Jump to content

Hvad f..... er det for en verden det her :-)

Recommended Posts

Besvaret

Er der slet ikke nogen der synes det er synd for geden?? Tænk at blive voldtaget af en sindsyg stodder og siden solgt til tvungen prostitution til selv samme idiot...

Guest Supermule
Besvaret

Ergo kan MOERKE konkludere at er man gift, så er man prostiueret......;)

Guest Supermule
Besvaret

Hvem siger iøvrigt at Geden ikke kan li' at få lidt i måsen af og til???? Det virker MEGET fordomsagtigt det her.... Forresten hvornår er det lige du er begyndt at snakke med geder???? :)

Besvaret
Ergo kan MOERKE konkludere at er man gift' date=' så er man prostiueret......;)[/quote'] Undskyld jeg fik formuleret mig uklart der. Jeg mener selvfølgelig ikke prostitueret, da geden, så vidt jeg kan læse, ikke får vederlag for sine "ydelser".. men da jeg hverken er prostitueret eller gift er jeg nok ikke den rette til at svare på dette. Måske du kan, Brian? Du er det jo...... ...gift altså.
Guest Supermule
Besvaret

Jeg vedkender gerne min trang til prostitution..... Det betaler huslejen og alle de andre irreterende regninger..... Det sjove er så med min "kunde" får man en oversigt over hvor mange gange man har prostitueret sig i sidste måned og betalingen derfor..... Man får den også overført til sin bank og alting. Total service...............:rolleye: :th2: :lol:

Undskyld jeg fik formuleret mig uklart der. Jeg mener selvfølgelig ikke prostitueret, da geden, så vidt jeg kan læse, ikke får vederlag for sine "ydelser".. men da jeg hverken er prostitueret eller gift er jeg nok ikke den rette til at svare på dette. Måske du kan, Brian? Du er det jo...... ...gift altså.
Guest Supermule
Besvaret

Hvis "GED" er synonym med muslim, så har du ret.......

Endnu et anti-muslimsk indlæg Troede ellers den slags blev censureret her ?
Besvaret
Gad vide om de ville kunne få børnepenge og familiesammenføring i denne del af europa...:)
Jeg tror de to har fået den "sammenføring" de skulle ha´...:rolleyes: Så kan der vist heller ikke gå mere plat ged i dén historie...*fnis*
Besvaret

Hmm tjaa, hvad er egentlig mest rørende ved den historie.. 1) En mand som knepper en ged 2) En mand som tvinges til at gifte sig med en ged 3) En ged som tvinges til at gifte sig med en mand 4) En mand som tvinges til at sælge sin ged til en pervers mand 5) En mand der må nøjes med at få kun 50$ for en fin ged 6) En pervers mand der sælger sin sex-slave-ged til en anden pervers mand 7) En pervers mand der må skilles fra sin ged, så en anden pervers mand kan gifte sig med geden 8) En pervers ged der er sin mand utro med en anden mand 9)........nåh ok, sorry :flov:nakkeost = gedeost

Besvaret
Endnu et anti-muslimsk indlæg Troede ellers den slags blev censureret her ?
Der står ikke noget om, hvorvidt det foregik i den muslimske eller kristne del af Sudan. Men du går måske ud fra, at det kun er muslimer der går på gederne ??? I så fald vil jeg henlede din opmærksomhed på Skotland og Sydvestjylland ... eller var det får ? Understøtter lige min påstand: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=338714 Mouse Der afventer Humles duplik...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...