Jump to content

Nogen der ved hvordan man spærer en mail...

Recommended Posts

Skrevet

Da min bærbare er stjålet vil jeg gerne sikre mig at hvis min mail bliver åbnet at den ikke henter ny post ned. Kan jeg via min udbyder Surftown.dk spære for min mail uden at slette adresserne således den kun virker som en webmail?

Besvaret
Da min bærbare er stjålet vil jeg gerne sikre mig at hvis min mail bliver åbnet at den ikke henter ny post ned. Kan jeg via min udbyder Surftown.dk spære for min mail uden at slette adresserne således den kun virker som en webmail?
Hvis man ændrer kodeordet til POP3 kontoen så skulle dén da være fjong :th2: Surt med din bærbare :(
Besvaret
Hvis man ændrer kodeordet til POP3 kontoen så skulle dén da være fjong :th2: Surt med din bærbare :(
Ja bittert...Havde slet ikke tænkt på den mulighed...skal straks ske.
Besvaret

ja desværre...Er jo fotonørd til fingerspidserne og det har jeg jo med hjem fra Thule så ALT forsvandt der til en værdi af 45k så smuttede en helt ny PS2, en north face fleece og lidt andre småting. Kæresten fik nuppet en fladskærm til puteren og lidt smykker. Ikke af stor værdi men med MEGET stor affektions værdi. Heldigvis havde jeg taget backup af alle mine billeder og dokumenter og mail osv. Det lå på min eksterne harddisk som lå i min taske til den bærbare... Den er så også stjålet. Så Al mail fra det sidste halve år, ALLE billeder fra Grønland osv er mistet. Ja så kan jeg lære det.

Besvaret

Phew... De er fandme nogen svin - ja mildere kan det vel ikke siges?!? Én af mine kollegaer der bor i Glostrup havde indbrud juleaften, de nappede bl.a. hans private PC med billeder af knægten på 7 taget gennem de sidste 4 år :( Den slags kommer bare ikke igen, og man kan kun ærge sig over den manglende backup - men når de så stjæler både PC og backup... Så er man jo lige vidt.

Besvaret
Øhh' date=' hvordan laver man en backup af sine billeder?[/quote'] Tja-bøh.. Jeg har mine liggende på noget DVD-R medie halløj. Og hvis man er ekstra glad for billederne sprænger man budget'et og laver et ekstra sæt som man lægger hjem hos noget familie....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...