hr.w Besvaret May 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2006 Jeg kender ham der laver dem. Kan da lige forhøre mig' date=' om det er noget han sælger ud af.[/quote'] Streton: jeg afventer med glæde en PM. Takker.
larscph Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Lars CPH: Det er en A4 1.8Tèr. Kører lige som 320èren' date= men savner lidt den specielle lyd. Stuepumaen hadede den bil - virkeligt. BMW er blevet for dyre, og jeg hader speederstillingen inde ved midten, og deres runflat politik. Den kørte ellers godt nok - mellem værkstedbesøgene. Men ikke nok til at blive mærkeluder vel? Tid for at prøve noget andet, næsten nyt. AUDIen virker ok, det er da også en rimelig billig bil. Der er pap i bagskærmene, og konstant fugt i sideblinklyset :th2: Dog er der det sygeste std anlæg i den bil, manner en bass. Men tillykke med den!! Det er altså også en lækker bil, selv om jeg har meget svært ved at undgå at banke hovedet ned i bordet når min kollega glad fortæller hvad han skal betale for den sprit-nye A4 1.6 Avant på danske plader som han har bestilt... Har den egentlig forhjulstræk sådan en A4? Det skal man altså lige vænne sig til syntes jeg, vi har købt en Pug 406 coupé 3.0V6 - mest som weekend underholdning og bil-nr-2, den er nok for tørstig at pendle i! Men man skal altså lige passe på hvad man gør hvis man overhaler ude på de smalle landeveje heroppe så den ikke hopper af vejen hvis man forsøger at styre den uden om samtidig med at den får lov at trække Der er BMW'en jo mere ligetil, bare speederen i bund og så derudaf.
Guest ThomasO Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 På alle mine biler har jeg fjernet model og motor betegnelse og de har alle været sat fast med dobbelt klæbende tape. Brugte en varme pistol også en skruetrækker eller en spatel, klædt i stof så de ikke ridser. For det bliver dælme varmt inden de er til at arbejde med. Men har de siddet på skal man være obs på at lakken omkring er blevet mattet af solen så der vil være en lille forskel at se. Meget af det kan dog poleres væk. Klart pænest uden den skilte skov bagpå som nogen forhandlere levere dem med. Jeg hev lige de mærker af igår, sådan gjorde jeg hvis nogle kan bruge de til noget: * Trak (ikke brækkede) mærket lidt op i den ene side med en lille skruetrækker (Uden at røre lakken), og stak en stump af min polerklud ind under. * Med vilje brækkede jeg ikke mere, da mærket ellers ville gå ned i lakken på modsatte side. * Stak et stykke tandtråd ind under i den løftede side, og savede let den udstrukkede klæbemasse over. Minder lidt om meget blød vingummi. * Efter få minutter var alle model og motor størrelse mærkerne blevet taget af. * Rester af klæbe massen kunne fjernes med fingrene, lige som at fjerne et stykke blød tape. * Skyggen af klæbemasse poleredes væk med en klud, med almindeligt husholdnings sprit. Projektet gennemført - på omkring 15 minutter.
J.C. Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 Jeg hev lige de mærker af igår, sådan gjorde jeg hvis nogle kan bruge de til noget: * Trak (ikke brækkede) mærket lidt op i den ene side med en lille skruetrækker (Uden at røre lakken), og stak en stump af min polerklud ind under. * Med vilje brækkede jeg ikke mere, da mærket ellers ville gå ned i lakken på modsatte side. * Stak et stykke tandtråd ind under i den løftede side, og savede let den udstrukkede klæbemasse over. Minder lidt om meget blød vingummi. * Efter få minutter var alle model og motor størrelse mærkerne blevet taget af. * Rester af klæbe massen kunne fjernes med fingrene, lige som at fjerne et stykke blød tape. * Skyggen af klæbemasse poleredes væk med en klud, med almindeligt husholdnings sprit. Projektet gennemført - på omkring 15 minutter. Var det en Audi?
dan Besvaret May 17, 2006 Rapporter Besvaret May 17, 2006 Skrev lige til foliekniven.dk. Hurtigt svar med god rådgivning om hvad der ville virke godt osv samt hvad der var normalt mv. Fedt nok. Skulle lige høre hvad det ville koste at skrive "rigtige mænd laver ØKOLOGISKE tvillinger" 240 kr i gul skrift med løse folie bogstaver. Fed side.
MC Manden Besvaret May 17, 2006 Rapporter Besvaret May 17, 2006 Skulle lige høre hvad det ville koste at skrive "rigtige mænd laver ØKOLOGISKE tvillinger" 240 kr i gul skrift med løse folie bogstaver. Hvad er Økologiske tvillinger ?? Er det sådan nogle hvor man ikke selv sprøjter ???
Guest PeterK Besvaret May 17, 2006 Rapporter Besvaret May 17, 2006 I kan også bare købe "Uafgift" teksten til Svenske nummerplader:fight:
plup Besvaret May 19, 2006 Rapporter Besvaret May 19, 2006 Æv...sådan én ville jeg også gerne have...men jeg har ikke nogen bil at putte den på:( Gad vide om man kunne klistre det på sin cykel
dan Besvaret May 24, 2006 Rapporter Besvaret May 24, 2006 økologiske er når farmands egen..... rammer mors egen....... uden nogen hjælp..... :-)
hr.w Besvaret January 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 28, 2007 hehe - jeg genopliver lige min egen gamle tråd med dette: http://www.thinkgeek.com/gadgets/lights/8dde/?cpg=46H ...jeg er MEGET fristet ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu