Jump to content

bil sticker: "kloge danskere bor i sverige"

Recommended Posts

Skrevet

he he - set på motorvejen i Odense - svensk registreret bil med sticker på bagsmækken: "kloge danskere bor i sverige" eller noget i den stil. Fikst - kender nogen til denne banner - hvor kan en sådan måske købes ??

Besvaret

*lol*....jeg tog et billede af en Mercedes den anden dag med dette skrevet på bag-kofangeren. Det var meningen jeg ville poste det herinde - men kom væk fra det igen. Mon det er samme bil?...eller er der ved at starte en sticker-trend? :th2:

Guest ThomasO
Besvaret

Mon størrelsen passer mellem en dansk nummerpladeholder, eller kender nogle hvor man kan få sådanne costum skilteholdere lavet i SE? Lige som dem her? http://www.dintext.dk/rammer.htm Vil man have en streamer kan man da bare bestille en hos http://www.foliekniven.dk dem har jeg brugt til små klistermærker i 7x10 udskåret som et hovede. Disse var ydest holdbare og klæbede fantastisk. De laver et ok produkt, og du kan beregne prisen på det du vil have i en skabelon på websiden. Få din egen streamer uden problemer :cool:

Guest ThomasO
Besvaret

Prøv nu at gå ind på http://www.foliekniven.dk/ der kan i previewe en bestilling, i farver, tekst str og det hele. Den er jo nok ikke fremstillet i massevis. Men mon ikke sådan en streamer kan få en jantelovsramt misundelig dansk bonderøv til at bule bilen. Folk bliver mærkelige når man har en fed bil til normale priser.... virkeligt mærkelige... man skal altid høre standardkommentarer.... og det er nærmest vores skyld de har de afgifter.

Besvaret

Jeg ville godt nok ikke turde at sætte sådan en sticker, på den bil jeg engang skal købe på svenske plader. Det er jo næsten sikre ridser i lakken, hver eneste gang, den skal parkeres på gaden i København. Jantelovens ubehagelige praktik!:(

Besvaret

Ja jeg skulle heller ikke nyde noget! I øvrigt så kan jeg heller ikke se fidusen i at plaste bilen til med alle mulige skilte og stickers. Syntes fx at det er super at "lande-mærket" er indbygget i nummerpladen i stedet for en stor grim sticker på kofangeren....

Besvaret

For 2år siden så jeg en lille steamer på bagsmækken af en bil i kbh.. Danske afgifter :laugh: Det var godt nok ikke et lille hoved der var efter teksten. Men en fyr som lå flad af grin.

Guest ThomasO
Besvaret

LarsCPH Yeps... jeg har været den store tur over bilen jeg lige har fået, sikke et arbejde med at fjerne alle de klistermærker, bilforhandlerens reklamer, airbagwaring ved barnstol på CDspilleren, reklame i forruden, ikke rygermærker og alverdens typemærker. Det eneste der er tilbage nu er OOOO .... Jeg hader selv at køre rundt i en bil der ligner et offentligt lokum - med alle de mærker og budskaber... I :love: Fiberklude, de tager tapelim selv om de er tørre.... de burde udlevere en når man køber ny bil.

Besvaret
LarsCPH Yeps... jeg har været den store tur over bilen jeg lige har fået' date= sikke et arbejde med at fjerne alle de klistermærker, bilforhandlerens reklamer, airbagwaring ved barnstol på CDspilleren, reklame i forruden, ikke rygermærker og alverdens typemærker. Det eneste der er tilbage nu er OOOO .... Jeg hader selv at køre rundt i en bil der ligner et offentligt lokum - med alle de mærker og budskaber... I :love: Fiberklude, de tager tapelim selv om de er tørre.... de burde udlevere en når man køber ny bil.
Har det også på samme måde, jeg kunne også godt tænke mig at "strippe" bagenden for logo, model samt kompressor. Men så skal lortet bare lakeres om, så jeg har sku ikke lige kunne få taget mig sammen til det. Har heller ingen ide om hvad det koster, det kan jo godt være det er i den ende hvor jeg kan leve med at de bliver siddende :rolleyes:
Guest ThomasO
Besvaret

Jeg er ved at pille mine A4 mærker af, tror de ryger i weekenden. De sidder kun løst med dobbeltklæbende tape. Læste på en US side hvor de lunede bogstaverne på en 300M og en BMW 330 med en hårtørrer, så savede de bag bogstavet med tandtråd til det faldt af. Altså med træk udad således tråden kun gnubbede i limen og i bogstavet. De polerede resterne væk med lakrens. Tror bare nogle af dem er limet på med noget hidsigt stads. Bemærk tror, jeg VED det nemlig ikke. Prøv at søge på nettet, der er mange der gør det.

Besvaret
Jeg er ved at pille mine A4 mærker af' date= tror de ryger i weekenden. De sidder kun løst med dobbeltklæbende tape. Læste på en US side hvor de lunede bogstaverne på en 300M og en BMW 330 med en hårtørrer, så savede de bag bogstavet med tandtråd til det faldt af. Altså med træk udad således tråden kun gnubbede i limen og i bogstavet. De polerede resterne væk med lakrens. Tror bare nogle af dem er limet på med noget hidsigt stads. Bemærk tror, jeg VED det nemlig ikke. Prøv at søge på nettet, der er mange der gør det.
Ja, for jeg har også luret på alle de mercere der kører rundt uden, om de var født sådan, jeg fik aldrig spurgt forhandleren... Men det kan da godt være folk har fjernet dem.
Guest Supermule
Besvaret

Du kan bestille bilen uden hos Mercedes........

Ja' date=' for jeg har også luret på alle de mercere der kører rundt uden, om de var født sådan, jeg fik aldrig spurgt forhandleren... Men det kan da godt være folk har fjernet dem.[/quote']
Besvaret

På alle mine biler har jeg fjernet model og motor betegnelse og de har alle været sat fast med dobbelt klæbende tape. Brugte en varme pistol også en skruetrækker eller en spatel, klædt i stof så de ikke ridser. For det bliver dælme varmt inden de er til at arbejde med. Men har de siddet på skal man være obs på at lakken omkring er blevet mattet af solen så der vil være en lille forskel at se. Meget af det kan dog poleres væk. Klart pænest uden den skilte skov bagpå som nogen forhandlere levere dem med.

Besvaret
Jeg er ved at pille mine A4 mærker af' date= tror de ryger i weekenden. De sidder kun løst med dobbeltklæbende tape. Læste på en US side hvor de lunede bogstaverne på en 300M og en BMW 330 med en hårtørrer, så savede de bag bogstavet med tandtråd til det faldt af. Altså med træk udad således tråden kun gnubbede i limen og i bogstavet.
Hvaff' en A4 har du fået? Jeg overvejede det også lidt på vores nye hyggebil - gul Peugeot 406 coupé - det sidder Peugeot og 406 bagpå, den ville være rigtig fin uden tror jeg bestemt. Men de har siddet der siden 1999 så jeg er sgu lidt nervøs for farveforskellen... såeeeh.. Det får nok lov at blive siddende!
Besvaret
Klart pænest uden den skilte skov bagpå som nogen forhandlere levere dem med.
Det klart værste er dog imo når der står "AirCon" eller "AntiSpin" eller noget andet som er super-fancy på købstidspunktet - men efter et par år bliver standard og det fine farvemærke er halvfalmet og grimt... Og hvor sejt er det også at køre rundt og sige.. "Hey dér.. Min bil har altså AirCon, er det ikke bare vildt".. Jo-jooo.. Det er nok en afløber af jante egentlig.
Besvaret

Jeg mener det er uanset hvad så skal det væk. Hvis jeg fik en A4 2.5 V6 så røg hele lortet af. Ikke engang flashe at det var en V6'er:rolleye:

Guest ThomasO
Besvaret

Lars CPH: Det er en A4 1.8Tèr. Kører lige som 320èren, men savner lidt den specielle lyd. Stuepumaen hadede den bil - virkeligt. BMW er blevet for dyre, og jeg hader speederstillingen inde ved midten, og deres runflat politik. Den kørte ellers godt nok - mellem værkstedbesøgene. Men ikke nok til at blive mærkeluder vel? Tid for at prøve noget andet, næsten nyt. AUDIen virker ok, det er da også en rimelig billig bil. Der er pap i bagskærmene, og konstant fugt i sideblinklyset :th2: Dog er der det sygeste std anlæg i den bil, manner en bass. Men havde jeg råd til at købe en S4 for real havde jeg også de-facet den totalt, det har alle mine biler været. Det ser simpelthen meget pænere ud, og det er meget nemmere at vokse uden at skulle stå der med en tandbørste, og kradse voks væk i bogstaverne. BS: Det der står bag på bilerne er noget for de kuglegrills aldrende FDM familie fædre nede på campingpladsen, ellers kan de ikke kende forskel alligevel over en bilsnak, med en håndbajer og højers autokatalog.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...