Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Trods mälkebötter og trävärk der skriger Gori stak vi af i dag. Og det kan jeg bare anbefale. Vi körte over Ystad til Kåseberga. Kåseberga kan ikke beskrivd det skal opleves. Efter at have indtages en dagens ret på rögeriet steg vi til bjergs får at studerer Ale stener. Obs ! Ikke for gangbesvärede (og rygere, host, der er bänke på vej op) Vi valgte så nedstigning til stranden oppe fra stenene. Efter at have overlevet nedturen gik vi så ad stranden tilbage til Kåseberga. Vi forlod Kåseberga og körte mod Löderup strandbad. Efter ca. 2 km kom en kaffestuga : www.backagarden.com . Det er gavebutik og cafe. Man kan drikke sin kaffe i en gammeldags stue, udendörs eller som vi gjorde i Drivhuset. Min 9 årige sön kom först derud og vendte sig bare om og råbte : Kom, vi er kommet til paradiset. Billige stauder kan köbes ! Jeg kan varmt anbefale denne herlige tur. Dagen idag var valgt da der var cruising med Amerikaner biler i Ystad. Flere tusinde herligt syn. Desvärre er det bare denne ene dag på året tror jeg. Stik af fra hverdagen og tag en afslapper på Österlen.

• 2 years later...
Guest Mogens
Besvaret

Up-date...

Vi körte over Ystad til Kåseberga. Kåseberga kan ikke beskrives - det skal opleves. Jeg kan varmt anbefale denne herlige tur. Dagen idag var valgt da der var cruising med Amerikaner biler i Ystad. Flere tusinde herligt syn. Stik af fra hverdagen og tag en afslapper på Österlen.
Jep - vi fulgte idag opfordringen og kørte langs kysten via Ystad, Kåseberga, Skillinge og Brantevik til Simrisham. Super tur med dejlig natur man kan køre igennem eller/og stoppe op for at gå til stranden. Ved Kåseberga paraglides der en del, ligesom vi mødte en del amerikanerbiler - nice :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...