Jump to content

Nogle der er friske på en tur i byen i aften????

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Der er sgu lidt langt til Thule min ven!! Og pigerne er ikke i helt det samme forårshumør som hernede... ;)

Har gået og overvejet hele dagen. Skal jo først på arbejde mandag aften. Jo jeg er sq frisk! Den blå container?:laugh:
Besvaret
Ja?? som overskriften siger......
For pokker! Det kunne være så fedt at opleve Malmös natteliv igen, men... Vi har haft besøg af familie hele dagen, lidt impulsivt at de lige kom forbi, så jeg har ikke fået læst og Kim har ikke fået malet... Så desværre... Må blive en anden gang... øvøvøvøvøvøvøvøv... har drømt en del om de lækre drinks på 'bron...
Besvaret
øvøvøvøvøvøvøvøv... har drømt en del om de lækre drinks på 'bron...
Jeg er SÅ frisk på Skeppsbron i nærmeste fremtid! Det er en evighed siden jeg har været der...
Besvaret
Jeg er SÅ frisk på Skeppsbron i nærmeste fremtid! Det er en evighed siden jeg har været der...
Det er virkelig også et dejligt sted!! :love: Perfekt man bor så hamrende tæt på... :laugh:
Besvaret
Jeg er SÅ frisk på Skeppsbron i nærmeste fremtid!
Damn sidst jeg var der var til forrige julefrokost. Puha en aften:rolleye: Men et muntert sted må man sige. Altså indtil alt lyset blev tændt også var der nogen der mente det var nok for den aften
Besvaret
Damn sidst jeg var der var til forrige julefrokost. Puha en aften:rolleye: Men et muntert sted må man sige. Altså indtil alt lyset blev tændt også var der nogen der mente det var nok for den aften
Der er en go´ stemning på bron, jeps. Og om sommeren er det superhyggeligt lige at kunne hoppe udenfor langs kanalen, og "trække vejret"/dampe af. Simpelt sted - men alligevel i en klasse for sig.
Guest Supermule
Besvaret

TIL SOMMER!!!!!! :sick: :sick: Det hedder nu og så igen til sommer............ :love2:

Til sommer (efter mine dræbereksamener er overstået ) når man kan sidde udenfor og grille og hygge? :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...