Jump to content

alt det her ballade med muslimer, islam og koranen

Recommended Posts

Skrevet

Det kunne egentlig väre lidt spändende at se hvor mange koraner der bliver solgt i den vestlige verden i disse dage. En positiv effekt af alt det her ballade kunne väre at folk begynder at få en interesse for hvad der sker og derefter pröver at sätte sig indi andre folks religion osv.

Besvaret
Det kunne egentlig väre lidt spändende at se hvor mange koraner der bliver solgt i den vestlige verden i disse dage. En positiv effekt af alt det her ballade kunne väre at folk begynder at få en interesse for hvad der sker og derefter pröver at sätte sig indi andre folks religion osv.
...jeg tror nu, jeg vil finde noget andet at sætte mine penge i end koran-aktier.:o
Besvaret
...jeg tror nu' date=' jeg vil finde noget andet at sætte mine penge i end koran-aktier.:o[/quote'] hehe mjaah man kan vel håbe..
Besvaret
Hvor mange bibler tror du da' date=' der bliver solgt i de muslimske lande? :rolleyes:[/quote'] Hvad har det med sagen at göre.. Nu snakkede jeg jo om koranen, netop fordi balladen drejer som muslimer som mener de er kränket på deres religion og derfor kunne det jo måske åbne op for en nysgerighed for andre folk i at läse koranen eller sätte sig ind i islam eller hvad ved jeg. Ytringsfriheden er jo ikke noget kristent, så jeg forstår ikke din argumentation.
Besvaret
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=333855 Så har Israelerne lige spillet ud........................ Nu kommer det til at gå stærkt!!
Nu er det jo godt nok nogle timer siden det er sket. men jeg kan allerde se det for mig. Lunten overfor Israel er nok kortere end overfor Danmark, men Israel ved jo godt at en hver selvmordsbombe mod dem nu skader muslimerne. Det kunne man også se dengang de bombede Gaza efter USA var gået ind i Irak.. "vi gör det for fred" osv osv.
Guest Supermule
Besvaret

Nu handler det ikke om billederne mere.... Nu er det en krig religioner imellem....

Besvaret
Nu handler det ikke om billederne mere.... Nu er det en krig religioner imellem....
Det er jo lang tid siden det handlede om billederne. Desvaeere saa bliver der ved med at blive kastet grus i maskineriet fordi folk har hver deres dagsorden. Kunne det taenkes at en jödisk avis vaelger at bringe billederne, paa baggrund af tegninger som et muslimst dagblad fornylig bragte?
Besvaret
Så må vi jo se hvornår (den kommende) Krigerkongen Frederik får indkaldt til korstog mod de vantro i det hellige land.. Nårh nej.. det var 800 år siden.. ;)
ja jeg ved nogen snakker om vi er i krig, jeg ved bare ikke hvem fjenden er. Men hvad ekstremister findes der massere af. Det der er mest sörgeligt i hele denne her sag, er at det er ekstremisterne paa begge flöje der vinder.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...