og Volvo, fordi man har bekendte, der arbejder der, og man overvejer, om man skal købe aktier i selskaberne. I Danmark at forsøge forstå reglerne for arbejdsløshedsunderstøttelse, SU og pension. I Sverige at drikke julmust i stedet for cola i december. I Sverige at spise frokost på restaurant med dagens ret for 65 kr inkl. brød, smør, salatbar, drikkevarer og kaffe. I Danmark at spise en medbragt madpakke eller tage på McDonald's. I Sverige at bage og spise brød med safran i begyndelsen af december og semlor i årets første måneder.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu