Toft Skrevet May 31, 2006 Rapporter Skrevet May 31, 2006 Er der egentlig andre herfra, ud over mig, der skal løbe broløbet her den 17. juni? :) Det er jo sidste broløb (desværre), da de synes at trafiken over broen er blevet så markant, at de ikke mere vil spærre halvdelen af broen af, en enkelt lørdag om året :thumbdown www.broloppet.com :th2:
credde Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Hvad fanden Toft, jeg troede kun du løb, hvis der var nogen, som løb efter dig :p Selvom jeg ikke skal løbe, så synes jeg det er synd at stoppe en sådan tradition.
Toft Besvaret May 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 31, 2006 Hvad fanden Toft' date=' jeg troede kun du løb, hvis der var nogen, som løb efter dig :p[/quote'] Det regner jeg da også med at der er masser der gør på broen
Maria Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Ej øv!! Jeg skal sørgme på arbejde den dag
Christian-SVE Besvaret May 31, 2006 Rapporter Besvaret May 31, 2006 Yes, jeg skal löbe. Hvis man nu var med i det förste brolöb 2000, så bliver man jo bare nästen nödt til at löbe også det sidste! :-)
alex Besvaret June 1, 2006 Rapporter Besvaret June 1, 2006 Jep - jeg er "på"... Når man jo alligevel er i træning fra CPH Marathon, så kan man da lige så godt nuppe broløbet med ;o) Mvh Alex
aj Besvaret June 2, 2006 Rapporter Besvaret June 2, 2006 Jeg bliver jo helt forpustet af at høre på jer! ;) Spøg til side. Jeg løber også, men slet ikke de distancer ... endnu i hvert fald. Pøj-pøj med løbet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu