larscph Skrevet January 2, 2006 Rapporter Skrevet January 2, 2006 Se nu her hvad jeg faldt over http://www.coolitsystems.com/index.php?option=com_content&task=view&id=84&Itemid=30 Lidt sjov er den da...
Guest Trine Besvaret January 2, 2006 Rapporter Besvaret January 2, 2006 Jeg har faktisk en USB heater til at holde kaffen varm...
larscph Besvaret January 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 2, 2006 Jeg har faktisk en USB heater til at holde kaffen varm... Virker sådan en ordentligt, egentlig?¿
Guest ThomasO Besvaret January 3, 2006 Rapporter Besvaret January 3, 2006 He he he ... vores indkøber er helt vild nu, tror nok han henter et par stykker "til test " i IT afdelingen ;)
Guest Trine Besvaret January 3, 2006 Rapporter Besvaret January 3, 2006 Virker sådan en ordentligt' date=' egentlig?¿[/quote'] Hmm ved det faktisk ikke, drikker ikke kaffe.. fik den som reklamestunt fra en softwareproducent.
Furland Besvaret January 3, 2006 Rapporter Besvaret January 3, 2006 Virker sådan en ordentligt' date=' egentlig?¿[/quote'] Det brude den vel, da det jo er simpel elektronik så vidt en ikke sagkyndig som mig ved. Det er vel sådan et "Piezo krystal" ting der jo bade kan afgive varme og kulde... Kender det selv kun fra en high-end scanner producent jeg arbejdede hos engang. Tror godt jeg ville købe sådan en køler enhed, da den SER væsentligt nemmer ud end min nuværende vandkøling!
Gio Besvaret January 3, 2006 Rapporter Besvaret January 3, 2006 Det brude den vel, da det jo er simpel elektronik så vidt en ikke sagkyndig som mig ved. Det er vel sådan et "Piezo krystal" ting der jo bade kan afgive varme og kulde... Kender det selv kun fra en high-end scanner producent jeg arbejdede hos engang. Tror godt jeg ville købe sådan en køler enhed, da den SER væsentligt nemmer ud end min nuværende vandkøling!En USB-port afleverer 5 volt og 500mA - det er da riiimelig begrænset hvor varm/kold sådan en drønnert så kan blive!? Der skal jo en del strøm til effektiv opvarmning/nedkøling. Just my 5 strøm-logiske cent...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu