Guest jxhab Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Jeg fik forrsten svar fra kundservice efter et par uger. -- Hej Lars Tak for dit mail. Orsaken till de många meddelanden i radio är till för din egen säkerhet. Att det kommer så pass många kan kanske verka irriterande, men vår risk grupp har bedömt att det behövs för att alla som löpande åker över bron ska höra meddelandet. Allt för att minska olycksrisken. Med Vänliga hälsningar Rasmus -- Ikke nogen stillingstagen til TA/RDS, og "olycksrisken" i forhold til at forskrække folk der kører for stærkt ved jeg ikke lige..... Lidt sjovt de ikke bruger TA, men så vidt jeg ved så er dette en funktion forebeholdt udelukkedende for DR og må kun bruges af DR. Lidt skægt at man så godt kan give tilladelse til at udsende andre ting på allerede reservede frekvenser, men nok om det.. Jeg har ikke selv hørt det, men nu ligger jeg heller ikke med 200+ i tunnellen .. =) Edit her kl. 14:35.. Måske bruger de ikke TA, fordi det jo er DR der udsender disse og derfor er det jo måske med en vis forsinkelse at TA vil udsende ting som Øresund kan udsende direkte på frekvensen...
Gio Besvaret February 15, 2006 Rapporter Besvaret February 15, 2006 Jeg faldt over denne her video http://www.jumpingpixels.com/tunnel.html ...og tænkte at den måske kunne være interessant at se. Præcis som når skoletandlægen viser skræmmebilleder foran en måbende 6 klasse
mrode Besvaret February 16, 2006 Rapporter Besvaret February 16, 2006 Jeg faldt over denne her video http://www.jumpingpixels.com/tunnel.html ...og tænkte at den måske kunne være interessant at se. Præcis som når skoletandlægen viser skræmmebilleder foran en måbende 6 klasse Det ser ikke ud som om det er farten der gør de kører totalt råddent.. og jeg forstår godt hvorfor alle bilerne kørte med god afstand fra bussen :D Mange af dem svinger pludselig ud, hvorfor?
Guest Supermule Besvaret February 16, 2006 Rapporter Besvaret February 16, 2006 Det er sgu ellers meget godt hentet af ham buschaufføren... De 2 små lastbiler der lægger sig om på siden..... Der er helt sikkert sprut med i billedet der..... For satan de kører som om de er stive......haha
Guest jxhab Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Brobesked her til morges I dag mens min radio stod på P3 kom der en meddelse om omkring det ene spor i tunnellen mod Danmark var lukket. Jeg vil lige sige jeg synes det er en fantastisk service og ikke rigtig forstyrende eller noget man burde få et chok af. Den minder meget om den almindelige trafikmeddelse på radioen og lige så snart vi nåede udkanten af broen mod Kastrup forsvandt signalet, så man må sige de har fået det afstemt rækkeviden ret godt. Ellers må man sige det var en ret god skiltning hele vejen ned til tunnellen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu