kpc1983 Besvaret February 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 12, 2006 Syntes nu stadig at det er at lokke kæresten med. Hun bliver ved med at sige, at det i siger/skriver her på Sunddebat, ikke behøver at være sådanne i vores tilfælde, meeen hvorfor burde det da ikke være sådanne...? Efterhånden føler jeg det svært at overbevise hende lige med det punkt. Men så er der jo næsten også kun en måde at overbevise hende, og det er jo med at flytte, man kan jo altid flytte tilbage. Hende kæresten er nu en svær pige at blive klog på Haha...! Men det er måske det sjove ved livet ____________ Kenneth Popp Christiansen
dan Besvaret February 15, 2006 Rapporter Besvaret February 15, 2006 Vi har en pendler brobizz og et bropas abon. Pendlerbrobizzen bruger vi primært selv i vores to biler, men hvor vi ved at det ikke vil genere os at låne den ud (fordi man glemmer at sætte den i bilen igen og står ved broen og bommen ikke går op, og man skal ind i kundeservice og have en lap papir til 45 kr + moms per overfart i gebyr) så låner vi den ud så folk kommer gratis over. Bropasset er både en brobizz og et "kort" og kortet ryger frem og tilbage mellem vennerne med det gode Postdanmark. Alle familiemedlemmer har selv investeret de 275 kr i årsafgift til bropasset og har så både et kort og selve brobizzen. Når der er familiefødselsdag bliver alle kort og brobizzer lånt ud på kryds og tværs og giver aldrig anledning til problemer. En del venner kommer ikke mere (men når jeg tænker tilbage gjorde de det heller ikke så ofte før) og en del venner kommer rendende lige så snart de kan, fordi de syntes de tager på en lille ferie hver gang de kommer. Så vi har besøg (og vi bor 60 km fra Malmø) mindst 2 gange om måneden, altid i weekender og meget sjældent kun for 1 dag, fordi folk overnatter. Vi har benyttet os af at tage en enkelt ven eller veninde - typisk singlerne :-) - med over efter arbejde, hygge om aftenen og tage dem med over næste morgen, men det dur kun for dem som arbejder i Kbh. Herovre har vi forsøgt os lidt med nogle svenskere, og er ved at få hul igennem til to par, og har flere på vej :-) Meeen de er jo lidt træge i betrækket de svenskere :-) TIl gengæld har vi mødt flere danske par herovre som bor tæt ved og de er gået hen og blevet "aller bedste venner" for os, og det har været dejligt. Altså sådan nogen som lige pludselig ringer og siger vi kommer om 2 minutter - tænd grillen..... Alt i alt en god oplevelse med venner/familie.
skallstorp Besvaret February 16, 2006 Rapporter Besvaret February 16, 2006 Gebyr på 45 ?? Hvad er det med gebyr på 45 + moms hvis man ingen brobizz har med ?
Gio Besvaret February 16, 2006 Rapporter Besvaret February 16, 2006 Hvad er det med gebyr på 45 + moms hvis man ingen brobizz har med ?Gebyr for manuel betjening, fordi kunden har glemt sin BroBizz? Bare et gæt...men med Øresundsbroen´s sædvanlige flair for "service", så lyder det vel meget sandsynligt Dan kan nok uddybe nærmere...
skallstorp Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Manuel service Ja, det er vel også det jeg tänkte det er. Men jeg vil gerne vide hvornår det er opfundet ? HVAD BLIVER DET TIL MED DEN PENDLER FORENING ??
Gio Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 HVAD BLIVER DET TIL MED DEN PENDLER FORENING ??Sikke du råber....men du oprettede jo selv tråden - så det er vel bare at løbe Velo´en igang med friske initiativer, og så derefter holde stiftende generalforsamling - med efterfølgende Smörgåstärta *ydrkk*
skallstorp Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Undskyld jeg råber Men jeg har prövet at sparke den igen flere gange. Men jeg pröver igen når jeg får noget mere overskud. Bliver bare forbandet over at der er regler man ikke kender. Jeg havde gerne betalt 2 x 45 kr + moms da jeg ikke havde nogen brobizz i efter nytår. Det blev fuld pris.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu