bluee Skrevet May 8, 2006 Rapporter Skrevet May 8, 2006 Fartkontrol efter tunnelen mod SE, set kl. 14.26
thomas_lund Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Surt jeg lige tog hjem 30 min før tid. Kl 15.00 røg jeg i den. De så ud til at have travlt, så pas på når i kører hjem!
Lynge Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Jeg køre om 30 min så er de der nok stadig, tak for advarelsen:th2:
Guest Supermule Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Kostede det dyrt???? Surt jeg lige tog hjem 30 min før tid. Kl 15.00 røg jeg i den. De så ud til at have travlt' date=' så pas på når i kører hjem![/quote']
thomas_lund Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Jeg fik bremset lidt (tror jeg) inden han skød mig med laseren, så jeg slap med at blive taget for 123 km/t - en tusse og et klip. Så det var "billigt sluppet".....
Lynge Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 De holdt der stadig da jeg kørte igennem kl 16:30
Guest Supermule Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Det var da heldigt..... Kunne da være laaaangt værre!!!;) Jeg fik bremset lidt (tror jeg) inden han skød mig med laseren, så jeg slap med at blive taget for 123 km/t - en tusse og et klip. Så det var "billigt sluppet".....
thomas_lund Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Oh yeah - tør slet ikke tænke på det... Nogen der egentlig med sikkerhed ved hvor langt den laser skyder? Taler vi 100 meter rækkevide, eller 300? 50?
mrode Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Godt jeg stadig sidder på arbejdet.. de er nok smuttet om et par timer når jeg kører hjem (håber jeg ). Jeg troede faktisk ikke de kunne være på den anden side af tunellen.. så må jeg jo hellere til at køre 90 begge veje når jeg kører ud af tunnellen til daglig.. Hvordan er det egentlig.. skal man stoppes når man kører rundt på svenske nummerplader i Danmark? Altså kan man stadig blive taget af fotovognene, eller skal politiet stoppe en?
Gio Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Kl. 17 var der kun hullerne fra Donuts´ne tilbage...altså ingenting at spotte på vej mod SE.
Guest Trine Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Oh yeah - tør slet ikke tænke på det... Nogen der egentlig med sikkerhed ved hvor langt den laser skyder? Taler vi 100 meter rækkevide, eller 300? 50? Det står på din bøde mener jeg....eller det stod på min:) (der dog ikke er skrevet på broen) Jeg mindes at jeg er taget 300 eller 400 m før jeg blev vinket ind...
hsahirf Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 jeg synes, at jeg mindes en tråd herinde, hvor et medlem kender en betjent, som har udtalt at de måler korrekt op til 4-500m - altså længere end man når at opdage dem fra ;-(
DKSEFR Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Når de måler på den svenske side af tunnellen, hvor står de så og skyder? Er det lige direkte efter tunnellen og i så fald hvor stopper de en. De må vel ikke bruge nødsporet til det. Peter
Guest Supermule Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Der står en betjent helt inde ved rækværket ca 150 meter efter tunnelmundingen..... Og nej, man skulle ikke mene at de måtte bruge nødsporet til den slags....., men det gør de. Til fare for alle.......... Når de måler på den svenske side af tunnellen, hvor står de så og skyder? Er det lige direkte efter tunnellen og i så fald hvor stopper de en. De må vel ikke bruge nødsporet til det. Peter
boysen Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 jeg ved fra pålidelig kilde at de skyder på op til 500m præcist. - så man skal være vågen hvis man skal spotte dem først.........
thomas_lund Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Når de måler på den svenske side af tunnellen, hvor står de så og skyder? Er det lige direkte efter tunnellen og i så fald hvor stopper de en. De må vel ikke bruge nødsporet til det. Peter Ham som skyder står i nødsporet ca 2/3 oppe af "bakken" når man kommer ud af tunnellen. Meget svært at se, da han har mørk tøj + mørk baggrund og står i skyggerne. Må være satans farligt at stå der. Ca 500 meter længere nede af vejen vinker de dig ind hvor der er mere plads. Men stadig nødspor.
Guest Supermule Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Man kunne jo komme til at "tabe" noget ud af vinduet der...... ;) En soft ice eller andet.........hahahahahahahahahah Hader de svin der bare står der for at skovle penge ind og ikke gider fange rigtige forbrydere.................................
Guest jxhab Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Man kunne jo komme til at "tabe" noget ud af vinduet der...... ;) En soft ice eller andet.........hahahahahahahahahah Hader de svin der bare står der for at skovle penge ind og ikke gider fange rigtige forbrydere................................. Enig .. Lad os få automatiske fartkameraer op i stedet, det er også langt mere sikkert end at stå i nødsporet.. Så kunne man montere dem på begge sider (dk og se) og så kunne betjentene blive frigivet til andre spændende opgaver..
claus Besvaret May 9, 2006 Rapporter Besvaret May 9, 2006 Enig .. Lad os få automatiske fartkameraer op i stedet' date=' det er også langt mere sikkert end at stå i nødsporet.. Så kunne man montere dem på begge sider (dk og se) og så kunne betjentene blive frigivet til andre spændende opgaver..[/quote'] Du mener vel en automatisk pengemaskine og intet andet.......
Guest jxhab Besvaret May 9, 2006 Rapporter Besvaret May 9, 2006 Du mener vel en automatisk pengemaskine og intet andet....... hehe ja. Jeg skulle bare være modsat :-)
Guest jxhab Besvaret May 9, 2006 Rapporter Besvaret May 9, 2006 Ham som skyder står i nødsporet ca 2/3 oppe af "bakken" når man kommer ud af tunnellen. Meget svært at se, da han har mørk tøj + mørk baggrund og står i skyggerne. Må være satans farligt at stå der. Ca 500 meter længere nede af vejen vinker de dig ind hvor der er mere plads. Men stadig nødspor. Jeg ved ikke helt hvordan det er med lovgivningen, for hypotetisk set så kan de vil så også finde på en dag at stå længere oppe på broen, når de færre folk i tunnellen, fordi vi advarer hinanden.. Jeg synes at have læst at der er en begrænsning for hvad de må. Jeg tror ikke de f.eks må have en bil stående som tager billeder, men jeg er ikke sikker.
Guest jxhab Besvaret May 9, 2006 Rapporter Besvaret May 9, 2006 Jeg fik bremset lidt (tror jeg) inden han skød mig med laseren, så jeg slap med at blive taget for 123 km/t - en tusse og et klip. Så det var "billigt sluppet"..... Det var surt Thomas. Hvor lang tid gælder sådan et klip i kortet, er det for livet eller udløber det ?
Guest jxhab Besvaret May 9, 2006 Rapporter Besvaret May 9, 2006 Kl. 17 var der kun hullerne fra Donuts´ne tilbage...altså ingenting at spotte på vej mod SE. De må være kommet tilbage for jeg mødte dem ved en 18:30 tiden eller såen i går.. Jeg var dog blevet advaret, man bliver lidt fartblind når man har nydt at køre fra Jylland hvor man jo må køre 130 det meste af vejen til Sjælland =).
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu