nielsen.se Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Nej du...Jeg ligger aldrig så tæt på.... Kun under en nedbremsning..... :D Og jeg kører ikke Peugeot, men Opel og Mercedes... he he, nu oplyser du jo både bilmærke og registrering i din sig. Så jeg ved godt hvad du kører i, og jeg skal da lige love for at du kører tæt. Jeg har haft dig så langt oppe bagi at du kunne se mærket på mine sko. Egentlig tåbeligt når man tænker på at du kører en meget tung bil...
Kim H Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Giv dem en gang med sprinkleren ... Den variant havde jeg ikke lige selv tænkt på ... Det må prøves ved lejlighed ...
Guest jxhab Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Den variant havde jeg ikke lige selv tænkt på ... Det må prøves ved lejlighed ... Jeg har brugt det et par gange.. og hvis det er i høj fart, så overvej at bruge bagsprinkleren hvis du har såan en. Virker fint og effektivt. Trafiksikkerheden er så en anden ting, men når folk, ligger helt oppe bagved så man ikke kan se deres nummerplade, så gælder de fleste kneb for det er sjældent nogen kan nå at bremse når man kører 110-130km/t
thomas_lund Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Et hurtigt hak på bremsen plejer at virke fantastisk. Bare lige trykke meget let på dem i 0.1 sek så lamperne tænder. Så skal du bare se ham stå på bremsen og derefter blive HELT rød i hovedet
Furland Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Giv dem en gang med sprinkleren' date=' eller brems (selvfølgelig svært når man er ved at overhale).[/quote'] Den er specielt effektiv på agressive Cab førere!!!!
Lynge Besvaret May 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2006 Et hurtigt hak på bremsen plejer at virke fantastisk. Bare lige trykke meget let på dem i 0.1 sek så lamperne tænder. Så skal du bare se ham stå på bremsen og derefter blive HELT rød i hovedet Har prøvet det med bremsen, og engang virkede det bestemt ikke han blev ved med at ligge lige i røven på mig. Og det var en mørk morgen og jeg havde hans lorte lys lige i spejlet pisse irreterende:mad: Vi kørte i morgen traffiken ad en vej med et spor i hver retning, ingen kunne køre hurtigere eller overhale der var biler i begge retninger. Lidt senere blev vejen 2 sporet i begge retninger, så strøg han udenom, og jeg der var blevet godt gal i skralden røg efter, lagde mig lige i røven på ham og satte det lange lys på. Det gad han så kun i cirka 2 kilometer så kørte han ind på en rasteplads lod mig køre forbi og kørte ud igen. Og siden så jeg ham ikke:th2: Jeg tror sku han fattede beskeden til sidst, og jeg havde prøvet mange gange med at bremse og sætte farten op igen og ned igen, men han fattede minus:rolleye:
Gio Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Det gad han så kun i cirka 2 kilometer så kørte han ind på en rasteplads lod mig køre forbi og kørte ud igen. Og siden så jeg ham ikke:th2: Jeg tror sku han fattede beskeden til sidst, og jeg havde prøvet mange gange med at bremse og sætte farten op igen og ned igen, men han fattede minus:rolleye:Jeg tror da han holdte ind på rastepladsen fordi han regnede med du ville følge efter - og så kunne i lege testosteron-bjørne derinde. Med andre ord: tror du ikke han regnede med at ville mule dig? (eller omvendt...what do i know) :p
Lynge Besvaret May 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2006 Jeg tror da han holdte ind på rastepladsen fordi han regnede med du ville følge efter - og så kunne i lege testosteron-bjørne derinde. Med andre ord: tror du ikke han regnede med at ville mule dig? (eller omvendt...what do i know) :p Tja så var han vel kørt efter mig igen, og jeg så ikke mere til ham, men jeg havde da en fin rat lås liggende i bilen så vi kunne da godt danse lidt:fight:
Guest jxhab Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Tja så var han vel kørt efter mig igen' date=' og jeg så ikke mere til ham, men jeg havde da en fin rat lås liggende i bilen så vi kunne da godt danse lidt:fight:[/quote'] Sprinkleren.. det er er sagen.. Kedeligt når man ikke kan se ud af sin forrude.. Gud ved hvordan det virker på folk i cabriolets =)
Guest Supermule Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Hvornår var det og hvad kører du i???? :) he he' date=' nu oplyser du jo både bilmærke og registrering i din sig. Så jeg ved godt hvad du kører i, og jeg skal da lige love for at du kører tæt. Jeg har haft dig så langt oppe bagi at du kunne se mærket på mine sko. Egentlig tåbeligt når man tænker på at du kører en meget tung bil...[/quote']
Guest jxhab Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Alt den snak om at køre tæt Til inspiration for nogen måske? http://www.fazed.org/video/?id=280
Guest Supermule Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Kig under emnet" Värnhemstorget kl 1630".... Søg og du skal finde...;) Til inspiration for nogen måske? http://www.fazed.org/video/?id=280
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu