skallstorp Skrevet February 27, 2006 Rapporter Skrevet February 27, 2006 Min veninde er ansat på Sysab i Malmö. I sidste uge kom der 2 Danskere ind og begyndte at smide alt op i en container. Da min veninde gjorde dem opmärksom på at tingene skulle sorteres sagde de bare : Luk röven og hold käft til hende. Det endte med at de måtte tilkalde en vagt der smed dem ud. Så er det i siger: Herregud, ikke alle Danskere er jo sådan, nej heldigvis. Men desvärre kunne den tilkaldte vagt fortälle at det oftere og oftere körte ud til opgaver hvor Danskere er indvolderet. Jeg syntes det er flovt. Det er sikkert de samme mennesker der hidser sig op over tyrkeres opförsel i Ishöj. Men vi er Malmös indvandrere.
kpc1983 Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Min veninde er ansat på Sysab i Malmö. I sidste uge kom der 2 Danskere ind og begyndte at smide alt op i en container. Da min veninde gjorde dem opmärksom på at tingene skulle sorteres sagde de bare : Luk röven og hold käft til hende. Det endte med at de måtte tilkalde en vagt der smed dem ud. Så er det i siger: Herregud' date=' ikke alle Danskere er jo sådan, nej heldigvis. Men desvärre kunne den tilkaldte vagt fortälle at det oftere og oftere körte ud til opgaver hvor Danskere er indvolderet. Jeg syntes det er flovt. Det er sikkert de samme mennesker der hidser sig op over tyrkeres opförsel i Ishöj. Men vi er Malmös indvandrere.[/quote'] Jeg kan ikke sige andet, end at det er totalt usmagligt, og man burde tage sig selv lidt mere seriøst ved at kunne på at gøre sådanne nogle tåbelige ting. Meeen når det er sagt, så vil jeg også sige at det desværre sker alle steder. Verden er bare blevet mere "vilde" (hvis jeg må bruge det ord). Men synd at det er nogle danskere, for det gør det jo endnu flovere over at være dansker. Men tror nu der findes sådanne nogle i alle samfundslag
Guest Trine Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Nu skal jeg slet ikke tage nogen i forsvar for en så håbløs opførsel som du beskriver, men jeg er lige nødt til at kommentere. Jeg har flere gange været forbi Sysav med forskelligt skrald, og jeg synes fandme de "hjælpere" er til grin. Jeg fik den vildeste skideballe fordi jeg, ved en fejl, kom til at smide en papirspose med gamle klinker og mørtelaffald ned i skakten til sten og mørtel.. Fejlen bestod i at jeg skulle TØMME papirsposen derned. Resultatet var en gang regulær skældud foran mindst 15 personer OG blev bedt om at hoppe ned i containeren og fiske papirsposen op. Derudover har jeg fået himmelvendte øjne fordi jeg smed en fuldt funktionsdygtig lysstofsrørslampe til indsamling. Det var der slet ikke nogen grund til!!! Den virkede jo helt fint... Ja right jeg skal fandme ikke have sådan noget lort hængende.. Helt ærligt de folk tager sgu deres job lidt for alvorligt.
Gio Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Helt ærligt de folk tager sgu deres job lidt for alvorligt."They don´t take no crap"...eller rettere, det gør de jo...men, ja Må da også sige at de lyder til at være lidt for Sheriff-agtige, hvis de sådan koster rundt med folk derude. Jeg har ikke selv haft "fornøjelsen". Jeg fik andre til at tage skraldet, bogstaveligt talt, da jeg flyttede fra min tidligere lejlighed herovre. Men - det kan jo tænkes at min gamle sofa og de to lænestole har fundet plads i frukost-stugan derude. Tak, Palle & Toft
eingin Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Min veninde er ansat på Sysab i Malmö. I sidste uge kom der 2 Danskere ind og begyndte at smide alt op i en container. Da min veninde gjorde dem opmärksom på at tingene skulle sorteres sagde de bare : Luk röven og hold käft til hende. Det endte med at de måtte tilkalde en vagt der smed dem ud. Så er det i siger: Herregud' date=' ikke alle Danskere er jo sådan, nej heldigvis. Men desvärre kunne den tilkaldte vagt fortälle at det oftere og oftere körte ud til opgaver hvor Danskere er indvolderet. Jeg syntes det er flovt. Det er sikkert de samme mennesker der hidser sig op over tyrkeres opförsel i Ishöj. Men vi er Malmös indvandrere.[/quote'] Så skal du spørge mig om hvor flov jeg er over at være muslim.. At se folk som går rundt ligesom zombier og brænder ting og sager... Det gør meget ondt at se på. Når nogen opfører sig dumt, så går det generalt også ud over dem som deler nationalitet og religion med dem.
thomas_lund Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Så skal du spørge mig om hvor flov jeg er over at være muslim.. At se folk som går rundt ligesom zombier og brænder ting og sager... Det gør meget ondt at se på. Når nogen opfører sig dumt, så går det generalt også ud over dem som deler nationalitet og religion med dem. Vel sagt! Der findes idioter over det hele som gør livet surt for den stille masse
Toft Besvaret February 28, 2006 Rapporter Besvaret February 28, 2006 Ok, jeg kan så ikke forstå at man bliver flov over sin nationalitet pga sådan en episode. Helt enig i, at det ingen steder hører hjemme at sige "luk røven" osv. Men altså som 3. person, ligefrem at blive flov over sin nationalitet pga det Jeg mener bare, at bliver man flov over sin nationalitet pga et par idioter i Sysav, så er generaliseringen godt nok total! Skal alle tyskere fra day 1 være flove over deres nationalitet, pga deres besteforældre?
Mmmelissa555 Besvaret March 5, 2006 Rapporter Besvaret March 5, 2006 Så skal du spørge mig om hvor flov jeg er over at være muslim.. At se folk som går rundt ligesom zombier og brænder ting og sager... Det gør meget ondt at se på. Når nogen opfører sig dumt, så går det generalt også ud over dem som deler nationalitet og religion med dem. Jeg bliver vred, når jeg ser alle de ting de göre, men ikke nok med at de gör sådan noget forfärdeligt, så gör det de i allahs navn. Hvad bilder de sig ind?? Alt det de gör er STRENGT forbudt i koranen. Også ödelägger de det for alle os andre..
dan Besvaret March 6, 2006 Rapporter Besvaret March 6, 2006 Det var rart at høre fra nogle muslimer at de ikke sympatiserer med det der sker i mellemøsten. Jeg har ingen muslimer i min omgangskreds, så jeg har ikke haft lejlighed til at drøfte det med nogen. Og hvad man høre/ser på TV kan man jo ikke altid regne med. Jeg forstår godt udtrykket at det er flovt at være dansker når man oplever det der på en Sysav plads, og jeg forstår også at det ikke er ment som Flov på den måde at man næsten skifter statsborgerskab. Til gengæld ville jeg (sorry i to muslimer som giver jeres mening til kende) være flov over min nationalitet/religion hvis jeg pga forskellige omstændigheder (små for os - store i den muslimske verden) så nogen begive sig ud i at true mennesker på livet, brænde flag af osv.
Guest jxhab Besvaret March 6, 2006 Rapporter Besvaret March 6, 2006 Til gengæld ville jeg (sorry i to muslimer som giver jeres mening til kende) være flov over min nationalitet/religion hvis jeg pga forskellige omstændigheder (små for os - store i den muslimske verden) så nogen begive sig ud i at true mennesker på livet, brænde flag af osv. Tænker du på de kristne korsriddere ? :) (kunne ikke dy mig, men ellers er jeg enig med dig).
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu