Guest Supermule Skrevet April 22, 2006 Rapporter Skrevet April 22, 2006 Ja?? som overskriften siger......
BS Besvaret April 22, 2006 Rapporter Besvaret April 22, 2006 Har gået og overvejet hele dagen. Skal jo først på arbejde mandag aften. Jo jeg er sq frisk! Den blå container?
Guest Supermule Besvaret April 22, 2006 Rapporter Besvaret April 22, 2006 Der er sgu lidt langt til Thule min ven!! Og pigerne er ikke i helt det samme forårshumør som hernede... ;) Har gået og overvejet hele dagen. Skal jo først på arbejde mandag aften. Jo jeg er sq frisk! Den blå container?
BS Besvaret April 22, 2006 Rapporter Besvaret April 22, 2006 Så du tror ikke vi har forår heroppe? Vi er da kommet op på -23 grader om dagen nu. Så der vejrer forår i luften kan du tro:rolleye:
Gio Besvaret April 22, 2006 Rapporter Besvaret April 22, 2006 pigerne er ikke i helt det samme forårshumør som hernede... ;)Hvém tror du "Den Blå Container" ér....:D
Madsen Besvaret April 22, 2006 Rapporter Besvaret April 22, 2006 Ja?? som overskriften siger...... For pokker! Det kunne være så fedt at opleve Malmös natteliv igen, men... Vi har haft besøg af familie hele dagen, lidt impulsivt at de lige kom forbi, så jeg har ikke fået læst og Kim har ikke fået malet... Så desværre... Må blive en anden gang... øvøvøvøvøvøvøvøv... har drømt en del om de lækre drinks på 'bron...
Gio Besvaret April 22, 2006 Rapporter Besvaret April 22, 2006 øvøvøvøvøvøvøvøv... har drømt en del om de lækre drinks på 'bron...Jeg er SÅ frisk på Skeppsbron i nærmeste fremtid! Det er en evighed siden jeg har været der...
Madsen Besvaret April 22, 2006 Rapporter Besvaret April 22, 2006 Jeg er SÅ frisk på Skeppsbron i nærmeste fremtid! Det er en evighed siden jeg har været der... Det er virkelig også et dejligt sted!! Perfekt man bor så hamrende tæt på...
Gio Besvaret April 22, 2006 Rapporter Besvaret April 22, 2006 Perfekt man bor så hamrende tæt på... *bah*...tager mig 20 min at gå hjem...eller rettere 35-40 min, hvis det har været en våd aften :th2:
mrode Besvaret April 22, 2006 Rapporter Besvaret April 22, 2006 hmm.. har endnu ikke prøvet at være i byen herovre, så en dag i næste måned er jeg måske frisk - skal bare lige have afleveret en opgave først medio maj
BS Besvaret April 22, 2006 Rapporter Besvaret April 22, 2006 Jeg er SÅ frisk på Skeppsbron i nærmeste fremtid! Damn sidst jeg var der var til forrige julefrokost. Puha en aften:rolleye: Men et muntert sted må man sige. Altså indtil alt lyset blev tændt også var der nogen der mente det var nok for den aften
Gio Besvaret April 22, 2006 Rapporter Besvaret April 22, 2006 Damn sidst jeg var der var til forrige julefrokost. Puha en aften:rolleye: Men et muntert sted må man sige. Altså indtil alt lyset blev tændt også var der nogen der mente det var nok for den aftenDer er en go´ stemning på bron, jeps. Og om sommeren er det superhyggeligt lige at kunne hoppe udenfor langs kanalen, og "trække vejret"/dampe af. Simpelt sted - men alligevel i en klasse for sig.
Guest Supermule Besvaret April 23, 2006 Rapporter Besvaret April 23, 2006 Jamen så siger vi Skeppsbron..... Hvornår????
Madsen Besvaret April 23, 2006 Rapporter Besvaret April 23, 2006 Jamen så siger vi Skeppsbron..... Hvornår???? Til sommer (efter mine dræbereksamener er overstået ) når man kan sidde udenfor og grille og hygge? :D :D
Guest Supermule Besvaret April 23, 2006 Rapporter Besvaret April 23, 2006 TIL SOMMER!!!!!! :sick: Det hedder nu og så igen til sommer............ Til sommer (efter mine dræbereksamener er overstået ) når man kan sidde udenfor og grille og hygge? :D
bozzen Besvaret April 23, 2006 Rapporter Besvaret April 23, 2006 Lad os mødes på Pagans nu på lørdag vid 9-tiden, og ta videre til skeppsbron senere?
Toft Besvaret April 23, 2006 Rapporter Besvaret April 23, 2006 Jeg er ret sikker på at jeg godt gider vælte på Skeppsbron på lørdag, det er efterhånden også to uger siden vi var der sidst
Guest Supermule Besvaret April 23, 2006 Rapporter Besvaret April 23, 2006 Lørdag lyder som en god plan....
Kasper Besvaret April 23, 2006 Rapporter Besvaret April 23, 2006 Når I står op kan I passende komme ud og heppe på ved Mölleberga, når jeg basker svenskerne i landevejscykling :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu