Miriam Skrevet February 27, 2006 Rapporter Skrevet February 27, 2006 http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=423664/
Gio Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=423664/"- Vi har givet ham geden, og så vidt vi ved, er de stadig sammen, siger Mr. Alfi. - Ældrerådet sagde, at jeg skulle have taget ham til politiet, men det er bedre at give ham en bøde og geden, da han brugte den som sin kone." Jeg grinte HØJLYDT!
mrode Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Yeps.. det var sgu underholdende.. grinede også så højlydt at resten af min afdeling straks måtte vide hvad det var der var så sjovt..
Miriam Besvaret February 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 27, 2006 Puha er glad for jeg ikke er den eneste der havde den reaktion
Guest Trine Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Er der slet ikke nogen der synes det er synd for geden?? Tænk at blive voldtaget af en sindsyg stodder og siden solgt til tvungen prostitution til selv samme idiot...
Guest Supermule Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Ergo kan MOERKE konkludere at er man gift, så er man prostiueret......;)
Guest Supermule Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Hvem siger iøvrigt at Geden ikke kan li' at få lidt i måsen af og til???? Det virker MEGET fordomsagtigt det her.... Forresten hvornår er det lige du er begyndt at snakke med geder???? :)
Gio Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 /me ifører sig fragmentationsvest og går bag sandsækkene....*gyyys & lol* Go´ vind, Mule! You´re gonna need it...:p
Guest Trine Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Ergo kan MOERKE konkludere at er man gift' date=' så er man prostiueret......;)[/quote'] Undskyld jeg fik formuleret mig uklart der. Jeg mener selvfølgelig ikke prostitueret, da geden, så vidt jeg kan læse, ikke får vederlag for sine "ydelser".. men da jeg hverken er prostitueret eller gift er jeg nok ikke den rette til at svare på dette. Måske du kan, Brian? Du er det jo...... ...gift altså.
mrode Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Det er vel også nærmere slavehandel og ikke prostitution.. "You break it, you buy it".. ;)
Gio Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Det er vel også nærmere slavehandel og ikke prostitution.. "You break it' date=' you buy it".. ;)[/quote']Gik geden i stykker!?
mrode Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Gik geden i stykker!? Ja ok.. så "You do it, you buy it".. sådan plejer den jo bare ikke at lyde :) Mikkel
Guest Supermule Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Jeg vedkender gerne min trang til prostitution..... Det betaler huslejen og alle de andre irreterende regninger..... Det sjove er så med min "kunde" får man en oversigt over hvor mange gange man har prostitueret sig i sidste måned og betalingen derfor..... Man får den også overført til sin bank og alting. Total service............... :th2: Undskyld jeg fik formuleret mig uklart der. Jeg mener selvfølgelig ikke prostitueret, da geden, så vidt jeg kan læse, ikke får vederlag for sine "ydelser".. men da jeg hverken er prostitueret eller gift er jeg nok ikke den rette til at svare på dette. Måske du kan, Brian? Du er det jo...... ...gift altså.
biz Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Måske var det i virkeligheden GEDEN der ville giftes, underhold osv... :D
Michael Rasmussen Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Måske var det i virkeligheden GEDEN der ville giftes' date=' underhold osv... :D[/quote'] Gad vide om de ville kunne få børnepenge og familiesammenføring i denne del af europa...:)
Humle Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Endnu et anti-muslimsk indlæg Troede ellers den slags blev censureret her ?
Michael Rasmussen Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Endnu et anti-muslimsk indlæg Troede ellers den slags blev censureret her ? Hvor er det lige begrebet muslim kommer ind før du nu nævner det.....
Guest Supermule Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Hvis "GED" er synonym med muslim, så har du ret....... Endnu et anti-muslimsk indlæg Troede ellers den slags blev censureret her ?
Michael Rasmussen Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Hvis "GED" er synonym med muslim' date=' så har du ret.......[/quote'] Du ik ska kasta gris på min famil, du pis:)
Gio Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Gad vide om de ville kunne få børnepenge og familiesammenføring i denne del af europa...:)Jeg tror de to har fået den "sammenføring" de skulle ha´... Så kan der vist heller ikke gå mere plat ged i dén historie...*fnis*
Toft Besvaret February 28, 2006 Rapporter Besvaret February 28, 2006 Hmm tjaa, hvad er egentlig mest rørende ved den historie.. 1) En mand som knepper en ged 2) En mand som tvinges til at gifte sig med en ged 3) En ged som tvinges til at gifte sig med en mand 4) En mand som tvinges til at sælge sin ged til en pervers mand 5) En mand der må nøjes med at få kun 50$ for en fin ged 6) En pervers mand der sælger sin sex-slave-ged til en anden pervers mand 7) En pervers mand der må skilles fra sin ged, så en anden pervers mand kan gifte sig med geden 8) En pervers ged der er sin mand utro med en anden mand 9)........nåh ok, sorry nakkeost = gedeost
Mouse Besvaret March 1, 2006 Rapporter Besvaret March 1, 2006 Endnu et anti-muslimsk indlæg Troede ellers den slags blev censureret her ? Der står ikke noget om, hvorvidt det foregik i den muslimske eller kristne del af Sudan. Men du går måske ud fra, at det kun er muslimer der går på gederne ??? I så fald vil jeg henlede din opmærksomhed på Skotland og Sydvestjylland ... eller var det får ? Understøtter lige min påstand: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=338714 Mouse Der afventer Humles duplik...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu