Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der ved hvordan man kan tjekke hvor mange ture man har brugt, eller har tilbage på sin brobizz? Det er et pendler abn. det drejer sig om, ved godt man kan se det på sit klippekort. Hvordan holder I styr på hvor mange ture I har kørt? og hvor mange I så har tilbage?

Besvaret
Nogen der ved hvordan man kan tjekke hvor mange ture man har brugt, eller har tilbage på sin brobizz? Det er et pendler abn. det drejer sig om, ved godt man kan se det på sit klippekort. Hvordan holder I styr på hvor mange ture i har kørt? og hvor mange I så har tilbage?
Sjovt du spørger netop nu:) Indtil næste måned er der kun en mulighed... Ring til kundeservice og hør dem tælle turene...GAAAB Men pr. 1 april skifter de IT system der skulle gøre det muligt i fremtiden selv at holde øje med sine ture via nettet. Jeg er sikker på vi er mange der "glæder" os til udskiftning af IT.. Det skal nok gå helt uden problemer når de opgraderer natten til d. 1 april :eek:
Besvaret
Sjovt du spørger netop nu:) Indtil næste måned er der kun en mulighed... Ring til kundeservice og hør dem tælle turene...GAAAB Men pr. 1 april skifter de IT system der skulle gøre det muligt i fremtiden selv at holde øje med sine ture via nettet. Jeg er sikker på vi er mange der "glæder" os til udskiftning af IT.. Det skal nok gå helt uden problemer når de opgraderer natten til d. 1 april :eek:
årrh sortseer =) .. det bliver sgu godt at kunne se de detaljer.. det hører jo heller ikke hjemme i sådan en IT verden at jeg skal ringe for at få de detaljer =)
Besvaret
årrh sortseer =) .. det bliver sgu godt at kunne se de detaljer.. det hører jo heller ikke hjemme i sådan en IT verden at jeg skal ringe for at få de detaljer =)
Du misforstår mig.. jeg glæder mig som et lille barn til detaljer. Jeg er bare glad for jeg ikke skal over broen den 1. april. For jeg vil VÆDDE med det ikke virker som de troede hvilket resulterer i at alle brobizzer er afmeldt og kunder slettet eller hvad ved jeg... Jeg er skam ikke sortseer, jeg er bare et menneske med stor personlig erfaring i lancering af nye IT produkter:(
Besvaret
Du misforstår mig.. jeg glæder mig som et lille barn til detaljer. Jeg er bare glad for jeg ikke skal over broen den 1. april. For jeg vil VÆDDE med det ikke virker som de troede hvilket resulterer i at alle brobizzer er afmeldt og kunder slettet eller hvad ved jeg... Jeg er skam ikke sortseer, jeg er bare et menneske med stor personlig erfaring i lancering af nye IT produkter:(
hehe det kan der være noget om. Meeen det kan lade sig gøre at implementere store IT løsninger og køre dem fejlfrit (jeg lever af det =)) .. Men ja du har ret, det var også mest dril :P IT systemer er ikke altid perfekt. Så vi må bare krydse fingre..
Besvaret

Personligt gjorde jeg det jeg havde en lille lomme kalender i bilen hvor jeg skrev mine arbejdstider ned og samtidig satte en streg for hver gang jeg kørte over broen. Så var der styr på det.

Besvaret
Meeen det kan lade sig gøre at implementere store IT løsninger og køre dem fejlfrit (jeg lever af det =)) ..
Den oplevelse har jeg stadig til gode....
Besvaret
De indfører det nye system på halvdelen af banerne først..og når det så spiller som det skal, så opgraderer de resten. Så hvis det nye system går i hårdknude, så kører det gamle stadig på halvedelen af banerne - i begge retninger.
Besvaret
hehe.. mjah jeg vil sige at det kan også give en grå hår i hovedet hvis der er tryk på, men somregel lykkdes til. Det vigtigeste er bare at lave sin ressearch og så snakke med brugerne på "gulvet" så man får den fulde forståelse for systemerne.. Drømmeverden for nogen selvfølgelig =) .. Men ak ja, vi håber .. jeg er positiv .. især nu hvor vejret også er så godt =)
Besvaret
De indfører det nye system på halvdelen af banerne først..og når det så spiller som det skal, så opgraderer de resten. Så hvis det nye system går i hårdknude, så kører det gamle stadig på halvedelen af banerne - i begge retninger.
Lyder også som den bedste ide. Desværre ser jeg tit virksomheder eller konsulenter som bare køre nye installationer på ting med det samme uden omtanke eller ide om hvilke følger det har .. men ja så får vi andre jo også noget at lave =)
Besvaret
Lyder også som den bedste ide. Desværre ser jeg tit virksomheder eller konsulenter som bare køre nye installationer på ting med det samme uden omtanke eller ide om hvilke følger det har ..
*lol*...det må være dem der bare går hjem kl 16, selvom tingene stadig ikke virker ;)
Besvaret
*lol*...det må være dem der bare går hjem kl 16' date=' selvom tingene stadig ikke virker ;)[/quote'] hehe ja og så bare folk som ikke.. ja hvordan skal jeg formulere det, måske lige har dannet sig en ide om hvad og hvilken påvirkning det som de "piller" ved har.. Men problemet med IT som Moerke også var lidt inde på, det kræver man gider bruge mindst lige så lang tid på at planlægge installationen på papir, design, netværkstegninger, møder osv.. Det er desværre ikke bare at klikke på setup.exe og så håbe på det bedste =) i hvert fald ikke hvis man skal implementere store løsninger.. Ellers bliver oplevelserne også derefter .. Altså dårlige installationerne og utilfredse brugere =)
Besvaret
*lol*...det må være dem der bare går hjem kl 16' date=' selvom tingene stadig ikke virker ;)[/quote'] Jeg kan se I kender alt til mine "venner" i IT:)...
Besvaret
Jeg kan se I kender alt til mine "venner" i IT:)...
hehe det os i IT branchen skal blive bedre til, i hvert fald dem som er konsulenter og arbejder med implementeringer, er dialogen med brugerne samt rådgivningen.. Det er i hvert fald der det meste af min energi går til. Rådgivning og så dialogen og design af løsningen. Selve implementering og installationen er somregel det mindste af det, dog selvfølgelig med den fare at systemer måske ikke ligner hinanden osv. puha, det gider jeg altså ikke snakke mere om.. plejer at holde fornøjelse og arbejde adskilt herinde =)
Besvaret
Og hvornår er de så færdige med den ombygning af deres brobizzbaner??? Det har jo stået på i evigheder...
Iflg dem selv en gang i foråret.. Jeg ser det ikke som noget problem, den måde det foregår på nu? De der baner der er lige nu er jo hurtigere end hvad brobizz banerne har været nogensinde hvis du spørger mig.
Besvaret
Iflg dem selv en gang i foråret.. Jeg ser det ikke som noget problem' date=' den måde det foregår på nu? De der baner der er lige nu er jo hurtigere end hvad brobizz banerne har været nogensinde hvis du spørger mig.[/quote'] Samme holdning her. Der er godt nok sjældent mere end 1-2 biler foran mig i køen. Ja, man skal stoppe op. Men til gengæld slipper man for at køre 20 km/t og håbe på at bom #2 ikke lige smækker ned foran en Eller endnu værre - den er smækket ned foran en der har kørt i røven på en anden, og nu venter han bare på den hopper op igen - og spærrer for alle andre. Grrrrrr
Guest ThomasO
Besvaret

jxhab: IT uden fejl, hvadeh skal du nu ødelægge branchen? He he he.... IT fejl er godt. Vi lever af fejl.... :rolleye: mulighederne for detaljer genererer et behov kunden ellers ikke havde tænkt på, og så når det er skamkompliceret og iværksat - skifter man leverandør. :eek: Og så får driftfolkene dejlige opkald hele natten :sick: Lykken er de dage lige efter en IT projektleder har fået "go live" af politiske årsager, og alle advarsler om udsættelse er overrulet på et bestyrelsesmøde. Har heldigvis først arbejdsdag mandag den 3 april... :laugh: Meeen... mon ikke de klarer den alligevel...

Besvaret

Moerke er ligesom jeg selv ansatte i den finansielle sektor - vel og mærke den del hvor tingene ikke er simple. Her er det vitterligt et selvsyn at se systemer som ikke regner et par millioner eller milliarder forkert i første forsøg. Problemet er at de fleste IT folk (i hvert fald dem vi har ansat) forstår ikke et kvæk af finansiel teori, og regner temmelig dårligt. De fleste af brugerne - som regel almindelige økonomer - er rimeligt ringe til IT og regner omend endnu dårligere og endnu mere usystematisk. Læg dertil et lag af direktører og ledere, som fatter minus af begge dele, men insisterer på at tage beslutningerne. Meget få enkeltpersoner kan overskue begge dele, men de har så travlt med at rede trådene ud i de eksisterende systemer, at de sjældent bliver spurgt om de nye systemer.

Besvaret
jxhab: IT uden fejl' date= hvadeh skal du nu ødelægge branchen? He he he.... IT fejl er godt. Vi lever af fejl.... :rolleye: mulighederne for detaljer genererer et behov kunden ellers ikke havde tænkt på, og så når det er skamkompliceret og iværksat - skifter man leverandør. :eek: Og så får driftfolkene dejlige opkald hele natten :sick: Lykken er de dage lige efter en IT projektleder har fået "go live" af politiske årsager, og alle advarsler om udsættelse er overrulet på et bestyrelsesmøde. Har heldigvis først arbejdsdag mandag den 3 april... :laugh: Meeen... mon ikke de klarer den alligevel...
hehe det er rigtig nok.. nej 100% fejlfrit kan nok ikke lade sig gøre.. jeg lever også af de fejl andre laver, meen det er nu sjovere at rådgive så folk lave korrekte løsninger =) heldig asen, have fri til 3.april, bare det var mig =)
Besvaret
Hvorfor laver de ikke brobizz muligheder ved alle baner' date=' det vil da være det nemmeste :-)[/quote'] helt enig.. Den der med 30km/t igennem er alligevel altid en hindring.. jeg vil hellere bruge en almindelig bom og så kunne køre helt op til og så videre.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...