Jump to content

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Jeg gemmer lidt på de saftige detaljer lidt endnu Peter.... Men din hukommelse svigter dig på nogle HELT væsentlige områder...

Det startede med at SM var int i vores W8,men den var for dyr.Så det blev til at vi skulle finde en Lupo GTI i Tyskland i stedet for... Vi finder en dagen efter,og begynder med at checke historien på bilen, vi får svar dagen efter. Men der er bilen desvärre solgt.. Vi finder en ny Lupo som handleren har på vej ind (Det er om onsdagen handleren for den ind om fredagen ) vi checker også den og den er ok, ringer til ham om fredagen, men han får den alligevel ikke da kunden selv har solgt bilen... Vi finder en ny igen om fredagen,og den er ok,vi kan ikke få fat i SM för om söndagen og der får jeg svaret.... At hvis jeg ikke kan ha bilen på SV nr plader om onsdagen er det lige meget for der skal han hente sin sön eller datter i DK... Det kan vi desvärre ikke nå, men han kan få den om fredagen. Det var ikke godt nok,så derfor blev der ingen handel.. og jeg tog ikke betalt for mit arb og de 900 sek det koster at få oplyst data på bilerne... Det ser vi ikke som dårlig service...
Besvaret

Kunne vi ikke oprette en debat.mudderkastning til d'herrer....?! Lad dog Morten være glad for hans nye BMW og oplevelsen hos Peter - ligesom jeg syntes jeg fik en rigtig fin service da han hentede min 530dA.

Guest jxhab
Besvaret
Kunne vi ikke oprette en debat.mudderkastning til d'herrer....?! Lad dog Morten være glad for hans nye BMW og oplevelsen hos Peter - ligesom jeg syntes jeg fik en rigtig fin service da han hentede min 530dA.
Enig... Kunne også bare kalde den Supermules sandkasse. At gemme på detaljerne, virker på mig som om du bare er småfornærmet, du kommenterede i øvrigt aldrig min tråd omkring reklame når det kommer til noget som er i nærheden af dig selv, hvis du ikke har løst til at dele med os andre hvad det er for nogle dårlige oplevelser du har så synes jeg du skulle pakke det samme og glemme det og komme videre i livet..
Guest Supermule
Besvaret

Jaja......

Enig... Kunne også bare kalde den Supermules sandkasse. At gemme på detaljerne' date=' virker på mig som om du bare er småfornærmet, du kommenterede i øvrigt aldrig min tråd omkring reklame når det kommer til noget som er i nærheden af dig selv, hvis du ikke har løst til at dele med os andre hvad det er for nogle dårlige oplevelser du har så synes jeg du skulle pakke det samme og glemme det og komme videre i livet..[/quote']
Besvaret
Jeg gemmer lidt på de saftige detaljer lidt endnu Peter.... Men din hukommelse svigter dig på nogle HELT væsentlige områder...
SM det nytter da ikke noget at du så bare tilbageholder din mening! Istedet for at spille kostbar, så kom da med din udlægning! Der er jo altid to sider af en sag, og din vil vi da gerne høre, nu du hele tiden kun har peget fingre, men ikke vil fortælle hvorfor!
Besvaret

... Men så var det da godt at "sur-mulen" fik sin opel zafira i stedet. (Med hang til autoværn!!!) :fight::laugh: Jeg har også kun positive ting at sige om Peter H, efter 5 biler købt hos ham!!!!! :th2:

Besvaret

Jeg har ikke handlet hos Peter (autohaus), men da jeg lidt hovedkuls kastede mig ud i at skulle hente min Mercedes i tyskland, var peter yderst behjælpelig og selvom jeg ikke kunne nå at gøre alle de ting han synes jeg skulle gøre inden jeg betalte for bilen, var hans råd meget hjælpsomme. Han tog ikke penge for at hjælpe mig og jeg synes at det vidner om god service når man villig til at hjælpe en person der ikke engang har handlet hos ham. Jeg var heldig da jeg hentede min bil i tyskland, som jeg købte af en meget sympatisk tysker, der havde passet bilen upåklageligt. Min bil fik jeg til til ca. 70.000 kr mindre end hvad den står til i Sverige og den har kun småfejl som et lille stenslag og andre uundgåelige små ting som ikke indvirker på at den kører som en drøm. Når alt det er sagt, har jeg været mere end heldig at købe fra en total ærlig privat sælger, der iøvrigt hjalp mig med alle papirer i tyskland... næste gang jeg skal have bil, tør jeg dog ikke tro på at jeg skal være så heldig, så der får peter lov at hente den for mig. Og super-mule, hvis du har noget du vil ud med i din kontrovers med Autohaus, så skriv det istedet for at komme med små hints om at du har alle mulige detaljer... det virker ærligt talt som om du er blevet tøse-fornærmet over et eller andet, for der er jo så mange der har positive oplevelser med auto-haus.. og du er jo kendt for at have lidt sand i din vagina og klage over alt og alle... :laugh:

Guest ThomasO
Besvaret

Tillykke med bilen Morten K. Glæder os til at se billederne. Tror nok at jeg så den da jeg var oppe og hente fælge hos Peter. Den er i flot stand. Jeg har også kun gode erfaringer med Auto-Haus. Han har uopfordret og ulønnet hjulpet mig med en del ting efterhånden. Også før han blev forhandler hvor jeg slet ikke kendte manden, og han lånte mig en privabil mens han tog min MB med på arbejde for at chekke noget. Det var første gang jeg overhovedet så ham.

Besvaret
Tillykke med bilen' date=' men drop alt det sødsuppe reklamepis....... :([/quote'] Først tillykke herfra med bilen Morten - lækker sag...! :th2: Og til Supermule - drop alle de ligegyldige "svar" og "rent sjov" indlæg... skriv dog noget med bare lidt indhold - STOP!
Guest Supermule
Besvaret

Og hvad kalder du så det her???

Først tillykke herfra med bilen Morten - lækker sag...! :th2: Og til Supermule - drop alle de ligegyldige "svar" og "rent sjov" indlæg... skriv dog noget med bare lidt indhold - STOP!
Guest Supermule
Besvaret

Hvis du tager den procentvise del af ligegyldige indlæg, så ligger du en klar nummer et....:sick:

hm... lad os bare kalde det en "Supermule" ;)
  • 2 weeks later...
Besvaret

Jeg kan kun tilslutte mig. Har netop afsluttet mit første køb hos Peter og det er så absolut ikke sidste gang jeg handler der. Fornem service og god rådgivning!

Besvaret
Hvad har du købt?
En BMW Z4 3.0i .. Det er nu mest min kærestes :-) ..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...