Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen gode forslag til en lille ekstra bybil i Sverige udover: Suzuki Swift, Peugeot 1007, Skoda Fabia.... Er der nogle mærker der er bedre mht. 3 års all-in garanti og forsikring ?

Guest Supermule
Besvaret

En Smart er kongen i byen.... Den er så kort at den kan parkeres på tværs.... :)

Besvaret

Hej Macman Overvej en Mitsubishi Colt - den blev årets bil sidste år i Danmark. Den har en rigtig god garanti og en god driftsøkonomi. Den er rummelig på forsæderne og har fin plads på bagsæderne, men så er der ikke meget plads til baggage. Vi har haft den lidt over et år og er meget tilfredse og vil kun skifte den når vi får familien forøget med en baby

Besvaret

Hyundai Getz, Hvis den får et sæt europæiske kvalitetsdæk f.eks. 195/50 15, så kører den faktisk rigtig udmærket. Mærket og bilen er ganske udbredt her i det sydlige Sverige. Og der findes ikke mindre end 4 forhandlere indenfor overskuelig afstand fra Malmö.

Besvaret

Jeg er bare så lykkelig for min Hyundai Getz. Meget plads for at väre en lille bil, og så körer den bare godt. By ja, men jeg pendler i den hver dag, den ruller bare. Min man der ellers er til minebusser tager den hvergang at han har chancen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...