Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey Jeg er lige flyttet over til den svenske side. Nu er jeg på udkig efter biler og planen er at hente en fra Tyskland til Sverige. I min søgen faldt jeg over http://www.br-trans.com/ Når jeg kigger på priserne på denne side passer de slet ikke overens med hvad det koster i Tyskland (fx. på www.mobile.de). Er der en eller anden afgift som ikke vises på denne side? Nogen der ved det? Mark

Besvaret

Tja, bummelum... der er nu altså også et eller ander dér, der.......jeg er enig med MCManden. Men for at vende tilbage til spørgsmålet - prisen er vel inclusive transport ?? Jeg ville nu også holde mig til mobile.de, ringe, køre selv, kigge, osvosv.

Besvaret

Tjaaa Jeg har nemlig fundet en bil på www.mobile.de. Skrevet til forhandleren, som henviser mig til br-trans.com, hvor han også har bilen stående og siger at jeg kan bruge dem til at få den til Sverige. De skriver på hjemmesiden at det koster 2 % af bilens pris plus 420 euro at få den over og prøve den i 3 dage, før man betaler det fulde beløb. Lyder lidt for godt til at være sandt.

Besvaret
Jeg har nemlig fundet en bil på www.mobile.de. Skrevet til forhandleren' date= som henviser mig til br-trans.com, hvor han også har bilen stående og siger at jeg kan bruge dem til at få den til Sverige. De skriver på hjemmesiden at det koster 2 % af bilens pris plus 420 euro at få den over og prøve den i 3 dage, før man betaler det fulde beløb. Lyder lidt for godt til at være sandt.:fight:
Du er på vej ud i det klassiske fup-setup: Forhandler med en super-pris, som skal have en god skilling i forskud, og samtidig anbefaler et shipping-firma til at stå for transporten. Two words: HANDS OFF!
Guest ThomasO
Besvaret

Hvis du ikke VED hvad du har med at gøre her, så tager de virkeligt røven på dig. Tyskerne ved godt hvad bilerne er værd, og får du et specialtilbud fra en perlestensforhandler kan du være sikker på det er et vrag. De forærer ikke et guldhorn væk. Med hensyn til de gode tilbud med at prøve bilen for småpenge, mod at du sender et lille beløb ned: Tænk altid på den her: Vil du spise frikadeller som en flink ukendt mand har lagt i din postkasse?

• 2 weeks later...
Besvaret

BT Autohaus ... HA! Kan nogen huske "BT Bilsalg" som pludselig valgte at lukke firmaet og sælge varelageret til til "Danmarks billigste Biler". Sjovt nok var den nye ejer den samme, og sjovt nok havnede de IGEN i medierne i forbindelse med fup og svindel med "nysynede" biler i "operation X" for et par dage siden. BT bilsalg var i Ekstrabladet for et års tid eller 2 siden fordi de kom forbi og hentede bilen hvis kunderne klagede over fejl på bilen og ville have at salget gik tilbage + at de i nogle tilfælde udleverede falske registreringsbeviser, og siden indsendte de originale og dermed skiftede ejer på bilen. /som Gio sagde: Hands off.

Besvaret

Det er en rigtig fup fidus... Har hørt om en dansker der havde lavet en handel over nettet med en forhandler af den type. Hvor bilen blev leveret, eller skal vi sige manglede levering... Pengene var overført til firmaet, men var selvfølgelig forsvundet... Såå ned og se dyret, og betal prisen... man kan være heldig at falde over noget billigt, meen alle bilerne er meget billigere end andre.. hmm :fight:

Besvaret

man skal være en blondine hvis man handler gennem br-trans...tilbuddet er for godt til at være sandt...enten henter man den selv eller ikke....der er 100 procent prisforskel..:fight: :fight:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...