Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Nogen der ved hvem man skal vælge i Svedala når man skal have internet. Det skal ikke være noget vildt. men hvad jeg har set så er der de her priser. Telia 199 for 0,25 Mbit/s (Hvis du binder dig i 18 md.) http://www.telia.se/privat/frame.do?sl=teliase_privatpersoner&mainFrame=/privat.do Bredbandbolaget har 299 for 2 mbit. http://www.bredband.com/portal/PRIVAT_BREDBAND Men er der andre som jeg glemmer her???? Mvh Kent

Besvaret

0,25 Mbit/s LOL er det ikke forbudt ved lov i Sverige at sælge noget så langsomt???? Var jeg dig, ville jeg da vælge den 24Mbit fra BBB, uden at tøve, da din besparelse ofht. 2Mbit jo er så mikromal at det skulle være til at leve med. Hvem ved, du kunne jo måske være heldig at finde på noget at bruge den ekstra båndbredde til med tiden... (streaming TV, IP telefoni osv.)

Besvaret
0,25 Mbit/s LOL er det ikke forbudt ved lov i Sverige at sælge noget så langsomt???? Var jeg dig, ville jeg da vælge den 24Mbit fra BBB, uden at tøve
Nu afhænger hastigheden jo af afstanden til nærmeste telestation (hvor BBB har DSLAM´s installeret), da service´n jo skal leveres over rå kobber. Og så er der også krav til liniens beskaffenhed osv osv osv. Eneste måde at finde ud af hvad man kan få, er ved at afgive en bestilling - så tester udbyderen linien, og vender derefter tilbage med resultatet (læs: hvilken hastighed kan der leveres på den givne linie). Og det er de færreste der kan få 24mbps...bare så forhåbningerne ikke er for skyhøje :flov:
Besvaret

Hej Igen Skal lige siges at jeg selv har 24 mbit da jeg bor i Almvik (malmö) Det er kæresten der skal have noget internet i Svedala og hun skal bare kunne bruge MSN så 24 er for meget for hende. Men jeg syntes stadig 0.25 er for lidt. så jeg vil anbefale hende den 2 mbit fra bredbandbolaget... eller hvad siger i? Kram Kent

Besvaret
Hej Igen Skal lige siges at jeg selv har 24 mbit da jeg bor i Almvik (malmö) Det er kæresten der skal have noget internet i Svedala og hun skal bare kunne bruge MSN så 24 er for meget for hende. Men jeg syntes stadig 0.25 er for lidt. så jeg vil anbefale hende den 2 mbit fra bredbandbolaget... eller hvad siger i?
0.25mbit ville virke fint med MSN - men mon ikke også hun bruger email og lidt surf´ i ny og næ...så 2mbit er, efter tidens standard, ok - og endda i underkanten ;)
Besvaret

Hvis hun kun skal surfe websites, mails, msn osv uden store filoverførsler og andet halløj og bare er en bruger på linjen virker 0,25 mbit altså helt fint. Klart nok, siderne loader en smule hurtigere med 2 mbit ;) Men man kan jo prøve med 0,25 mbit først, hvis det er for sløvt koster det jo som regel gratis at upgradere hastigheden.....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...