Guest Supermule Skrevet December 15, 2005 Rapporter Skrevet December 15, 2005 http://sydsvenskan.se/skane/kavlinge/article131763.ece 90 kilo kat.... Det må da næsten være en los eller noget...?????? Og Moerke..... Jeg ved godt at det er noget man ryger.... ;)
elpedro Besvaret December 15, 2005 Rapporter Besvaret December 15, 2005 Jeg kan så informere om at det er noget man tygger :-) Men sjov nok hehe...
ulmus Besvaret December 15, 2005 Rapporter Besvaret December 15, 2005 Moerke > det er nogle blade, som tygges og frigiver noget narkotika. Det tygges især i de østlige middelhavslande.
Guest Trine Besvaret December 15, 2005 Rapporter Besvaret December 15, 2005 Moerke > det er nogle blade' date=' som tygges og frigiver noget narkotika. Det tygges især i de østlige middelhavslande.[/quote'] Ja det er jeg sku da godt klar over, det er Supermules kommentar nederst der forvirrer mig.. men ellers tak for oplysningen.)
ulmus Besvaret December 15, 2005 Rapporter Besvaret December 15, 2005 Åh, så må du maaarrrdet undskylde. Men det er jo bare fordi "supermule" ikke ved bedre. ;)
Thomas Besvaret December 15, 2005 Rapporter Besvaret December 15, 2005 Moerke > det er nogle blade' date=' som tygges og frigiver noget narkotika. Det tygges især i de østlige middelhavslande.[/quote'] Nu er det sq godt nok nået der stammer fra afrika, og så vidt jeg ved ligger det vist ikke østpå;)
BS Besvaret December 15, 2005 Rapporter Besvaret December 15, 2005 Nu er det sq godt nok nået der stammer fra afrika' date=' og så vidt jeg ved ligger det vist ikke østpå;)[/quote'] Det kommer jo an på hvor man står
Guest Polle Besvaret December 15, 2005 Rapporter Besvaret December 15, 2005 Typisk svensk politisk korrekthed Havde det været i Danmark havde stået Somalier snuppet med 90 kilo Khat
skallstorp Besvaret December 15, 2005 Rapporter Besvaret December 15, 2005 Man bare undrer sig nogen gange vi läste også 2 gange förste gang vi läste noget lign. Og förste gang vi läste om en der havde fået et drunknings tilbud. Den skal også lige studeres 2 gange
Admin Besvaret December 16, 2005 Rapporter Besvaret December 16, 2005 Nu er det sq godt nok nået der stammer fra afrika' date=' og så vidt jeg ved ligger det vist ikke østpå;)[/quote'] Fordi det kommer fra Afrika kan det jo godt "tygges især i de østlige middelhavslande"
Guest Supermule Besvaret December 16, 2005 Rapporter Besvaret December 16, 2005 Nej Steen.... Det er HELT umuligt................ ;)
Nils Besvaret December 16, 2005 Rapporter Besvaret December 16, 2005 Kat med over sundet = katastrofe Vaccinationer, attest på ormekur og alting var i perfekt orden, og så bliver man alligevel knaldet. Morale: Stol aldrig på, hvad en myndighed fortæller dig, eller hvad de har af kvikke råd på Øresundsdebatten. :D
Johan Besvaret December 19, 2005 Rapporter Besvaret December 19, 2005 Jeg arbejder for et kurer firma og vi har det sidste år haft 6 forsøg på at sende i mellem 25 og 30 kg Khat pr. gang fra dk til bla. USA.........det stinker af smørsyre fatter ikke at der er nogen der kan få sig selv til at putte det i kæften.
Guest Supermule Besvaret December 19, 2005 Rapporter Besvaret December 19, 2005 Hvad er det for et firma johan??? Jeg arbejder for et kurer firma og vi har det sidste år haft 6 forsøg på at sende i mellem 25 og 30 kg Khat pr. gang fra dk til bla. USA.........det stinker af smørsyre fatter ikke at der er nogen der kan få sig selv til at putte det i kæften.
Guest Supermule Besvaret December 19, 2005 Rapporter Besvaret December 19, 2005 Ok. I hub'en eller i Brøndby????
Johan Besvaret December 19, 2005 Rapporter Besvaret December 19, 2005 Ehhh..........brøndby. Du kender??
Guest Supermule Besvaret December 19, 2005 Rapporter Besvaret December 19, 2005 Jeg har været i DHL i 4 år...Både i Brøndby og i Hub'en...
Johan Besvaret December 19, 2005 Rapporter Besvaret December 19, 2005 Wow det er en lille verden............ :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu