Jump to content

Recommended Posts

• Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Det vil jeg også gerne sige. Kanon arrangement og hyggelig fest bagefter :th2: , glæder mig til at se billederne (også det billede hvor jeg røg i vandet :laugh: ). Jeg vil gerne allerede nu tilmelde mig næste års fodboldgolftunering :D

Besvaret

Damn det ser hyggeligt ud. Er slet ikke ked af jeg ikke kom med..NOOOT! Glæder mig til dette initiv bliver gentaget. PS. giver det extra point at hoppe i vandet? :D

Besvaret

Stort arrangement.. En fed dag som viste sig at blive god trods en svær start!! Og tak til arrangørerne samt de venlige mennesker på Rönnhagegatan som lagde grill samt tålmodighed til havefsten.. Hov forresten hvem havde arrangereret ham standup'en der kom senere på aftenen? Det var jo et KANONT show han fyrede af :rolleye: ....!!

Jeg giver en kold patron hvis du skal bruge mere end 30 skud på et af hullerne.. Der er stor forskel på en voksen boldmongol, og så et lille barn der ikke kan sparke længere end otte meter på kort græs - tro mig :tongue2:
Hvilke af disse 2 beskrivelser hørte du selv under på anden runde - hehe?? Det kunne være at du skulle tage den patron selv som en reperationsbajer. Topscorer med 17 forsøg på samme hul!! FLOT :tongue2: Og nu jeg er i gang med takketalen, så tak til Mikkel for liftet hjem.
Besvaret

Hej, det var hyggeligt at møde jer alle sammen (selvom jeg stadig ikke kan finde ud af hvem der er hvem:rolleye: ), jeg skulle desværre møde på arbejde kl. 07.30 i kbh, så vi måtte gå lidt tidligt :( men håber I fik festet videre på bedste vis :)

Besvaret
Hov forresten hvem havde arrangereret ham standup'en der kom senere på aftenen? Det var jo et KANONT show han fyrede af :rolleye: ....!!
Hmmm lyder som enblanding mellem Gio og en Mic :laugh:
Besvaret

*av mit hoved*...jeg er IKKE i træning! :rolleye: Tak til jer alle sammen for en super-hyggelig grill-aften. Tak til M&M for at lægge hus og have til. Det er et hyggeligt område i har nappet, dér....(jeg fik, ufrivilligt, set det meste da jeg skulle hjem - det lykkedes mig at vade helt modsatte vej end jeg skulle. Stiv som jeg, indrømmet, var!:rolleyes:)

Besvaret
*av mit hoved*...jeg er IKKE i træning! :rolleye: Tak til jer alle sammen for en super-hyggelig grill-aften. Tak til M&M for at lægge hus og have til. Det er et hyggeligt område i har nappet, dér....(jeg fik, ufrivilligt, set det meste da jeg skulle hjem - det lykkedes mig at vade helt modsatte vej end jeg skulle. Stiv som jeg, indrømmet, var!:rolleyes:)
He he Gio, så må jeg hellere minde om at du skylder Zeni en bold:lol: Det var en kanon dag, helt perfekt:th2:
Besvaret

Mojn. Vi vil også gerne have lov til at sige tak for en rigtig hyggelig dag og aften, omend man kan blive noget overrasket (skuffet?) over ens evne til at 'betjene' en bold. :fight:58_58.gif Kanon, at nogle ta'r initiativ til sådan et arrangement! :th2: ...Og vi har også nogle enkelte billeder at bidrage med. aj> Måske vi skal sende dem til dig, så du evt. kan tilføje dem til den eksisterende serie? Rikke og Frank.

Besvaret
...Og vi har også nogle enkelte billeder at bidrage med. aj> Måske vi skal sende dem til dig, så du evt. kan tilføje dem til den eksisterende serie?
Hvis der ikke er andre der gør det, så har jeg en ftp-server I kan smide billederne op på og så laver jeg et fint lille online-galleri med alle billederne.
Besvaret
Også tak for et godt arrangement herfra :th2: ...Nogle andre som havde ondt i sit underben dagen efter? (for ikke at tale om sin tå :o)
Ja.. :sick: og jeg forstår det ikke, for man gik jo bare rundt og sparkede til en bold.. :rolleyes:
Besvaret

Jo jo...der var vist noget med en bold :rolleye: :p Zeni...kunne du ikke pm´e mig et kontonummer, så du kan få penge for aftenen, samt kompensation for en forsvunden bold *s*

Besvaret
Mojn. Vi vil også gerne have lov til at sige tak for en rigtig hyggelig dag og aften, omend man kan blive noget overrasket (skuffet?) over ens evne til at 'betjene' en bold. :fight:58_58.gif Kanon, at nogle ta'r initiativ til sådan et arrangement! :th2: ...Og vi har også nogle enkelte billeder at bidrage med. aj> Måske vi skal sende dem til dig, så du evt. kan tilføje dem til den eksisterende serie? Rikke og Frank.
Mikkels idé er fin. Men hvis I hellere vil, så kan I sagtens e-maile dem til mig. Jeg kan modtage mails på op til 20mb stykket, så hvis billederne fylder mere, husk venligst at splitte dem op.
Besvaret
Mikkels idé er fin. Men hvis I hellere vil' date=' så kan I sagtens e-maile dem til mig. Jeg kan modtage mails på op til 20mb stykket, så hvis billederne fylder mere, husk venligst at splitte dem op.[/quote'] Til alle der har taget billeder... Jeg tror at zeni havde en plan om at samle alles billeder sammen og lave en afterparty tråd eller noget... Men spørg ham lige en gang.. Zeni er du der?? Hvad sirger du til det?
Besvaret

Ja, jeg vil da også takke alle der gjorde denne dag til det den blev, det var godt nok hyggeligt... ...altså måske lige bortset fra mine "15 minutes of faggot", hvor jeg virkelig fik udstillet mig selv på den mest pinlige facon :flov::sick: Hul nr. 3 på bane 2... 126 meter... et par 4 hul... 17 spark på det hul, af det mest ELENDIGE mongol polio ben... Der fik jeg lige koldbrand i højre stangen der... fuck det var skidt :th2: Nåh, men til gengæld må man jo være klar til at andre griner af en, når man selv griner af andre... :laugh:

Besvaret

Selv om Jenny (papdatteren) ikke viste den store entusiasme på de sidste 18 huller, var der da nok at fortælle om, da vi kom hjem - og et ord som "kedeligt" blev ikke benyttet en eneste gang. Daniel var så venlig at smide os af i Arlöv, der lå lige på vejen hjem, så vi fik desværre ikke takket for en hyggelig dag. For at vise andre, der ikke deltog i fodbolddelen, hvordan det virkelig var derude, kommer her et par af mine mest brugte udtryk: "Nå, var der en bunker dér?" "Nej, ikke IGEN!" "AAAAVVV!" "Fandens!" "NEEEEJ! "AAAAVVV!" (denne gang fordi man ramte bolden forkert - igen) Jeg er klar næste gang!

Besvaret
...altså måske lige bortset fra mine "15 minutes of faggot"' date=' hvor jeg virkelig fik udstillet mig selv på den mest pinlige facon :flov::sick: Hul nr. 3 på bane 2... 126 meter... et par 4 hul... 17 spark på det hul, af det mest ELENDIGE mongol polio ben... Der fik jeg lige koldbrand i højre stangen der... fuck det var skidt :th2: [/quote'] Tjaeh, tude-kiksene, nævnt i en anden tråd, havde nok ikke været helt mal-placeret :D
Besvaret

Ja også godmorgen herfra Jeg er glad for at se, at alle har hygget sig og nød dagen, det gjorde jeg bestemt også. I var nogle gode gæster, I er velkommende til hver en tid. Desværre nåede jeg vist ikke rundt og tale med alle, men nu ved I hvor jeg bor. Billederne jeg tog er i disse sekunder ved at blive up-loaded til en server så I alle kan få glæde af dem. Et par enkelte billeder kræver ellers en kommentar, da man ellers kan få den mistanke, at tingene gik godt. Jeg vil ikke nævne navne, men blot takke for god underholdning gennem dagen samt takke dem som hjalp med at beskære mit blommetræ om aftenen med fodbolden, som senere forsvandt. Den blev dog fundet næste dag i god behold. Jeg skulle også takke fra Emily og Joakim (på 5 og 6 år) for kampen mod 2 gamle gutter, der troede de skulle ende dagen med en positiv fodboldsoplevelse, men det blev til endnu et nederlag for dem. Min grill har det også godt, på trods af at en (xx) forvendlede den til et flammehav og valgte at brænde sit medbragte 40 kilo kød :laugh: MIne evner som indkøber rækker dog ikke, idet der stadig er pasta, ketchup og kul tilbage, så er der nogle som stadig har kød, ringer I bare og aftaler en dag til reste spisning :th2: Morten, Majken og Izabel

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...